ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Black Friday – Χριστουγεννιάτικες θα είναι οι αγορές σύμφωνα με έρευνα της Sitecore

Περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές (59%) σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους την περίοδο της Black Friday, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας «Holiday Shopping Trends 2021» που πραγματοποίησε η Sitecore.

Η Sitecore διεξήγαγε την έρευνα για την περίοδο των γιορτών με τη συμμετοχή 1.001 εμπόρων και καταναλωτών από την Ελλάδα, από τις 23 Ιουλίου έως τις 04 Αυγούστου 2021.

Μεταξύ αυτών που δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ψωνίσουν, το 41% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα συνδυάσουν online και offline αγορές, με τους νεότερους να τάσσονται ελαφρώς υπέρ των διαδικτυακών αγορών (45%). Ωστόσο, υπήρξε και ένα ποσοστό 18% που δήλωσε ότι δεν πρόκειται να ψωνίσει στην Black Friday, με τους τρεις κύριους λόγους πίσω από μια τέτοια απόφαση να είναι ότι η μέρα έχει γίνει συνώνυμο με την κουλτούρα της υπερκατανάλωσης και ότι τους φαίνεται ξεπερασμένη, ότι δεν προσφέρει πλέον καλές προσφορές και ότι προσελκύει υπερβολικά πολύ κόσμο.

Στροφή των καταναλωτών στις φυσικές αγορές μετά τους περιορισμούς

Όσον αφορά στις κατηγορίες αγορών, με εξαίρεση τα ταξίδια και τα παιχνίδια, όπου το 54% και το 37% αντίστοιχα δηλώνει ότι θα γίνουν online, η πλειονότητα των αγορών για υπηρεσίες διασκέδασης (45%), ένδυσης (41%), ομορφιάς (43%), φαγητού και ποτού (69%) θα πραγματοποιηθεί με επίσκεψη σε κατάστημα, δείχνοντας μια στροφή των καταναλωτών στις φυσικές αγορές μετά τους περιορισμούς που επέβαλε η πανδημία στη χώρα.

Επιπλέον, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών (65%) δήλωσε ότι βάζει σε πρώτη προτεραιότητα τις εκπτώσεις και τις προσφορές, όταν αγοράζει online, ενώ σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (45%) δηλώνουν ότι αναζητούν προσφορές που δίνονται αποκλειστικά σε μέλη προγραμμάτων loyalty.

Από την άλλη, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές δίνουν περισσότερη έμφαση στα εκπτωτικά προϊόντα. Τέλος, ένα αξιόλογο ποσοστό των νεότερων ηλικιών σκοπεύει να κάνει τις αγορές του μέσω βιντεοκλήσης (18%), εστιάζοντας στην αγορά limited edition προϊόντων (26%), αλλά και υπηρεσιών που μπορεί να απολαύσει όλη η οικογένεια (20%).

Εκτός από τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων σε σχέση με την Black Friday, η έρευνα της Sitecore εστιάζει και στο πως σκοπεύουν να περάσουν οι καταναλωτές τις φετινές γιορτές. Από τα ευρήματα προκύπτει ότι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (52%) σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τους εορτασμούς νωρίτερα από άλλες χρονιές και να γιορτάσουν περισσότερο με επισκέψεις σε σπίτια αγαπημένων προσώπων (23%) και ημερήσιες εκδρομές (20%), ενώ η γενιά Ζ, σε ποσοστό 31%, δίνει προτεραιότητα στα πάρτι με φίλους.

Διαβάστε επίσης

Η Αντιπεριφερειάρχης Νήσων για τη «Νέα Εποχή στην Γυναικεία Επιχειρηματικότητα»  Οικονομία

  Συμμετοχή στην ημερίδα με θέμα «Η Νέα Εποχή στην Γυναικεία Επιχειρηματικότητα»      Στην ημερίδα με θέμα «Η Νέα Εποχή στην Γυναικεία Επιχειρηματικότητα»  που πραγματοποιήθηκε στι...

Κατανάλωση και τουρισμός καταλύτες στην υπέρβαση των στόχων για ΑΕΠ και έσοδαΟικονομία

Κλειδί για την επόμενη ημέρα της οικονομίας, εκτός των άλλων είναι και η πορεία των εσόδων. Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται βελτίωση των εισπράξεων σε επίπεδα υψηλότερα των στόχ...

 Nέος Κώδικας Δεοντολογίας για την κινητή τηλεφωνία – Αλλαγές στις χρεώσειςΟικονομία

Μεγαλύτερη διαφάνεια με πιο ξεκάθαρους όρους σε όλα τα επίπεδα από τη διαφήμιση και προώθηση των υπηρεσιών μέχρι το πιο σημαντικό, τις καταγγελίες των καταναλωτών επιδιώκει η Εθνικ...

 Χατζηδάκης – Το πρώτο εξάμηνο θα διευθετηθεί το θέμα των εκκρεμών συντάξεων – Τι είπε για την λειτουργία του 1555Οικονομία

Το πρώτο εξάμηνο θα έχει διευθετηθεί το θέμα των εκκρεμών συντάξεων τόνισε ο Κωστής Χατζηδάκης, σημειώνοντας ότι τους επόμενους 4 μήνες θα ξεπεράσουμε τις 100.000 εκδόσεις νέων συν...

Διπλάσιο το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα για τον Δεκέμβριο - Πως θα λειτουργήσει το «Πρώτο Ένσημο» : ΤροπολογίαΟικονομία

  Ο μηχανισμός εφαρμογής του «Πρώτου Ενσήμου» (από 1η Ιανουαρίου 2022), η διπλή καταβολή του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος στους δικαιούχους για το μήνα Δεκέμβριο και η επέκταση...