ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Επτά προτάσεις του ΕΒΕΠ για την κρουαζιέρα

Με την ευκαιρία της έναρξης των εργασιών για την «Επέκταση Επιβατικού Λιμένα» στον ΟΛΠ
Επτά προτάσεις έχει καταθέσει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά με αφορμή την έναρξη των εργασιών για την «Επέκταση Επιβατικού Λιμένα» στον ΟΛΠ.

Οι προτάσεις είναι οι ακόλουθες:

- Οργάνωση του τμήματος κρουαζιέρας στο «Maritime Hellas» που θα συγκεντρώσει όλες τις υπηρεσίες που χρειάζεται το κρουαζιερόπλοιο με παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε χαμηλή προσφερόμενη τιμή και με κοινό marketing.

- Δημιουργία και προώθηση ειδικής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα που στοχεύει στην τουριστική παρουσίαση του Πειραιά (καταστήματα, μουσεία, ιστορία κ.ά.)

- Κατασκευή διαδραστικών τουριστικών πινακίδων «beacons» στο λιμάνι και την πόλη του Πειραιά, που θα συνδέονται με την εφαρμογή GPS.

- Δημιουργία διαγράμμισης τουριστικής κυκλικής διαδρομής για πεζούς και ποδηλάτες από το λιμάνι προς το κέντρο της πόλης και αντίστροφα.

- Οργάνωση «happenings» στο χώρο του λιμανιού με μπάντες, παραδοσιακούς χορούς, με διαφήμιση παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων και γαστρονομίας.

- Παραστάσεις στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, με γνωστές, διεθνώς, αρχαίες τραγωδίες και κωμωδίες στα αγγλικά, για τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων.

- Προώθηση ελληνικών προϊόντων στα εστιατόρια και τα καταστήματα των κρουαζιερόπλοιων.

Ο πρόεδρος του επιμελητηρίου Βασίλης Κορκίδης δήλωσε σχετικά:

«Η κρουαζιέρα είναι ένα δυνατό «πεδίο» πάνω στο οποίο μπορούν να αναπτυχθούν δράσεις και συνέργειες οι οποίες θα συμβάλουν στην περαιτέρω προώθηση του τουριστικού brand. Το Ε.Β.Ε.Π. υποστηρίζει την αύξηση του θαλάσσιου τουρισμού και βεβαίως την ανάπτυξη των κατάλληλων υποδομών. Όσον αφορά στον Πειραιά το επιμελητήριο θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της «homeport» κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά, που μπορεί να επιφέρει έως και πενταπλάσια οικονομικά οφέλη, σε σχέση με την «transit» κρουαζιέρα, όχι μόνο για την οικονομία της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, αλλά και για την εθνική μας οικονομία».

 

Πηγή: Portnet.gr

Διαβάστε επίσης

Κορονοϊός: Προστασία ζητούν τα τουριστικά γραφεία για να μην καταρρεύσει ο τουρισμόςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η εξάπλωση του κορονοϊού είναι δεδομένη, όπως και η προσπάθεια αντιμετώπισής της με προληπτικά μέτρα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι μέχρι στιγμής συνέπειες, σε κοινωνικό, εμπορικό και...

Ευρωπαϊκός τουρισμός: 1 δισ. ευρώ το μήνα οι απώλειες εξαιτίας του κορωνοϊούΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η εξάπλωση του κορωνοϊού στοιχίζει 1,1 δισ. ευρώ το μήνα στην τουριστική βιομηχανία της Ευρώπης, δήλωσε ο ευρωπαίος Επίτροπος Εσωτερικών Αγορών, Thierry Breton, μιλώντας στη γαλλ...

Κορωνοϊός: Προβληματισμός στην τουριστική βιομηχανία - Πρώτο crash test για την Ελλάδα το ΠάσχαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Σε αχαρτογράφητα νερά βαδίζει η παγκόσμια αλλά και η ελληνική τουριστική βιομηχανία μετά και την εμφάνιση του κορωναϊού, με το πρώτο μεγάλο chrash test για την εξέλιξη της τουρισ...

Σ. Σπυρίδων: Στρατηγικός εταίρος του Υπουργείου Τουρισμού η ΑυτοδιοίκησηΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Στο Συμβούλιο Τουρισμού των Περιφερειών της  χώρας συμμετείχε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ε.Ε.Τ.Α.Α. κ. Σπύρος  Σπυρίδων. Το θεσμοθετημένο πλέον αυτό όργανο των Περιφερειών για τον...

Παρουσίαση του νέου οπτικοακουστικού υλικού και της στρατηγικής της Περιφέρειας Αττικής για την τουριστική προβολή της Αττικής 2020ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Τους βασικούς άξονες της στρατηγικής που θα εφαρμόσει η νέα Διοίκηση της Περιφέρειας με στόχο να γίνει η Αττική ένας σύγχρονος, κοσμοπολίτικος 12μηνος τουριστικός προορισμός, μέσ...