ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Προς επιτάχυνση της ψηφιοποίησης στα λιμάνια!

Η ευρύτερη ναυτιλιακή βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένης και της λιμενικής, κάνει έκκληση στον ΙΜΟ για την επιτάχυνση της ψηφιοποίησης του κλάδου, με σκοπό την αποτελεσματικότερη προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα μετά τον Covid-19.

Η πρωτοβουλία ξεκίνησε από την International Association of Ports and Harbors (ΙAPH) και υπεγράφη από κοινού από την BIMCO, την FONASBA (Federation of National Associations of Ship Brokers and Agents), την International Cargo Handling Coordination Association (ICHCA), το Ιnternational Chamber of Shipping (ICS), την International Harbour Masters’ Association (IHMA) , την International Maritime Pilots’ Association (IMPA), την International Port Community System Association (IPCSA), την International Association of Ship Suppliers and Services (ISSA) και το Protect Group.

Ο διευθύνων σύμβουλος της IAPH, Patrick Verhoeven, υποστήριξε ότι «ένα από τα κύρια ευρήματα της εντατικής εργασίας των τελευταίων οκτώ εβδομάδων της Ομάδας Εργασίας WPSP Covid-19 είναι η επείγουσα ανάγκη των λιμανιών να ψηφιοποιήσουν τις διαδικασίες και τις ανταλλαγές δεδομένων, καθώς προχωρούμε προς ένα μετά Covid-19 modus operandi».
Ο ίδιος τόνισε ότι η ανθρώπινη επαφή και η ανταλλαγή εγγράφων δεν λειτουργεί πλέον, από άποψη ασφάλειας ή απόδοσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής μόνο 49 από τα 174 κράτη-μέλη του IMO έχουν λειτουργικά Port Community Systems.

Οι ακόλουθες προτεραιότητες συμπεριλαμβάνονται στο έγγραφο-αίτημα- προς τον IMO:

– Εύρεση τρόπων χρησιμοποίησης της υπάρχουσας σύμβασης του IMO για τη διευκόλυνση των θαλάσσιων μεταφορών (FAL).

– Εναρμόνιση προτύπων δεδομένων πέρα από το FAL για τη δημιουργία πρόσθετων λύσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.

– Προσπάθεια για την ένταξη των Port Community Systems και πλατφορμών ασφαλούς ανταλλαγής δεδομένων.

– Αναθεώρηση του υπάρχοντος πλαισίου του IMO για τη διαχείριση κυβερνοεπιθέσεων.

– Ευαισθητοποίηση, αποφυγή λανθασμένων αντιλήψεων και προώθηση βελτιστοποιημένων πρακτικών.

– Αύξηση της ασφάλειας της υγείας για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς στα λιμάνια: από το πλοίο έως και την ξηρά.

– Ανάπτυξη ενός πρακτικού σχεδίου για τη διευκόλυνση της δημιουργίας ενός ψηφιακού περιβάλλοντος για τα λιμάνια.

– Δημιουργία συνασπισμού από εμπλεκόμενα μέρη της ευρύτερης ναυτιλίας που επιθυμούν να βελτιώσουν τη διαφάνεια της εφοδιαστικής αλυσίδας.

– Υποστήριξη μικρότερων και λιγότερο ανεπτυγμένων λιμενικών κοινοτήτων με έλλειψη προσωπικού.

Το έγγραφο-αίτημα θα κατατεθεί άμεσα στη Γραμματεία του ΙΜΟ στο Λονδίνο.

mikrometoxos.gr

Διαβάστε επίσης

Ο Υδραίος Υποναύαρχος Νικόλαος Βότσης και οι δυο εύστοχες τορπίλες που βύθισαν το "Φετίχ Μπουλέντ"Ναυτιλία

  Ο Υδραίος Υποναύαρχος Νικόλαος Βότσης (1877-1931), στη διάρκεια του Α' Βαλκανικού Πολέμου πέτυχε κάτι που θεωρούνταν ακατόρθωτο.    Τον τορπιλισμό του τουρκικού θωρηκτού "Φετίχ Μ...

Αυτές είναι οι τέσσερις ελληνικές ναυτιλιακές που μετέφεραν πετρέλαιο από τη ΒενεζουέλαΝαυτιλία

Στην επιβολή κυρώσεων κατά τεσσάρων ελληνικών ναυτιλιακών προχώρησε το Γραφείο Ελέγχου Ξένων Περιουσιακών Στοιχείων (OFAC) του αμερικανικού υπουργείου Οικονομικών, με την κατηγορία...

ΗΠΑ: Κυρώσεις σε τέσσερις ναυτιλιακές για μεταφορά πετρελαίου της ΒενεζουέλαςΝαυτιλία

Κυρώσεις σε τέσσερις ναυτιλιακές εταιρείες, ανάμεσά τους και ελληνική, επέβαλλε το υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ, διότι μετέφεραν πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα, κλιμακώνοντας τις ενέ...

Το αμερικανικό ναυτικό απέτρεψε ελληνόκτητα τάνκερ να φθάσουν στη ΒενεζουέλαΝαυτιλία

Οι αμερικανικές αρχές απέτρεψαν την παράδοση ενεργειακών φορτίων από δύο ελληνόκτητα πλοία στη Βενεζουέλα. Απείλησαν τους Έλληνες πλοιοκτήτες με κυρώσεις. Την παράδοση ιρανικών καυ...