ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Νέα βίντεο για την προβολή της Θεσσαλονίκης υλοποίησε η Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας

Δύο νέα βίντεο εμπειριών (experience videos) αφιερωμένα στην πολιτιστική και γαστρονομική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης και μια σειρά από 12 θεματικά βίντεο (single shot videos) είναι το αποτέλεσμα των δράσεων της Μεγάλης Σύμπραξης της Κεντρικής Μακεδονίας που πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. Στόχος η ενίσχυση της ζήτησης για τον προορισμό την επερχόμενη τουριστική περίοδο. Με χαρακτηριστικά πλάνα του προορισμού, η Θεσσαλονίκη ξεδιπλώνει μέσω πλούσιου Video Content την πολύπλευρη φυσιογνωμία της και μοιράζεται με το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό τις εμπειρίες της, όπως τονίζει σε ανακοίνωση της η Marketing Greece, μέλος της σύμπραξης.
Συγκεκριμένα, το "cultural experience video", με τίτλο A Multicultural Tour of Thessaloniki, όπως τονίζεται, ξεναγεί το κοινό στην υπαίθρια πολιτιστική διαδρομή της πόλης όπου ο ταξιδιώτης έχει την ευκαιρία να απολαύσει τα πολιτιστικά μνημεία της Θεσσαλονίκης μέσα στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον της, ενώ το culinary experience video, με τίτλο Taste the passion in every bite of Thessaloniki, προβάλλει το εύρος των γαστρονομικών επιλογών που προσφέρει ο προορισμός. Tα 12 single shot videos εστιάζουν στο δυναμικό city break που προσφέρει η πόλη, με "bonus tip" επίσκεψη στη Χαλκιδική. Ιστορία, γαστρονομία, Άνω Πόλη, περιήγηση στην πόλη και κοντινοί προορισμοί αναδεικνύουν την Θεσσαλονίκη ως μια ξεχωριστή city break επιλογή, πάντα σύμφωνα με την ανακοίνωση. Επιπρόσθετα, μια συλλογή από "5 short videos" μοιράζονται με τον θεατή χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης, όπως ο παλμός της, οι γλυκές τοπικές γεύσεις, οι ιστορικοί θησαυροί στο κέντρο της και ο περίπατος στην Άνω Πόλη.
Παράλληλα, μια νέα καμπάνια προβολής με τίτλο “ Can’t miss Thessaloniki” και όχημα έξι (6) σύντομα videos, έχει στόχο να εμπνεύσει και να δημιουργήσει την επιθυμία για ταξίδι. Η καμπάνια θα προβληθεί στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό μέσω ψηφιακής καμπάνιας προβολής σε επιλεγμένα μέσα και στοχευμένες αγορές.
Τo Video Content «Can’t miss Thessaloniki” μπορείτε να το κατεβάσετε για χρήση ψηφιακά στο ακόλουθο link:
https://www.dropbox.com/sh/tsa881nd31xljte/AABgVuMSyebt7VXmQFsDi2UKa?dl=0
Στο πλαίσιο της Μεγάλης Σύμπραξης Κεντρικής Μακεδονίας έχει υλοποιηθεί σειρά δράσεων και για άλλους προορισμούς της Κεντρικής Μακεδονίας, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς και δημοσιογραφικά ταξίδια με την υποστήριξη της Fraport Greece, ενώ για το επόμενο διάστημα σχεδιάζεται και καμπάνια ψηφιακής προώθησης της Χαλκιδικής με την υποστήριξη του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Ν. Χαλκιδικής. Το σύνολο των δράσεων που έχουν υλοποιηθεί στο πλαίσιο της Μεγάλης Σύμπραξης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το επόμενο διάστημα.
Στην Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχουν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η AEGEAN, η Fraport Greece, η Eurobank και η Marketing Greece.

Διαβάστε επίσης

Συμφωνίες με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της ΕλλάδαςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού για την επόμενη τριετία, αναφέρθηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκ...

Σταϊκούρας: Πρόσθετες παρεμβάσεις στον τουρισμό - Τα μέτρα στήριξης θα διατηρηθούν όσο χρειαστείΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πρόσθετες παρεμβάσεις σε κλάδους όπως ο τουρισμός προανήγγειλε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, επισημαίνοντας πως τα μέτρα στήριξης θα διατηρηθούν όσο χρειαστεί και θα α...

 Η Βενετία απαγορεύει τα γιγαντιαία κρουαζιερόπλοια στα κανάλια τηςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μετά από μια δεκαετή διαμάχη μεταξύ των κατοίκων της Βενετίας και εκπροσώπων της τουριστικής βιομηχανίας, τα γιγαντιαία κρουαζιερόπλοια θα απαγορευτούν στα κανάλια κοντά στην πλατε...

Η καταδυτική δραστηριότητα είναι το πλέον Covid-free τουριστικό προϊόνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα εγκαίνια του υποθαλάσσιου Μουσείου στη νησίδα Περιστέρα της Αλοννήσου το καλοκαίρι του 2020 ήταν ένα από τα ιστορικά για τον κλάδο γεγονότα. Την ίδια ώρα το «να κάνει κανείς “ μ...

Βρετανία: Η πλειονότητα των πολιτών υπέρ των «διαβατηρίων εμβολιασμού»ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο  κορονοϊός  έχει αλλάζει ριζικά τη ζωή όλων των κατοίκων του πλανήτη με τους Βρετανούς να είναι θετικοί στο διαβατήριο  εμβολιασμού.   Ειδικότερα οι περισσότεροι Βρετανοί στηρίζο...

«Daily Telegraph»: Τα 10 ιδανικότερα ελληνικά νησιά για επίσκεψη μετά την πανδημίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Μια λίστα με τα 10 προτεινόμενα δημοφιλή και ήσυχα ελληνικά νησιά για φέτος το καλοκαίρι, δημοσίευσε πριν λίγες ημέρες η βρετανική εφημερίδα «Daily Telegraph». Ο συγγραφέας του ά...

Στην Ελλάδα νοιαζόμαστε, φιλοξενούμε με ασφάλεια και πρωτοπορούμε στην εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μήνυμα ασφαλούς ανοίγματος της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας στέλνει στην παγκόσμια τουριστική κοινότητα, μέσω του ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, υπογραμμίζοντας...

Χάρης Θεοχάρης για τουρισμό: Μπορεί ν' ανοίξουμε και πριν τις 14 ΜαΐουΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τέσσερα τα «κλειδιά» για να έρθουν οι ξένοι - «Συζητάμε για σταδιακή απελευθέρωση των ταξιδιών από την Ευρώπη, τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Ισραήλ, τη Σερβία και τα Ηνωμένα Αρα...

Στις 14 Μαΐου ανοίγει ο τουρισμός στην Ελλάδα -Σε λίγες ημέρες τα πρωτόκολλα ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Λιγότερο από δύο μήνες απομένουν για το επίσημο άνοιγμα του τουρισμού στη χώρα μας, καθώς όπως επανέλαβε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη το πρωί του Σαββάτου η χώρα μας θα α...