ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΕΤΕ- Σκληρή γλώσσα για τα κονδύλια προβολής του τουρισμού: Πρωτοφανή ψεύδη τα περί 32 εκατ. ευρώ

 

 Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, υπογραμμίζει η σχετική ανακοίνωση

 

Δωρέαν, με παραχώρηση ελεύθερης δικαιωμάτων από τη Marketing Greece είναι η νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό που παρουσιάστηκε την περασμένη Πέμπτη, με την εταιρεία, η οποία συνδέεται με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων να διευκρινίζει ότι ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

 

Ο ΣΕΤΕ δίνει απάντηση με σκληρή γλώσσα στις πληροφορίες που διακινούνται και φέρουν την Marketing Greece, να λαμβάνει με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού, δίνει ο ΣΕΤΕ.

 

«Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του Υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ. Πρόκειται για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΤΕ.

 

«Τις τελευταίες ώρες, διακινείται με παραπλανητικά δημοσιεύματα και ανυπόστατες δηλώσεις η ψεύτικη είδηση ότι η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ, ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού.

 

Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια, είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να «τρέξει» στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού. Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από την ενέργεια αυτή ύψους 9.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με άλλα 15.000 ευρώ από τα κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας. Συμπέρασμα, η εταιρεία όχι μόνο δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια».

 

Όπως επισημαίνει ο ΣΕΤΕ, για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, πάνω από 8,5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing. Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό δημόσιο, το 2015 εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες.

 

Τέλος, το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό που παρουσιάστηκε την Πέμπτη σε ειδική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ’ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην Κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του ελληνικού δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό.

 

«Διευκρινίζουμε για μια ακόμα φορά: Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ», αναφέρει ο Σύνδεσμος.


Κλείνοντας, ο ΣΕΤΕ δηλώνει κατηγορηματικά, ότι ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων.

 

Στεφανία Σούκη

 

Πηγή: Protothema.gr

Διαβάστε επίσης

Financial Times: Αερογέφυρα μεταξύ Ελλάδας-Βρετανίας για τον τουρισμό από τον Ιούλιο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας, της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Πορτογαλίας, επιθυμούν να υιοθετήσουν «αερογέφυρες» από τον επόμενο μήνα που θα επιτρέψουν σ...

Αυτό είναι το σποτ της φετινής καμπάνιας για τον Τουρισμό στην Ελλάδα ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με ένα πλάνο σε ένα σποτ 40 δευτερολέπτων, με μονάχα 50 λέξεις αποτυπώνεται όλα όσα κλείνει μέσα του το ελληνικό καλοκαίρι. Ενα μήνυμα λιτό και απέριττο, γεμάτο με συναίσθηση. «Εύχ...

Κυρ. Μητσοτάκης: Η ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότηταΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ότι τα περιμέναμε. Και το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό από αυτό που σχεδιάζαμε. Η πανδημία άλλαζε πολλά. Επέφερε βαθιά, ελπ...

Τι προβλέπει το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους» - Έως 30 ευρώ η επιδότηση ανά διανυκτέρευσηΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  της Εύας Οικονομάκη   Μέχρι 30 ευρώ ανά διανυκτέρευση θα είναι το ποσό επιδότησης που θα καλύπτεται στο πλαίσιο του προγράμματος ενίσχυσης του εσωτερικού τουρισμού «Τουρισμός για...

«Restart Tourism» : Σήμερα η παρουσίαση του σχεδίου για τον Τουρισμό - Με ομιλία ΜητσοτάκηΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Σήμερα θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση για την καμπάνια του ελληνικού τουρισμού (Restart Tourism) για το φετινό καλοκαίρι, παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ο πρωθυπουργός θα μιλήσε...

Ελλάδα, Κύπρος, Βαλεαρίδες Νήσοι, Κανάρια και Πορτογαλία οι βασικοί προορισμοί της TUI το 2020ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Άμεση ήταν η αντίδραση του κορυφαίου τουριστικού  Ομίλου TUI  στην απόφαση της γερμανικής κυβέρνησης να καταργήσει την ταξιδιωτική προειδοποίηση για τα υπόλοιπα 26 κράτη-μέλη της Ε...

Αυστραλοί τουρίστες και ομογενείς: Γιατί ενώ η Ελλάδα τους επιτρέπει, εκείνοι δεν μπορούν να έρθουν... ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ελληνική κυβέρνηση επιτρέπει στους Αυστραλούς να επισκεφθούν την χώρα για τις καλοκαιρινές τους διακοπές χωρίς να χρειαστεί να μπουν σε καραντίνα, ωστόσο, δεν θα μπορέσουν τελικά...

Οι πρώτες αφίξεις τουριστών στην Ελλάδα βαρόμετρο για την εξέλιξη της τουριστικής κίνησηςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Το πρώτο κύμα εισόδου τουριστών στην Ελλάδα φαίνεται, ότι θα είναι αυτό που θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την μετέπειτα πορεία των αφίξεων για φέτος, σύμφωνα με τους εμπλεκόμενους...