ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Με δύο πλοία η γραμμή Σουβάλας – Αγίας Μαρίνας και... Ύδρας

Ικανοποιήθηκε το αίτημα δρομολόγησης δύο πλοίων στη γραμμή της Σουβάλας και της Αγίας Μαρίνας από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) που συνεδρίασε τη Δευτέρα 13 Μαΐου.

Συγκεκριμένα ικανοποιήθηκε το αίτημα για δρομολόγηση  του επιβατηγού – οχηματαγωγού «Μενεκράτης» (πρώην «Όσιος Δαυίδ») που μέχρι σήμερα παραμένει δεμένο στην Αμαλιάπολη.

Πρόκειται για το πλοίο «Όσιος Δαυίδ» που είχε  δρομολογηθεί πριν δύο χρόνια στην ίδια  γραμμή την οποία  και κάλυψε επιτυχώς για όλη την καλοκαιρινή περίοδο, αποσπώντας σημαντικό μερίδιο από την κίνηση των οχημάτων στη γραμμή της Αίγινας. Τώρα με νέο όνομα επιστρέφει στα γνώριμα λιμάνια  του, ικανοποιώντας έτσι και το πάγιο αίτημα των κατοίκων περιοχών της βόρειας Αίγινας για άμεση σύνδεση με το λιμάνι του Πειραιά.

Το ενδιαφέρον όμως της συνεδρίασης  του ΣΑΣ βρίσκεται στη δρομολόγηση και γι΄αυτό το καλοκαίρι του πλοίου «Αγία Μαρίνα Αίγινας (πρώην «Αλέξανδρος») το οποίο τα τελευταία χρόνια εξυπηρετεί τους καλοκαιρινούς μήνες τη γραμμή Σουβάλας – Αγίας Μαρίνας.
Οι πλοιοκτήτες του είχαν αιτηθεί από πέρσι την επέκταση της δρομολόγησης  του μέχρι… Ύδρα. Το αίτημα αυτό τότε δεν είχε ικανοποιηθεί. Φέτος όμως το ΣΑΣ έδωσε  το πράσινο φως στη δρομολόγηση του πλοίου συνδέοντας την τουριστική Αγία Μαρίνα με την κοσμοπολίτικη Ύδρα. Μια σύνδεση που δεν έχει προηγούμενο και γι’ αυτό  από μόνη της προκαλεί μεγάλο ενδιαφέρον και εγείρει πολλά ερωτήματα όσον αφορά  την πραγματοποίηση της τελικά.

Ο υφυπουργός Ναυτιλίας κ. Σαντορινιός τον περασμένο χειμώνα είχε υποσχεθεί αυτή τη δρομολόγηση σε επίσκεψη του στην Αγία Μαρίνα, όμως οι άνθρωποι του τουρισμού της περιοχής στέκονται επιφυλακτικοί απέναντι σε αυτό το ενδεχόμενο και κατά πόσο δηλαδή αυτό η σύνδεση εξυπηρετήσει το τουριστικό ενδιαφέρον της Αγίας Μαρίνας.

Εγείρονται επίσης ερωτήματα όσον αφορά  τη βιωσιμότητα αυτής  της γραμμής και αν θα είναι σε καθημερινό επίπεδο.

Ο καιρός ωστόσο θα δείξει αν τελικά η δρομολόγηση των πλοίων έρχεται να ικανοποιήσει τα αιτήματα  των τοπικών κοινωνιών ή έχουν απλά προεκλογικό χαρακτήρα και άρωμα!

Διαβάστε επίσης

Μηχανική βλάβη στο "Φοίβο"Ακτοπλοΐα

Μηχανική βλάβη υπέστη το πλοίο "Φοίβος" χθες Τετάρτη 8 Μαΐου καθώς εκτελούσε  το δρομολόγιό του από Πόρο προς Μέθανα - Αίγινα -Πειραιά. Τα σημερινά δρομολόγια των πλοίων  έχουν  τρ...

Δεμένα τα πλοία την Πρωτομαγιά Ακτοπλοΐα

Με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία κάνει λόγο για συνεχιζόμενη και διογκούμενη αδιέξοδη υποβάθμιση του κλάδου και εξαγγέλλει απεργία για την 1η Μαΐου 2019 και από ώρ...

Ανανέωση του Ακτοπλοϊκού Στόλου με Υβριδικά, LNG και Ηλεκτρικά Πλοία!Ακτοπλοΐα

Την ανάγκη να υπάρξει ανάπτυξη των κατάλληλων υποδομών στα λιμάνια, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν πλοία με εναλλακτικά καύσιμα, επεσήμανε χθες, Δευτέρα, ο αναπληρωτής υπουργός...

Πώς καθιερώθηκε το απαγορευτικό απόπλου στην Ελλάδα, ο θάλαμος επιχειρήσεων, το όριο 35 ετών στα πλοία και οι εταιρείες λαϊκής βάσης. Όλα έγιναν μετά από ένα τρομερό ναυάγιοΑκτοπλοΐα

8 Δεκεμβρίου 1966. Το πλοίο «Ηράκλειον» θα εκτελούσε το δρομολόγιο από τη Σούδα των Χανίων στον Πειραιά. Η αναχώρηση καθυστερεί περίπου 20 λεπτά, ώστε να μπει στο γκαράζ του πλοίου...