ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Προς πώληση το visitgreece.com - Ο ΕΟΤ έχει καταχωρήσει μόνο την κατάληξη .gr

Σε πώληση βρίσκεται το domain visitgreece.com, με προφανείς κινδύνους στην εικόνα όχι μόνο του ελληνικού Τουρισμού, αλλά και της εικόνας της χώρας ευρύτερα. Η έρευνα του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, δείχνει ότι ο επίσημος ιστότοπος του ελληνικού Τουρισμού, αλλά μία από τιςβασικές  πύλες από την οποία προβάλλεται στο εξωτερικό η χώρα, το visitgreece.gr, δεν έχει κατοχυρωθεί στον ΕΟΤ σε όλες του τις εκδοχές και κυρίως στην κατάληξη .com, στην οποία ανατρέχουν όλοι οι ξένοι, οι οποίοι προφανώς αγνοούν την κατάληξη .gr.



Η έρευνα του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ δείχνει ότι οι περισσότερες καταλήξεις ΔΕΝ ανήκουν στον ΕΟΤ. Λόγου χάρη η κατάληξη .eu ανήκει σε ταξιδιωτικό γραφείο, ενώ η κατάληξη .ελ ήταν ελεύθερη και η KSD, προχώρησε στην δέσμευσή της, καταβάλλοντας το αντίτιμο, προς αποφυγή δυσάρεστων εξελίξεων…

Το αποτέλεσμα της έρευνας αυτής, καταδεικνύει αφενός μεν την προχειρότητα με την οποία έγινε το “χτίσιμο” της εικόνας του ελληνικού Τουρισμού, γύρω από το visitgreece.gr, αφετέρου δε την αδιαφορία της ηγεσίας του ΕΟΤ, να κατοχυρώσει όλα τα domains με διάφορες καταλήξεις. Αν δε το visitgreece.com ήταν δεσμευμένο, πριν την δημιουργία του visitgreece.gr, τότε θα μπορούσε να επιλεγεί ένα άλλο domain (goGreece, vacationsingreece, και άλλα ων ουκ έστιν αριθμός), καθώς οι επιλογές και οι συνδυασμοί είναι άπειροι.

Το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ επικοινώνησε με την εταιρία που έχει θέσει προς πώληση το domain visitgreece.com και έλαβε την απάντηση ότι υπάρχει ένα “κατώφλι” της τάξης των  100.000 δολαρίων για διαπραγμάτευση. Συγκεκριμένα, στην απάντησή της η εταιρία που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο, αναφέρει: “Thanks for your interest in visitgreece.com. The owner hasn’t set a definitive price but has indicated an offer above 100,000 USD will be required to start a conversation”.

Υπενθυμίζεται ότι η επιχορήγηση από τον ΕΟΤ της συναυλίας λαϊκού τραγουδιστή στην Αθήνα πριν από λίγες ημέρες, ανήλθε σε 93.000 ευρώ, όσο δηλαδή περίπου κοστολογεί η ιδιοκτήτρια εταιρία το visitgreece.com. Θέμα το οποίο ανέδειξε το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ και ακολούθως πήρε ευρεία δημοσιότητα. Ή ομοίως η χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση, αντί να “κατευθυνθεί” στο δημιουργικό της φετινής καμπάνιας, που υπήρχε και ήταν εγκεκριμένο από όλους τους φορείς του Τουρισμού, θα μπορούσε να “πιάσει τόπο”, διορθώνοντας την “γκάφα” των αρμοδίων που δεν δέσμευσαν την κατάληξη .com.



Πέραν όμως του προφανούς, ότι δηλαδή είναι αδιανόητο ένας οργανισμός Τουρισμού να μην έχει κατοχυρώσει όλες τις εκδοχές της “ηλεκτρονικής ταυτότητας” της χώρας στο εξωτερικό και μάλιστα της πιο σημαντικής εκδοχής της το .com, υπάρχει κίνδυνος το όνομα να καταλήξει και σε συμφέροντα τα οποία θα μπορούσαν να θέλουν να βλάψουν τον ελληνικό Τουρισμό. Είναι αυτονόητο δε ότι η Τουρκία έχει στην ιδιοκτησία της το www.goturkey.com, όπως και όλα τα παράγωγα.

 

https://money-tourism.gr/pros-polisi-to-visitgreece-com-o-eot-katachorisei-mono-tin-katalixi-gr-kindynos-tin-eikona-tis-choras/?fbclid=IwAR1QsE7OjyEaUUQ4qTs8fa-NhCEub8M1VTX9azZaaD-hyUeFGrjIh12b6hk

 

Διαβάστε επίσης

WTM: Εντυπωσιακή παρουσία της Ελλάδας στη διεθνή έκθεση τουρισμού στο ΛονδίνοΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με μια εντυπωσιακή, καινοτόμα και σύγχρονη παρουσία η Ελλάδα έδωσε το δυναμικό “ παρών” σε μια από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις παγκοσμίως, την World Travel Market (WTM) πο...

Τουρισμός 2022: Ισχυρή ζήτηση για Ευρώπη και το δ’ 3μηνο - Οι Αμερικανοί επιστρέφουν μαζικά στην ΑθήναΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Χριστίνα Λαϊνοπούλου* Πηγή φωτό: Pixabay   O πληθωρισμός, η ύφεση, το ενεργειακό κόστος και ο πόλεμος στην Ουκρανία δεν είναι αρκετά για να κάμψουν την ταξιδιωτική ζήτηση ακόμα και...

Υπό την αιγίδα και της Περιφέρειας Αττικής η 9η ATHENS INTERNATIONAL TOURISM EXPO 2022, 3-5 Νοεμβρίου στο ΖάππειοΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Γ. Πατούλης: «Επενδύουμε στο brand name «Αττική» για τουρισμό 12 μήνες το χρόνο»   Με πλήθος εκθετών προερχομένων από όλους του κλάδους του τTουρισμού και από πολλές χώρες του κόσμ...

ETC: Ποιοι Ευρωπαίοι θα ταξιδέψουν στην Ελλάδα το επόμενο διάστημα - Ποια είδη διακοπών προτιμούν ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Χριστίνα Λαϊνοπούλου*   Πέμπτος δημοφιλέστερος Ευρωπαϊκός προορισμός για το επόμενο διεθνές ταξίδι των Ευρωπαίων το φθινόπωρο είναι η Ελλάδα, με μερίδιο ζήτησης στο 6,4%, με πρώτη ...

ΞΕΕ: Η Φιλοξενία πάει … σχολείο!ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Επίσημη παρουσίαση του καινοτόμου εκπαιδευτικού προγράμματος «Φιλοξενία ΜΟΥ» για τις μαθήτριες και τους μαθητές των Β και Γ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου    Το καινοτόμο εκπαιδευτι...

Ποιοι τουρίστες τόνωσαν τις εισπράξεις στο 8μηνο - Οι πρωταγωνιστές στις αφίξειςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εισπράξεις πολύ κοντά στα επίπεδα του 2019, αλλά και διψήφια μείωση των  τουριστικών  αφίξεων σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα, με ταυτόχρονη αύξηση πάντως της δαπάνης ανά ταξί...