ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό κάνει τον Πειραιά πρωταγωνιστή (βίντεο)

Οn air η νέα καμπάνια του Αττικό Μετρό από την Choose και τη Stratego

 

«Έργα που μετρούν στη ζωή μας» είναι το δυνατό μήνυμα - υπογραφή της νέας 360 καμπάνιας επικοινωνίας που σχεδίασαν και υλοποίησαν από κοινού οι Εταιρείες Choose Strategic Communications Partner και Stratego για την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε..

 

Η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά είναι αναμφίβολα ένα πολύ σημαντικό έργο που αναμένεται να αποτελέσει μία μεγάλη και θετική αλλαγή στην ποιότητα της ζωής στο Λεκανοπέδιο και στην καθημερινότητα των πολιτών. Με πολλαπλά οφέλη, όπως η ελαχιστοποίηση της χρονικής απόστασης μεταξύ του Λιμένα Πειραιά και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, η δυνατότητα γρήγορων, αξιόπιστων και ασφαλών μετακινήσεων, ο σημαντικός αριθμός νέων σταθμών και εξυπηρετούμενων επιβατών, η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά είναι σίγουρα ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις μετακινήσεις μας στην Αττική.

 

 

 

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια αξιοποιεί ευρηματικά τη λέξη «Μετρό» και εξελίσσεται σε δύο διακριτές, χρονικές φάσεις: «Μετρώ προς Πειραιά» και «Μετρό στον Πειραιά». Με την ιδέα «Μετρώ!» φανερώνονται με συνδυαστικό και άμεσο τρόπο τόσο τα ποσοτικά όσα και τα ποιοτικά οφέλη του έργου. Το μετρό μπαίνει στη ζωή των ανθρώπων τόσο ουσιαστικά ώστε γίνεται το προσωπικό «Μετρώ!» του καθενός, μια μαρτυρία σε πρώτο πρόσωπο. Ο Πειραιάς έχει βασικό ρόλο στο κεντρικό μήνυμα αλλά και στην οπτική ταυτότητα της καμπάνιας, που αξιοποιεί ναυτικά στοιχεία και σύμβολα σε συνδυασμό με εικόνες από το λιμάνι, τους νέους σταθμούς και τους περιβάλλοντες χώρους, προσδίδοντας στην καμπάνια ένα μοναδικό χαρακτήρα και κάνοντας ακόμα πιο δυνατό το μήνυμά της.

 

Ειδικότερα, η πρώτη φάση της νέας καμπάνιας με σύνθημα «Μετρώ! προς Πειραιά», που αφορούσε το χρονικό διάστημα πριν την παράδοση του έργου στο επιβατικό κοινό, περιλάμβανε καταχωρήσεις, banners και ψηφιακό προωθητικό υλικό. Για την προώθηση της καμπάνιας σχεδιάστηκε ένα εκτεταμένο πλάνο δημοσιότητας σε έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, σε πανελλαδικά και περιφερειακά μέσα και ραδιόφωνο. Η δεύτερη φάση της καμπάνιας, η οποία είναι on air και περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, banners και ψηφιακό προωθητικό υλικό, χρησιμοποιεί τον ευρηματικό όρο «Πειραιάlity» από τις λέξεις «Πειραιάς» και «reality» για να αποδώσει τη νέα πραγματικότητα που φέρνει η παράδοση της Γραμμής 3 του Μετρό στον Πειραιά στο κοινό.

 

Το concept και τον δημιουργικό σχεδιασμό της νέας καμπάνιας, η οποία χαρακτηρίζεται από αισιοδοξία και δυναμικά στοιχεία, υπογράφει η ένωση Choose Strategic Communications Partner και Stratego, δύο εταιρείες με μεγάλη ιστορία και δυνατό αποτύπωμα στον κλάδο της επικοινωνίας στην Ελλάδα. Αξιοποιώντας μοντέρνα εικαστικά και νέες μορφές τεχνολογίας της επικοινωνίας και της πληροφόρησης, για τη μετάδοση στοχευμένων, απλών και σύγχρονων μηνυμάτων, η νέα καμπάνια πετυχαίνει το στόχο της που δεν είναι άλλος από τη σύνδεση της ολοκλήρωσης του έργου με την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη της περιοχής του Πειραιά και ευρύτερα της χώρας.

 

Δείτε το νέο τηλεοπτικό

 

 

 

 

Πηγή: portnet.gr

Διαβάστε επίσης

Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης σε επετειακές εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 28ης ΟκτωβρίουΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Σε επετειακές εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου παρευρέθηκε σήμερα ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης.   Συγκεκριμένα, ο κ. Μώραλης παρέστη στην εκδήλωση του Υπουργ...

Παλαιό Φάληρο: Ο βιαστής στη στάση λεωφορείου είχε αποπειραθεί να βιάσει και άλλη κοπέλαΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Ανθρωποκυνηγητό έχει ξαπολύσει η ΕΛ.ΑΣ. για την τον εντοπισμό του άνδρα με το τατουάζ που βίασε 34χρονη σε στάση λεωφορείου τα ξημερώματα της Κυριακής (23/10) στο Παλαιό Φάληρο. Κα...

Επέκταση Γραμμής 3: Μια πρωτόγνωρη κατασκευαστική διαδρομή που ολοκλήρωσε με επιτυχία ο  Όμιλος ΑΒΑΞΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Η επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό «έπιασε λιμάνι» κι ένα πολύ μεγάλο έργο υποδομών γεμάτο προκλήσεις ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε πριν από λίγες ημέρες στο επιβατικό κοινό.  Πρόκει...

Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου: Επισκέψιμα για το κοινό πολεμικά πλοία στο λιμάνι του ΠειραιάΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Την Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2022, στο πλαίσιο του Εορτασμού της Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940, η Φρεγάτα (Φ/Γ) ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ, το Ταχύ Περιπολικό Κατευθυνομένων Βλημάτων (ΤΠΚ) Ρ...

Δεμένα τα πλοία που αναχωρούν από Πειραιά, λόγω 24ωρης παμπειραϊκής απεργίαςΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Δεμένα από 00:01 τα ξημερώματα έως τις 12 τα μεσάνυχτα θα παραμείνουν σήμερα τα πλοία της ακτοπλοΐας που αναχωρούν μόνο από το λιμάνι του Πειραιά, λόγω 24ωρης παμπειραϊκής απεργίας...

ΚΑΕ Ολυμπιακός για τον θάνατο του 46χρονου Ανατόλι Ζουρπένκο : "Καλό ταξίδι Ανατόλι" - Παλαίμαχοι: "Τίμησε και δόξασε τη φανέλα"ΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Σε ηλικία 46 ετών έφυγε από τη ζωή ο Ανατόλι Ζουρπένκο. Τον θάνατο του παλαίμαχου φόργουορντ του Ολυμπιακού και πολλών άλλων ελληνικών ομάδων έκανε γνωστό ο μπασκετμπολίστας Αλεξέι...

Η μεγάλη ανάπλαση της Ακτής Θεμιστοκλέους στο Ταμείο ΑνάκαμψηςΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου της Ακτής Θεμιστοκλέους στην Πειραϊκή,  ένα εμβληματικό έργο που σχεδίασε η σημερινή Δημοτική Αρχή σε μια από τις πιο όμορφες περιοχές της πόλης μ...

«Φύλλο πορείας»: Ο Νίκος Μανωλάκος παρουσίασε το νέο του βιβλίοΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Οι ομιλητές αναφέρθηκαν στην ευαισθησία του  βουλευτή στα εθνικά θέματα  και ιδιαιτέρως στα  ελληνοτουρκικά Το νέο του  βιβλίο «ΦΥΛΛΟ ΠΟΡΕΙΑΣ»,  παρουσίασε την Τετάρτη στον Πειραϊκ...