ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η ΕΣΕΕ διευκρινίζει πως θέλουμε τις εκπτώσεις μικρομεσαίοι έμποροι και καταναλωτές

Από τον πρόεδρο της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου κ. Βασίλη Κορκίδη εκδόθηκε το ακόλουθο μήνυμα για τις θερινές εκπτώσεις: Με την ευκαιρία της διενέργειας των θερινών εκπτώσεων που ξεκινούν τη Δευτέρα 14 Ιουλίου και θα λήξουν το Σάββατο 30 Αυγούστου, δημιουργούνται εκ νέου ελπίδες, ότι οι πωλήσεις των καταστημάτων λιανεμπορίου στις θερινές εκπτώσεις θα κινηθούν σε καλύτερα επίπεδα λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης σε πολλές περιοχές, όπου εμπόριο και τουρισμός μπορούν να δυναμώσουν μαζί. Παρά τη συνεχή μείωση του κύκλου και όγκου πωλήσεων στην αγορά, ο εμπορικός κόσμος έχει ξεχωριστές προσδοκίες από αυτές τις εκπτώσεις, καθώς μπορούν να δώσουν στις δοκιμαζόμενες επιχειρήσεις μία ανάσα μέσα στη καταναλωτική κρίση. Καλούμε λοιπόν τους Έλληνες καταναλωτές να εμπιστευθούν και πάλι τις ελληνικές μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις της περιοχής τους, με τη βεβαιότητα ότι, μέσα στην δύσκολη οικονομική συγκυρία, θα εξαντλήσουν όλα τα διαθέσιμα περιθώρια για καλύτερη τιμολόγηση και χαμηλότερη τελική τιμή πώλησης των προϊόντων που προσφέρουν ώστε να ανταποκρίνεται απόλυτα προς την εκπτωτική αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά. Παρά τις βελτιώσεις, ο Νόμος περί εκπτώσεων πρέπει να αναμορφωθεί με γνώμονα ένα "κώδικα δεοντολογίας" για τη προστασία του καταναλωτή και τον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων σε νέες, απλές πρακτικές πώλησης, λαμβάνοντας πρωτίστως υπόψη τη χαμηλή κατανάλωση που οδηγεί στο κλείσιμο των ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων. Τα "εργαλεία" της εμπορικής επικοινωνίας για αύξηση των πωλήσεων "εκπτώσεις, προσφορές, προωθητικές ενέργειες και stock" δεν ορίζονται σαφώς και με απλό τρόπο με αποτέλεσμα να μην διακρίνονται με σαφήνεια οι διαφορές μεταξύ τους. Η ΕΣΕΕ ταξινομώντας τις έννοιες αυτές, βάσει της διάρκειας, του σκοπού και του εύρους εφαρμογής τους, μπορεί να διευκρινίσει ότι: • Οι Εκπτώσεις έχουν σκοπό τη ρευστοποίηση του συνόλου των εμπορευμάτων σε σταθερές χρονικές περιόδους ετησίως. • Οι Προσφορές διενεργούνται σε έκτακτες περιόδους και αφορούν στο 50% των εμπορευμάτων που διαθέτει η επιχείρηση μέχρι τη λήξη τους. • Οι Προωθητικές ενέργειες έχουν σκοπό την έκτακτη διαφήμιση, σε περιορισμένα είδη. • Τα "Stock" δεν έχουν σταθερή διάρκεια και έχουν σκοπό τη ρευστοποίηση αδιάθετων αποθεμάτων. Με δεδομένο ότι κάθε επιχείρηση μπορεί να μειώνει και να αυξάνει τις τιμές ανάλογα με το κόστος των εμπορευμάτων, δεν συνεπάγεται ότι θα πρέπει να το πράττει οποτεδήποτε το επιθυμεί με τη λάθος χρήση των εκπτώσεων, προσφορών, προωθητικών ενεργειών και stock. Αυτός είναι και ο λόγος που οι μικρομεσαίοι έμποροι δεν επιθυμούν το μοντέλο των υψηλών τιμών και των ακόμα υψηλότερων ποσοστών εκπτώσεων, αλλά της "μίας τιμής, χαμηλής τιμής, όλο τον χρόνο" με εξαίρεση τον αρχικό σκοπό των εκπτώσεων, λόγω τέλους εποχής. Ωστόσο η ημερομηνία εκκίνησης των τακτικών εκπτώσεων, δεν εξυπηρετεί όλους τους κλάδους όπως σχολικά είδη, έπιπλα, ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά κλπ. Επίσης πολλοί εμπορικοί σύλλογοι επιθυμούν να αλλάξει ο χρονικός προσδιορισμός των ενδιάμεσων εκπτώσεων (middleseasonsales) και κυρίως να μην επιτρέπονται οι προσφορές 30 ημέρες πριν την επίσημη έναρξη των τακτικών εκπτώσεων. Η ΕΣΕΕ εύχεται σε εμπόρους και καταναλωτές «Καλό εμπορικό καλοκαίρι»!

Διαβάστε επίσης

Αποχώρησε η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ από τη συνεδρίαση του Περιφερειακού ΣυμβουλίουΕλλάδα

Απαράδεκτη, αντιδημοκρατική μεθόδευση εκ μέρους της απερχόμενης Περιφερειακής Αρχής κατήγγελλε  ηπεριφερειακή παράταξη «Αττική Συνεργασία – Όχι στο μνημόνιο» και αποχώρησε από τη σ...

Πιο εύκολα πλωτές εξέδρεςΕλλάδα

Αίρονται οι γραφειοκρατικές αγκυλώσεις και μειώνονται οι χρονοβόρες διαδικασίες που απαιτούνταν για την τοποθέτηση πλωτών εξεδρών μέχρι 150 τετραγωνικά μέτρα στη θάλασσα, για εποχι...

Ελευσίνας Αισχύλεια ετών 39Ελλάδα

Διοργάνωση του δήμου Ελευσίνας, το Φεστιβάλ Αισχυλείων, όπως πάντα έτσι και εφέτος, περιλαμβάνει ποικιλία εκδηλώσεων: θεατρικές παραστάσεις, μουσικές συναυλίες, κινηματογραφικές πρ...