ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
image description

Αυξημένες προκρατήσεις Ολλανδών τουριστών προς Ελλάδα το 2020

Εξαιρετικά αισιόδοξα μηνύματα για αυξημένες προκρατήσεις τουριστών από την Ολλανδία προς Ελλάδα το 2020, προέκυψαν στην μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της χώρας «Vakantiebeurs 2020», στην Ουτρέχτη(15 έως 19/1), στην οποία συμμετείχε και φέτος ο ΕΟΤ. Την ίδια στιγμή, η χώρα μας αναδείχθηκε ως ο καλύτερος προορισμός διασκέδασης από την τουριστική πλατφόρμα Reisgraag.nl, επιβεβαιώνοντας την αγάπη των Ολλανδών για το ελληνικό γλέντι. (https://www.reisgraag.nl/awards/2020/)

Στις συναντήσεις που είχαν με την Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Κάτω Χωρών, οι Ολλανδοί Τ.Οs έδειξαν ιδιαίτερη προτίμηση στην Ελλάδα, δηλώνοντας ότι οι μέχρι τώρα κρατήσεις παρουσιάζουν αύξηση, σε σχέση με τις αντίστοιχες της περυσινής περιόδου, καθώς το μερίδιο του T/O Τhomas Cook έχει ήδη απορροφηθεί από τους μεγάλους παίκτες της αγοράς. Ταυτόχρονα αυξάνει ο αριθμός θέσεων στις αεροπορικές γραμμές που συνδέουν απ’ ευθείας την Ολλανδία με 20 ελληνικούς προορισμούς, καθώς εντάσσονται επιπλέον νέα δρομολόγια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, η Ολλανδική αγορά ακολουθεί τα τρία τελευταία χρόνια συνεχή ανοδική πορεία, με έτος ορόσημο το 2019, που έσπασε το φράγμα του ενός εκατομμυρίου Ολλανδών επισκεπτών στη χώρα μας.

Η Κρήτη παραμένει ο πρώτος αγαπημένος προορισμός τους και ακολουθεί η Κως. Για πρώτη φορά, η Ζάκυνθος πέρασε στις προτιμήσεις την Ρόδο και την Κέρκυρα. Έπονται η Σάμος, η Λέσβος, η Κεφαλονιά, η Κάρπαθος και η Χαλκιδική.

Στο περίπτερο του ΕΟΤ μετείχαν 16 συνεκθέτες, μεταξύ των οποίων οι Περιφέρειες: Βορείου Αιγαίου, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Νοτίου Αιγαίου, Δυτικής Μακεδονίας, Στερεάς Ελλάδας, οι Δήμοι Β. Τζουμέρκων και Ναυπλιέων και ο Οργανισμός Προβολής Χαλκιδικής.

Από τις τουριστικές επιχειρήσεις, μετείχαν οι: Grecotel Hotels, Kipriotis Hotels, Louis Hotels, Tour of Peloponnese, Sunshine Camping Club, Πανελλήνια Ένωση Κάμπινγκ, ΑΝΕΚ Lines.

Τιμώμενος προορισμός στο ελληνικό περίπτερο της Vakantiebeurs 2020 ήταν φέτος η Λευκάδα, με αφορμή τη νέα πτήση του T/O Corendon προς το νησί.

 

 

Η ελληνική πλατεία της έκθεσης διακοσμήθηκε από φωτογραφικό υλικό των 100 Ολλανδών bloggers, που ταξίδεψαν στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της καμπάνιας #ilovegriekenland του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών. Η διευρυμένη καμπάνια προβολής της Ελλάδας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης,είχε στόχο την παρουσίαση της χώρας ως πολυθεματικού προορισμού με εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα, μέσω διαμορφωτών κοινής γνώμης (influencers) για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Την πρώτη ημέρα της έκθεσης παραβρέθηκαν σε ειδική εκδήλωση, ογδόντα (80) bloggers και έκαναν αναρτήσεις στα social media με φωτογραφίες τους από την Ελλάδα. Ταυτόχρονα, δήλωσαν το ενδιαφέρον τους για τη νέα επικοινωνιακή δράση του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών για την προβολή της Ελλάδα μέσω 100 μοναδικών αξέχαστων εμπειριών, που θα βιώσουν bloggers, vloggers και instagrammers σε 100 διαφορετικούς ελληνικούς προορισμούς.

Κατά την διάρκεια της έκθεσης, διοργανώθηκαν τρία (3) show μαγειρικής και παρουσιάστηκαν συνταγές με βάση το μαύρο σκόρδο Βόλου από τον Έλληνα σεφ Γρηγόρη Χέλμη και vegan φασολάδας με παρθένο ελαιόλαδο από την Ολλανδέζα σεφ Annelieke van Woerkom.

 

 

 

INFO:

Η ολλανδική αγορά είναι η πέμπτη σε σειρά μετά το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γερμανία, την Ιταλία και την Γαλλία σε αφίξεις για την Ελλάδα, καταδεικνύοντας πλέον το σταθερό ενδιαφέρον των Ολλανδών για ταξίδια στη χώρα μας. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Trends & Tourism, που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο Travel Congress, στο πλαίσιο της έκθεσης, αναμένεται αύξηση κατά 24% στον αριθμό των Ολλανδών που θα πάνε διακοπές στο εξωτερικό έως το 2030. Ποσοστό που αντιστοιχεί σε 44 εκατ. τουρίστες, δεδομένης και της σταθερά ανοδικής πορείας της οικονομίας της χώρας.-

 

 

Διαβάστε επίσης

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ξεκίνησε και θα διαρκέσει ως τις 5 Φεβρουαρίου, ο διαγωνισμός για την ανάδειξη του καλύτερου προορισμού της Ευρώπης για το 2020, με την Αθήνα να είναι μια από τις πόλεις που διεκδι...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αυξημένη κατά 1,7% ήταν η τουριστική κίνηση στο εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2019, αγγίζοντας τα 28,7 εκατ. επισκέπτες, έναντι 28,3 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2018.    Ωσ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στη συγκρότηση ομάδας εργασίας, αντικείμενο της οποίας είναι ο σχεδιασμός του οδικού χάρτη με στόχο τη δημιουργία Εθνικού Παρατηρητηρίου για την επίτευξη βιώσιμης τουριστικής ανάπτ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στις κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις των Γερμανών συμπεριλαμβάνεται η Ελλάδα για τη καλοκαιρινή σεζόν του 2020. όπως αποκαλύπτει έρευνα ταξιδιωτικών τάσεων της TUI Γερμανίας. Ειδικότ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Η επαναλειτουργία της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής έχει στόχο τη δημιουργία Εθνικής Στρατηγικής για τον κλάδο της κρουαζιέρας, δημιουργώντας ένα πλαίσιο στο όποιο ενσωματώνοντα...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι νέες τεχνολογίες θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο θα διεξάγονται τα ταξίδια στο μέλλον, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η ταξιδιωτική πλατφόρμα eDreams σε 10.000 ...