ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΟΤ: Σε πρώτο πλάνο η ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο προορισμό τουρισμού πολυτελείας

 

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Την ενίσχυση της θέσης της Ελλάδας στον διεθνή χάρτη του τουρισμού πολυτελείας στοχεύει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), με απώτερη επιδίωξη την ολική αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού μέσω της έμφασης στην ποιότητα.

 
Στην κατεύθυνση αυτή, ο ΕΟΤ συμμετείχε για πρώτη φορά πέρυσι στη διεθνή τουριστική έκθεση Luxperience, η οποία απευθύνεται σε παρόχους τουρισμού πολυτελείας της αγοράς της Αυστραλίας και της Βόρειας Αμερικής, με σκοπό να διευρύνει η Ελλάδα το μερίδιό της στον luxury τουρισμό που αποτελούσε βασικό πυλώνα του φετινού προγράμματος του Οργανισμού.

Ο ΕΟΤ έδωσε το «παρών» στην Luxperience και ήταν πλαισιωμένος από 28 ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, καλύπτοντας εξ ολοκλήρου το κόστος της συμμετοχής των επιχειρήσεων, σε μια προσπάθεια να επικοινωνήσουν τον προορισμό και να αναδείξουν την Ελλάδα ως κορυφαίο προορισμό τουρισμού πολυτελείας στις δυναμικές αυτές αγορές. Αντίστοιχη στρατηγική θα ακολουθήσει ο ΕΟΤ και το 2021, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη του τουρισμού πολυτελείας, με τη συμμετοχή του σε διεθνείς εκθέσεις με αυτήν την στόχευση. Χαρακτηριστικό της δυναμικής του κλάδου είναι ότι γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και ήδη αντιστοιχεί στο 6,5% της τουριστικής αγοράς.

Βασικός άξονας της καμπάνιας

Ενδεικτικό της σημασίας που δίνει ο ΕΟΤ στην ενίσχυση της Ελλάδας στον διεθνή χάρτη του τουρισμού πολυτελείας είναι το γεγονός ότι στο πλαίσιο της προβολής της χώρας στο εξωτερικό, εκτός από την κεντρική καμπάνια, θα «τρέξουν» 4 μικρότερες καμπάνιες, η μία εκ των οποίων θα έχει στόχευση στην ανάπτυξη του τουρισμού πολυτελείας.

Άλλωστε, πρόκειται για κλάδο, ο οποίος προσδίδει υψηλή προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν, και φαίνεται να αποκτά ακόμη μεγαλύτερη δυναμική στη μετά-COVID-19 εποχή, με την Ελλάδα να πληροί όλες τις προδιαγραφές για να καταφέρει να προσελκύσει τουρίστες με υψηλά εισοδήματα και απαιτήσεις.

Η ισχύς εν τη ενώσει

Στο ίδιο πλαίσιο, ο ΕΟΤ προχώρησε στη σύναψη συνεργασίας με την Ελληνική Ένωση Διοργανωτών Εκδηλώσεων Προορισμού (GDPA), με στόχο την προώθηση του τουρισμού πολυτελείας στην Ελλάδα.

Στο επίκεντρο της συγκεκριμένης συνεργασίας βρίσκεται η ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών για την προώθηση του τουρισμού πολυτελείας στο πλαίσιο εταιρικών και κοινωνικών εκδηλώσεων, όπως οι γαμήλιες τελετές. Πρόκειται για έναν κλάδο, που παρουσιάζει τάση ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια και συνεισφέρει σημαντικά στην ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος.

«Ο τουρισμός πολυτελείας αποτελεί στρατηγικό στόχο του ΕΟΤ για τα επόμενα χρόνια. Η Ελλάδα διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα αλλά και έμπειρους ανθρώπους, πολύ καλούς γνώστες του αντικειμένου, προκειμένου να πρωταγωνιστήσει ειδικά στον κλάδο των εκδηλώσεων προορισμού», τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.

Σύμφωνα, μάλιστα, με τα στοιχεία, η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους 5 κορυφαίους προορισμούς στο γαμήλιο τουρισμό μαζί με την Πορτογαλία, την Ιταλία την Γαλλία και την Τουρκία και η ανάληψη οργανωμένων πρωτοβουλιών προώθησης από πλευράς ΕΟΤ θα ενισχύσει έτι περαιτέρω στην ισχυροποίηση της χώρας στον τομέα αυτό, συμβάλλοντας στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας.

Υπολογίζεται ότι τα έσοδα του κλάδου, το 2019, άγγιξαν τα 200 εκατομμύρια ευρώ και επιμερίστηκαν σε ξενοδοχεία, αγορές σε καταστήματα, ενοικιάσεις χώρων και αμοιβές προμηθευτών. Η πλειονότητα των επισκεπτών προέρχεται από ανώτερα και ανώτατα οικονομικά στρώματα και από δυναμικές αγορές για τον ελληνικό τουρισμό, όπως είναι η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Αραβικές χώρες.

Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι, η μέση δαπάνη κάθε high end επισκέπτη είναι τετραπλάσια της μέσης δαπάνης των τουριστών αναψυχής που επισκέπτονται τη χώρα μας.

 

 
Πηγή: tourismtoday.gr

Διαβάστε επίσης

Η Ακρόπολη, το Μουσείο της Ακρόπολης και το άνοιγμα του τουρισμού το ΣάββατοΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Οι καλές προθέσεις της κυβέρνησης για το ασφαλές άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού στις 15 Μαΐου προφανώς δεν αμφισβητούνται από κανέναν επιχειρηματία ή επαγγελματία, που δραστηριο...

Χ. Θεοχάρης: Έχουμε ένα ολοκληρωμένο, ώριμο και επαγγελματικό σχέδιο για το άνοιγμα του τουρισμούΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Για τα μέτρα που λαμβάνονται στην Ελλάδα για την ασφάλεια των τουριστών, φέτος το καλοκαίρι, μίλησε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης στην πρωινή ειδησεογραφική εκπομπή του βρετα...

Άνοιγμα τουρισμού: Ασφαλής προορισμός η Ελλάδα για τους Βρετανούς τουρίστες, λένε τα ταξιδιωτικά γραφείαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία είναι ασφαλείς προορισμοί για τους Βρετανούς τουρίστες, όπως επισημαίνουν τα μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία, καλώντας εμμέσως πλην σαφώς την κυβέρνηση του Λο...

Στο Posidonia Sea Tourism Forum 2021 οι μεγάλες προκλήσεις του παγκόσμιου κλάδου της κρουαζιέραςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Ελληνικά, κυπριακά και ισραηλινά λιμάνια ετοιμάζονται να υποδεχθούν και πάλι τους επιβάτες κρουαζιέρας   Οι επικεφαλής ορισμένων από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας του κόσ...

Σε ετοιμότητα η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας λίγες ημέρες πριν από το άνοιγμα στις 15 ΜαΐουΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε πλήρη ετοιμότητα βρίσκεται η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας, προκειμένου να ανταποκριθεί στη φετινή σεζόν, με φόντο και πάλι την πανδημία. Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης...

Πώς η πανδημία αλλάζει το μοντέλο τουρισμού: Εναλλακτικοί προορισμοί, πολυτελή θέρετρα, ευεξίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ειρήνη Χατζόγλου Αλλάζει το μοντέλο του τουρισμού στη χώρα μας αλλά και σχεδόν στο σύνολο των ευρωπαϊκών χωρών του νότου, καθώς το πλήγμα που δέχθηκε η τουριστική βιομηχανία από τη...