ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
image description

Φιστίκι, φέτα, ελιές και ελαιόλαδο Καλαμάτας, τα ελληνικά προϊόντα που πρωταγωνιστούν στις παρουσιάσεις της ΕΕ στην ιαπωνική αγορά

 

Φιστίκι, φέτα, ελιές και ελαιόλαδο ΠΟΠ Καλαμάτας είναι τα ελληνικά προϊόντα που πρωταγωνιστούν σε σειρά παρουσιάσεων στην Ιαπωνία στο πλαίσιο της καμπάνιας «Perfect Match» της ΕΕ.

Όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό έγγραφο του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Τόκυο, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Perfect Match» της ΕΕ, η οποία έχει ξεκινήσει από πέρυσι, πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα οι ακόλουθες δράσεις:

 

- επιμορφωτικά σεμινάρια για τα ευρωπαϊκά τυριά και βούτυρα και ειδικότερα για τις γεωγραφικές ενδείξεις (GIs), τους κανόνες ασφαλείας και τα συστήματα ποιότητας αυτών (https://europa.eu/food-match-japan/en/eu-dairy-seminars-european-japanese-food-perfect-match-gaishoku-business-week-2021)  

 

- το εν εξελίξει «EU Caravan», μία σειρά παρουσιάσεων σε πέντε διαφορετικές πόλεις της Ιαπωνίας (Τόκυο, Κυότο, Οσάκα, Κόμπε, Γιοκοχάμα) food pairing αγαπημένων ιαπωνικών προϊόντων και ευρωπαϊκών (κρέας, γαλακτοκομικά, ελαιόλαδο, φρούτα και λαχανικά), για την ανάδειξη της ασφάλειας, της ποιότητας και της αυθεντικότητας των τελευταίων (https://europa.eu/food-match-japan/en/consumer-events).

 

Ανάμεσα στα ευρωπαϊκά προϊόντα, πρωταγωνιστούν και τα εξής ελληνικά: φέτα, φιστίκι, ελιές και ελαιόλαδο ΠΟΠ Καλαμάτας. Στο Τόκυο αναμένεται να επαναληφθεί στις 3-12 Δεκεμβρίου τ.ε., στο πλαίσιο της εκδήλωσης «The EU Christmas Village» 

 

- παρουσιάσεις συνταγών που «παντρεύουν» ιαπωνικά με ευρωπαϊκά προϊόντα, όπως καρπάτσιο καβουρδισμένου τόνου με ελαιόλαδο και τυρί φέτα, σε μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ τροφίμων και ποτών , όπως το Shinanoya και το Meidi-ya (https://europa.eu/food-match-japan/en). 

 

Υπενθυμίζεται ότι, η καμπάνια «Perfect Match» είναι χρηματοδοτούμενη από την ΕΕ με στόχο τη δημιουργία θετικής εικόνας των ευρωπαϊκών τροφίμων και ποτών στην Ιαπωνία και την περαιτέρω ενίσχυσή τους κατόπιν της Συμφωνίας Οικονομικής Εταιρικής Σχέσης, ώστε να συμβάλει στην αύξηση της ζήτησης και του μεριδίου αγοράς των προωθούμενων προϊόντων στη χώρα.  

 

Η καμπάνια δίνει έμφαση στο «τέλειο ταίριασμα» μεταξύ των προϊόντων τροφίμων και ποτών της ΕΕ και της Ιαπωνίας, βοηθώντας τόσο τις επιχειρήσεις όσο και το καταναλωτικό κοινό να τα γνωρίσουν, να τα εκτιμήσουν και να τα εντάξουν στην ιαπωνική κουζίνα.  

 

Τέλος για το ελαιόλαδο, η κατανάλωση του οποίου γνωρίζει αύξηση από το 2018, υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της Συμφωνίας Οικονομικής Εταιρικής Σχέσης και ως μέρος των μέτρων προστασίας ορισμένων προϊόντων ως ΓΕ (GIs), σε ό,τι αφορά το ελληνικό ελαιόλαδο, έχουν προστεθεί στις ΓΕ το ελαιόλαδο Καλαμάτας και Σητείας Λασιθίου Κρήτης.

 
 
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης

image descriptionΓεύση

  Την Κυριακή 14 Νοεμβρίου τα οινοποιεία των Δρόμων του Κρασιού της Ελλάδας, συμμετέχουν, στην Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού.   Οι επισκέπτες των οινοποιείων θα έχουν την ευκαιρία ...

image descriptionΓεύση

  Δεν υπάρχει τίποτα κακό σε μια καλύτερη σεξουαλική ζωή, ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και άλλωστε ποιος δεν θέλει μια καλύτερη σεξουαλική ζωή; Πολλοί είναι οι παράγοντες π...

image descriptionΓεύση

Όταν οι θερμοκρασίες «χτυπάνε κόκκινο», πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι ταλαιπωρούνται από απώλεια όρεξης και η ιδέα για μαγειρικούς πειραματισμούς δεν φαντάζει και τόσο ελκυστική. Με...

image descriptionΓεύση

Μπανάνα, ανανάς, καρύδα και μάνγκο είναι τα πιο γνωστά εξωτικά φρούτα που θα συναντήσεις στις ελληνικές αγορές και σίγουρα έχεις δοκιμάσει και ξέρεις τις γεύσεις τους. Ωστόσο, τα τ...