ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ηταν θέμα χρόνου να συμβεί… - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη

Ξέρουμε όλοι τι θα συμβεί στη συνέχεια, έτσι δεν είναι; Ο ένας φορέας θα μεταφέρει την ευθύνη στον άλλον. Το υπουργείο Μεταφορών θα τα ρίχνει στη Ρυθμιστική Αρχή, η κυβέρνηση στον ΣΥΡΙΖΑ που πούλησε για ένα κομμάτι ψωμί τα τρένα στους Ιταλούς και πάει λέγοντας. Το πιθανότερο είναι όλο το ανάθεμα να πέσει στις πλάτες του σταθμάρχη, ο οποίος, μάλλον, δεν έκανε σωστά μια δουλειά που έπρεπε να γίνεται ηλεκτρονικά, αλλά ακόμα εκτελείται χειροκίνητα 

 

Στις 7 Φεβρουαρίου 2023 η Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Σιδηροδρομικών εξέδωσε μια ανακοίνωση για την κατάσταση στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Αντίστοιχες ανακοινώσεις εκδίδονται κατά καιρούς από τα συνδικαλιστικά όργανα των σιδηροδρομικών, όμως αυτή, ως πιο πρόσφατη, είναι χαρακτηριστική. Διαβάστε.

 

 

«Είναι πλέον εξοργιστικό αυτά να αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο και να μην παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο, να μη δρομολογείται καμία βελτίωση στην υποδομή και λειτουργία, να μην ελέγχονται οι εμπλεκόμενοι φορείς και να μην αναζητούνται ευθύνες. Όπως οι προηγούμενες κυβερνήσεις έτσι και η σημερινή έχει άλλες προτεραιότητες και όχι την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών. Αντιλαμβάνονται την ασφάλεια ως κόστος. Το υπουργείο βρίσκει λεφτά για τις διάφορες εργολαβίες, αλλά για να ολοκληρωθούν επιτέλους οι σιδηροδρομικές υποδομές και τα συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας  ΟΧΙ! “Εχουν καιρό… κάποια στιγμή θα τελειώσουν”. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων επιλεκτικά παρεμβαίνει, αφήνοντας εκτεταμένα κενά και σοβαρές ελλείψεις στο απυρόβλητο. Διάφοροι φορείς, ΟΣΕ και HELLENIC TRAIN αλληλο-μεταφέρουν τις ευθύνες τους, αλλά κανείς στο τέλος δεν φταίει… Φταίνε τα φαινόμενα που είναι έντονα και πλημμυρίζει η γραμμή, φταίνε οι φωτιές που άφησαν καμένους κορμούς, φταίει το χιόνι, φταίνε οι άλλοι, φταίμε λίγο και εμείς, φταίει και ο Χατζηπετρής!». 

 

Στη συνέχεια ακολουθούν αιτήματα για προσλήψεις προσωπικού και για ολοκλήρωση των υποδομών ασφαλείας. Ξέρουμε όλοι τι θα συμβεί στη συνέχεια, έτσι δεν είναι; Ο ένας φορέας θα μεταφέρει την ευθύνη στον άλλον. Το υπουργείο Μεταφορών θα τα ρίχνει στη Ρυθμιστική Αρχή, η κυβέρνηση στον ΣΥΡΙΖΑ που πούλησε για ένα κομμάτι ψωμί τα τρένα στους Ιταλούς και πάει λέγοντας. Το πιθανότερο είναι όλο το ανάθεμα να πέσει στις πλάτες του σταθμάρχη, ο οποίος, μάλλον, δεν έκανε σωστά μια δουλειά που έπρεπε να γίνεται ηλεκτρονικά, αλλά ακόμα εκτελείται χειροκίνητα. Εννοείται ότι μια ανάσα πριν από τις εκλογές είναι μάλλον αδύνατο να υπάρξει ανάληψη πολιτικής ευθύνης, ειδικά όταν ο αρμόδιος υπουργός είναι ο ενεργός εκπρόσωπος του καραμανλισμού στην κυβέρνηση.

 

Παρεμπιπτόντως, ο Κώστας Καραμανλής δήλωνε προ δεκαημέρου ότι «δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα». Σοβαρά, ε; Ναι, βέβαια, θα ανακοινωθούν πρωτοβουλίες για την επιτάχυνση των απαραίτητων έργων και για τη λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων. Για το αυτονόητο, δηλαδή. Που συχνά χρειάζεται αίμα για να κατακτηθεί.

 

 

Πηγή: Protagon.gr

Διαβάστε επίσης

Ποιος θα νικήσει τον Μητσοτάκη; - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Τη δεκαετία του ’80 ένα ερώτημα πλανιόταν πάνω από το καλτ κομμάτι της Ελλάδας. «Ποιος θα δείρει τον Σουγκλάκο;». Και για να μαθαίνουν οι νεότεροι, ο Απόστολος Σουγκλάκος ήταν παλα...

Ο εχθρός είναι εδώ - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Αυτό που απειλεί την εθνική ασφάλεια δεν είναι, τελικά, ο εξωτερικός εχθρός. Είναι αυτός που βρίσκεται εντός των τειχών. Δηλώνουμε ανά πάσα στιγμή έτοιμοι να προστατεύσουμε τη χώρα...

«Στην εποχή του Πάγκαλου» - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Ο τίτλος ανήκει σε έναν τραγούδι που αναφέρεται στον παππού του Θεόδωρου Πάγκαλου, τον δικτάτορα, από τον οποίο πήρε και το βαφτιστικό του. Γιατί και ο εγγονός, με τον τρόπο του, ά...

Δηλαδή, πήγαν τζάμπα τόσα hashtag; - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Διαβάζω μια σειρά από άρθρα που περιγράφουν τη «στροφή προς τα δεξιά», με την ενίσχυση των συντηρητικών αντανακλαστικών της κοινωνίας. Επεσα μέχρι και σε άρθρο που συγκρίνει τον Μη...

Και τι θα γίνει στο τέλος; - Άρθρο του Κώστα ΓιαννακίδηΚώστας Γιαννακίδης

Ο δημοσιογράφος είναι… καταδικασμένος όχι μόνο να αναλύει, αλλά και να αναλαμβάνει συχνά το ρίσκο της πρόβλεψης, ιδιαίτερα ενόψει μιας τόσο κρίσιμης κάλπης.   Αυτές οι γραμμές γράφ...

Ποιος θα καταλάβει ότι απουσιάζει; - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Θυμάμαι τον Κώστα Καραμανλή πριν από καμιά τριανταριά χρόνια, όταν ξεκίνησε να πολιτεύεται στην Α’ Θεσσαλονίκης. Στην αρχή ήταν λίγο αμήχανος. Ο άνθρωπος δεν ήταν Σαλονικιός αν και...

Πρέπουν τιμές στον Κωνσταντίνο; - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Το debate για την κηδεία του τελευταίου βασιλιά των Ελλήνων έχει μόνο ιστορικό ενδιαφέρον. Οσο και αν το τεντώσεις, δεν θα βρεις ούτε μία γωνία που να αντιστοιχεί στη σημερινή πολι...

Παίρνουν οι ιδιώτες το ΕΣΥ; - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Να αρχίσουμε με τα βασικά. Ενας διευθυντής του ΕΣΥ σήμερα μετά βίας εισπράττει 2.500 ευρώ, καθαρά, τον μήνα. Και αυτό αν έχει στην πλάτη ικανό χρόνο προϋπηρεσίας και υψηλούς τίτλου...

Μπουκωμένοι με αντικαταθλιπτικά - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Η σεροτονίνη είναι ένας νευροδιαβιβαστής. Παράγεται στο λεπτό έντερο και στον εγκέφαλο. Είναι μία ουσία που, όσον αφορά την εγκεφαλική λειτουργία, θεωρείται ότι παίζει ρόλο στη διά...

Τελικά ελέγχει κανείς τους βουλευτές; - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Ο βουλευτής Ανδρέας Πάτσης εκλήθη να δώσει εξηγήσεις για την επιχειρηματική του δραστηριότητα. Οι εξηγήσεις του δεν κρίθηκαν επαρκείς, με αποτέλεσμα ο Πρωθυπουργός να τον διαγράψει...