ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Επιμελητήριο Κυκλάδων: Νέος κύκλος σεμιναρίων για τουριστικές και εμπορικές επιχειρήσεις

Δύο νέα ηλεκτρονικά σεμινάρια, σχετικά με την αξιοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των κατάλληλων εργαλείων και πρακτικών για τη δημιουργία περιεχομένου αλλά και για την βελτίωση της συνολικής εταιρικής διαδικτυακής παρουσίας των επιχειρήσεων προγραμματίζει το Επιμελητήριο Κυκλάδων για την Τρίτη 23 Μαΐου (για τουριστικές επιχειρήσεις) και Τετάρτη 24 Μαΐου (για εμπορικές επιχειρήσεις) και ώρες 17:30 – 20:00.

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε κάθε ενδιαφερόμενο επιχειρηματία ή εργαζόμενο τον Κυκλάδων που δραστηριοποιείται στους κλάδους τουρισμού (όπως καταλύματα, εστιατόρια καφέ μπαρ, τουριστικά γραφεία, κ.λπ.) και εμπορίου, εστιάζοντας κάθε φορά στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του κάθε κλάδου με σχετικά παραδείγματα και αναφορές. Εισηγητής είναι ο Γιάννης Αγγελάκης, ειδικός σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού και μάρκετινγκ. Κοινή θεματολογία που θα αναπτυχθεί και στα δύο σεμινάρια είναι:

  • Πως να σχεδιάσουμε και να αναδείξουμε τα δυνατά σημεία της επιχείρησής μας με τρόπο που να ενδιαφέρει το κοινό μας.
  • Εργαλεία και πρακτικές για να αξιολογήσουμε και να βελτιώσουμε την συνολική εταιρική μας παρουσία διαδικτυακά.
  • Πως δημιουργούμε περιεχόμενο και πως το μοιραζόμαστε για να έχουμε αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις. Πώς εξειδικεύουμε το περιεχόμενο ανάλογα με το κοινό, στο οποίο απευθυνόμαστε, και πώς αξιοποιούμε το περιεχόμενο των επισκεπτών μας.
  • Κριτικές: γιατί είναι σημαντικές, πώς επιτυγχάνουμε περισσότερες θετικές αξιολογήσεις και πώς τις αντιμετωπίζουμε σε κάθε πλατφόρμα (ειδική αναφορά σε Google Business Pages/myBusiness).
  • Πως θα επιτύχουμε καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και πώς θα ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό (ειδική αναφορά για τις πλατφόρμες κρατήσεων που αφορούν τις τουριστικές επιχειρήσεις).
  • Χρηστικά εργαλεία νέας εποχής: πρακτικές χρήσεις σε chatGPT και άλλα αντίστοιχα AI εργαλεία που κάνουν την διαφορά.

Επιπλέον, όσον αφορά τις τουριστικές επιχειρήσεις θα δοθεί έμφαση στις εμπειρίες και τον καταλυτικό ρόλο τους για τον σύγχρονο ταξιδιώτη και πώς μπορούμε να τις αξιοποιήσουμε προς όφελός μας. Αναγνώριση νέων ταξιδιωτικών τάσεων και πρακτικές αξιοποίησής τους σύμφωνα με την συμπεριφορά του κοινού διαδυκτιακά.

Ειδικά για τις εμπορικές επιχειρήσεις θα αναλυθεί η συμπεριφορά καταναλωτή και ποια είναι τα σημεία που χρειάζεται να εστιάσουμε ώστε να κερδίσουμε το ενδιαφέρον και πωλήσεις.

Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του Επιμελητηρίου Κυκλάδων.

  • Το κόστος συμμετοχής για το κάθε ένα σεμινάριο ανέρχεται στα 40 ευρώ για τα ταμειακά ενήμερα μέλη του επιμελητηρίου και στα 80 ευρώ για τα μη μέλη.

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν όλα τα χρηστικά link γύρω από την θεματολογία που θα συζητηθεί καθώς και πρόσθετο υλικό ελεύθερης πρόσβασης (όπως site με «δωρεάν» περιεχόμενο, εργαλεία κ.λπ.). Κάθε ενδιαφερόμενος καλείται να δηλώσει συμμετοχή έως τις 16 Μαΐου.

Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία ή αντιμετωπίζουν τεχνικές δυσκολίες, θα υπάρχει η δυνατότητα προσωπικής επικοινωνίας και υποστήριξης στα γραφεία του Επιμελητηρίου Κυκλάδων στη Σύρο 22810 82346 καθώς και στα γραφεία των νησιών σε Άνδρο 22820 51490 | Σαντορίνη 22860 25788| Μήλο 22870 23970 | Μύκονο 22890 23937 | Νάξο 22850 22767 | Τήνο 22830 22404.

Διαβάστε επίσης

"Σχεδιαστές αναψυχής" για μοναδικές εμπειρίες αναζητά ο Τουρισμός τάσηςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δεν χρειαζόμαστε πλέον ρεσεψιονίστ στον τουρισμό, αλλά σχεδιαστές αναψυχής που θα ανοίξουν το δρόμο σε μοναδικές εμπειρίες.   Αυτό επισήμανε ο επιτυχημένος συγγραφέας, διάσημος ομι...

Προγράμματα επιδοτούμενης επαγγελματικής κατάρτισης στον τουρισμό - Σε ποιους απευθύνονταιΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η Απόφαση των υπουργείων Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τουρισμού και Επικρατείας, για τα προγράμματα επιδοτούμενης συνεχιζό...

Μύκονος: Σφραγίζεται τώρα το NammosΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αδιευκρίνιστο είναι προς το παρόν αν θα σφραγιστούν όλες οι επιχειρήσεις του συγκροτήματος ή μόνο τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.  Γιώργος Λιάλιος/kathimerini Σφραγίζετα...

Το νέο γιγαντιαίο κρουαζιερόπλοιο του Richard Branson έφτασε στη Ρόδο (Φωτογραφίες)ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στο Τουριστικό λιμάνι της Ρόδου βρίσκεται για πρώτη φορά το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο του Βρετανού επιχειρηματία Richard Branson.   H εταιρεία έχει συμπεριλάβει στο πρόγραμμα της τ...

Ανοδική η κίνηση Απριλίου στα αεροδρόμια της χώρας σε σύγκριση με το 2022ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε ανοδικούς ρυθμούς κινήθηκε και τον μήνα Απρίλιο η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια της χώρας, καταγράφοντας αύξηση 20,3% σε σύγκριση με το 2022. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα προσωρι...

Εποχική εργασία: Τα δύσκολα ωράρια κάτω από τον καυτό ήλιο και οι “πληγές” του τουρισμούΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στις αρχές του επόμενου μήνα ξεκινάει η τουριστική καλοκαιρινή σεζόν στα ελληνικά νησιά και στη Χαλκιδική . Επαγγελματίες της εστίασης και του τουρισμού θα αφήσουν τις δουλειές του...

Ένας διαφορετικός τουρισμός: Φωτογραφίζοντας τα αεροσκάφη που «χορεύουν» στα φαράγγια ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ακροβολισμένοι στις πλευρές του ορεινού όγκου που διασχίζει το φαράγγι του Βουραϊκού, με τον γραφικό Oδοντωτό Διακοπτού - Καλαβρύτων να «σκαρφαλώνει» αργά όλο και πιο ψηλά στον πάτ...

Independent - Τουρισμός: Οι 8 νέες μεγάλες τάσεις που θα αλλάξουν τους τρόπους με τους οποίους ταξιδεύουμε το 2023ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο βρετανικός Independent αποκαλύπτει μερικές από τις νεότερες τάσεις που πρόκειται να επηρεάσουν τα ταξίδια του μέλλοντος με έναρξη από την εφετινή χρονιά. Δείτε τις...   Εμπειρίες...