ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Άρθρο του Περιφερειάρχη στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» για την τουριστική πολιτική της Περιφέρειας

Το όραμά του για την τουριστική ανάπτυξη της Αττικής, μέσα από το rebranding της Περιφέρειας ως «Greater Athens Region» παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Νίκος Χαρδαλιάς σε άρθρο του στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ Σαββατοκύριακο».

Ο κ. Χαρδαλιάς διευκρίνισε ότι στοχεύει σε μια Αττική «δυναμική και ενεργά παρούσα» στο εθνικό στοίχημα της τουριστικής ανάπτυξης, αξιοποιώντας την αναγνωρισιμότητα της Αθήνας, της «παγκόσμιας σταρ του Ελληνικού τουρισμού» ως βασικό στρατηγικό πλεονέκτημα. Όπως υπογράμμισε, με αυτόν τον τρόπο προωθείται μια οργανωμένη επικοινωνιακή καμπάνια «που επανασυστήνει τον τόπο μας» και πρόσθεσε: «Αντί να μιλάμε για την Αττική και να εννοούμε την Αθήνα, στο εξής θα μιλάμε για την Αθήνα και θα εννοούμε ολόκληρη την Αττική». Στόχος αυτής της πολιτικής, τόνισε ο κ. Χαρδαλιάς, είναι να αναδειχθεί αποτελεσματικά ο φυσικός και πολιτιστικός πλούτος όλης της Αττικής, αλλά και τα αξιοθέατα κάθε σημείου της, πάντα σε σύνδεση με τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, την οινογνωσία, τον αθλητισμό και τη διασκέδαση. «Είναι ευθύνη της Περιφέρειας η τουριστική ανάπτυξη της Αττικής. Γιατί κανείς δεν ξέρει την Αττική όσο εμείς», ανέφερε χαρακτηριστικά. Σε αυτή την κατεύθυνση έχει ήδη αρχίσει η αναδιοργάνωση των εσωτερικών υπηρεσιών της Περιφέρειας, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα στέρεο υπόβαθρο για την τουριστική αξιοποίηση της Αττικής: «Το στοίχημα πλέον για εμάς είναι πολλαπλό: Εξωστρέφεια, rebranding, στρατηγικό πλαίσιο, υποδομές. Ο τουρισμός είναι μία από τις μεγάλες προκλήσεις και δικό μου προσωπικό στοίχημα που θα κερδηθεί. Για την Ελλάδα και κάθε συμπολίτη μας» κατέληξε ο Νίκος Χαρδαλιάς. 

Πάντως, είναι άξιον λόγου να επισημάνουμε ότι ο κ Χαρδαλιάς στο άρθρο του παραλείπει να αναφέρει - έστω δυο λέξεις - για τα νησιά του Σαρωνικού και γενικότερα την Περιφερεριακή Ενότητα Νήσων, που αποτελούν ελκυστικά "όπλα" του branding της τουριστικής Αθήνας. Θα πει κανείς, γιατί; Ποιος ξέρει; Σίγουρα είναι ατόπημα...

Πηγή: kythera.news

Διαβάστε επίσης

Πάσχα στα νησιά: Δυόμιση φορές ακριβότερα τα Airbnb στην Ύδρα από τη ΜύκονοΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Της Βίκυς Κουρλιμπίνη/capital.gr Οι τιμές στα Airbnb σε Μύκονο και Σαντορίνη είναι αισθητά χαμηλότερες φέτος το Πάσχα, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με τους κοντινούς νησιωτικούς προο...

Πάσχα:Τα 11 νησιά που θα «βουλιάξουν» από κόσμο – Προκρατήσεις και κόστος διαμομονής στο ΣαρωνικόΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Διακοπές για τις ημέρες του Πάσχα έχουν προγραμματίσει ήδη πολλοί Έλληνες, επιλέγοντας για φέτος αγαπημένους νησιωτικούς προορισμούς. Σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, που καταγ...

Τουρισμός - ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Tα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων επιστρέφουν σταδιακά στα προ πανδημίας επίπεδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ForwardKeys.    Το πρώτο τρίμηνο του 2024, ο αριθμός των εκδοθέντων αερ...

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμοΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο, τη “ Seatrade Cruise Global”, που πραγματοποιήθηκε στο Μαϊάμι των ΗΠΑ, συμμετείχε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Περιφέρεια Κεντρικής Μ...

Ιδιαίτερα θετικά τα πρώτα μηνύματα για τον τουρισμό της ΑθήναςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ιδιαίτερα θετικά καταγράφονται τα πρώτα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό και συγκεκριμένα για τον προορισμό της πρωτεύουσας, με βάση τα στοιχεία των αφίξεων στο αεροδρόμιο Ελευθέ...

Τουρισμός: «Ναι μεν αλλά» η εξέλιξη της φετινής κίνησης για τα ξενοδοχεία της ΑθήναςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ιδιαίτερα θετικά καταγράφονται τα πρώτα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό και συγκεκριμένα για τον προορισμό της πρωτεύουσας, σύμφωνα με τα στοιχεία των αφίξεων στο  αεροδρόμιο  «...