ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πως επιλέγουν να κάνουν κράτηση ξενοδοχείων οι ταξιδιώτες

 

Τα ταξιδιωτικά brands όπως το Tripadvisor και η Airbnb έχουν καταφέρει να τοποθετηθούν ως χρήσιμες μηχανές αναζήτησης, αντικαθιστώντας σε πολλές περιπτώσεις το Google.

Αυτό αποκαλύπτει ανάλυση της τοπικής διαδικτυακής απόδοσης 80.000 επιχειρηματικών τοποθεσιών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 1.000 καταναλωτές με έδρα στις ΗΠΑ.

 

Η μελέτη διαπίστωσε ότι ένας στους πέντε καταναλωτές χρησιμοποιεί αυτούς τους δύο ιστότοπους για τοπικές υπηρεσίες αναζήτησης.

Περίπου το 69%των χρηστών χρησιμοποιούν το Google στη συμπεριφορά αναζήτησης για κοντινά πράγματα.

Υπηρεσίες όπως το Yahoo (23%), οι Χάρτες της Apple (23%) και το Yelp (22%) βρίσκονται πιο κάτω στη λίστα, σύμφωνα με μελέτη της Uberall και MomentFeed.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πολλαπλούς ταξιδιωτικούς ιστότοπους όταν σχεδιάζουν ένα ταξίδι. Παράλληλα τους χρησιμοποιούν για να λάβουν αποφάσεις για φαγητό, διαμονή και διασκέδαση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

 

Οι μη επώνυμες αναζητήσεις

Μια άλλη στρατηγική αλλαγή στη συμπεριφορά αναζήτησης των καταναλωτών είναι η μετάβαση από επώνυμες σε μη επωνυμίες αναζητήσεις.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι αναζητήσεις για “Hotel Near Me” έχουν αντικατασταθεί με όρους όπως “Marriott Near Me”.

 

 

“Η αύξηση των μη εμπορικών τοπικών αναζητήσεων είναι ένα πολύπλοκο φαινόμενο, που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αξία που δίνουν οι καταναλωτές στην εγγύτητα, την αμεσότητα και την ευκολία”. Αυτό αναφέρει ο Ο Nick Hedges, επικεφαλής στρατηγικής και εκτελεστικός αντιπρόεδρος για τη Βόρεια Αμερική στο Uberall.

Πάντως το 65% των καταναλωτών θεωρούν ότι η τιμολόγηση είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στις αποφάσεις αγοράς τους.

Η σημασία των πληροφοριών σχετικά με τα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας COVID-19 είναι πέμπτη στον ίδιο κατάλογο με 29%.

Λίγο πιο πάνω είναι η απόσταση από το σπίτι (38%), οι αξιολογήσεις, οι κριτικές (36%) και οι φωτογραφίες των προϊόντων (31%).

 

Πηγή: tourismtoday.gr

Διαβάστε επίσης

Εκρηκτική αύξηση στο κόστος διακοπών στην Ευρώπη το 2022 προβλέπει ο Michael O’ Leary της RyanairΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο επικεφαλής της Ryanair, Michael O’ Leary προβλέπει εκρηκτική αύξηση τιμών στα ταξίδια στην Ευρώπη την ερχόμενη χρονιά, τόσο για τις πτήσεις όσο και για τα ξενοδοχεία, λόγω αυξημέ...

Εκρηκτική αύξηση στο κόστος διακοπών στην Ευρώπη το 2022 προβλέπει ο Michael O’ Leary της RyanairΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Χριστίνα Λαϊνοπούλου   Ο επικεφαλής της Ryanair, Michael O’ Leary προβλέπει εκρηκτική αύξηση τιμών στα ταξίδια στην Ευρώπη την ερχόμενη χρονιά, τόσο για τις πτήσεις όσο και για τα ...

Πρωταγωνιστές του καλοκαιριού και οι μικροί νησιωτικοί προορισμοίΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Θετικός κρίνεται ο απολογισμός τής μέχρι τώρα πορείας των τουριστικών αφίξεων στους "μικρότερους" νησιωτικούς προορισμούς της χώρας, από τους άμεσα εμπλεκόμενους φορείς σε αυτά. Μπ...

ForwardKeys: Η Ελλάδα ο ξεκάθαρος νικητής στην Ευρώπη στις αφίξεις Ιουλίου και ΑυγούστουΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Ξεκάθαρη νικήτρια στην Ευρώπη ήταν η Ελλάδα τον Ιούλιο και τον Αύγουστο όταν κορυφώθηκε η διεθνής ταξιδιωτική κίνηση, επιτυγχάνοντας το 86% των αφίξεων του 2019, όπως αποκαλύπτει...

Συνάντηση Κικίλια - ΣΕΤΕ: Οι προτάσεις των φορέων για την επόμενη ημέρα του ελληνικού τουρισμούΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Οι πρωτοβουλίες που πρέπει να αναληφθούν για τη συνέχιση της τουριστικής δραστηριότητας κατά τη φθινοπωρινή και χειμερινή περίοδο, οι δράσεις για την προετοιμασία της επόμενης θε...

On the Beach: Δωρεάν τεστ για τους Βρετανούς που ταξιδεύουν σε Ελλάδα, Ισπανία και ΚύπροΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η βρετανική ταξιδιωτική εταιρία On the Beach πρωτοπορεί στον ταξιδιωτικό κλάδο προσφέροντας δωρεάν τεστ αντιγόνου και PCR για όλες τις κρατήσεις που θα πραγματοποιηθούν τον Σεπτέμβ...

Όλο και περισσότερες χώρες της ΕΕ κλείνουν την πόρτα στους Αμερικανούς ταξιδιώτες - Ανοιχτή η Ελλάδα μέχρι το τέλος της σεζόνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Χριστίνα Λαΐνοπούλου  07.09.2021 | 13:36 Πηγή φωτό: Pixabay   Αυξάνεται ο αριθμός των Ευρωπαϊκών χωρών που εισάγουν εκ νέου περιορισμούς για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες.   Η Ελλά...

ForwardKeys: Η Ελλάδα ο ξεκάθαρος νικητής στην Ευρώπη στις αφίξεις Ιουλίου και ΑυγούστουΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ξεκάθαρη νικήτρια στην Ευρώπη ήταν η Ελλάδα τον Ιούλιο και τον Αύγουστο όταν κορυφώθηκε η διεθνής ταξιδιωτική κίνηση, επιτυγχάνοντας το 86% των αφίξεων του 2019, όπως αποκαλύπτει έ...

Πλημμύρισαν τους ελληνικούς προορισμούς οι Έλληνες ταξιδιώτες στο δίμηνο Ιουλίου-ΑυγούστουΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δυναμική ήταν εφέτος η επιστροφή των ελλήνων ταξιδιωτών στους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας, χαρίζοντας «χαμόγελα αισιοδοξίας» στις τοπικές κοινωνίες. Σ΄αυτή την εξ...