ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κικίλιας: Επιταχύνουμε τις επιδόσεις του τουρισμού μέσα από την ψηφιακή καινοτομία

"Επιταχύνουμε τις επιδόσεις του τουρισμού μέσα από την ψηφιακή καινοτομία", υπογράμμισε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας ο οποίος ήταν ο κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση "Greek Tourism Success Story: Acceleration through Digital Innovation" που διοργάνωσε η Relevance Digital Agency με τη συμμετοχή της Google, του ΤικΤοκ, του Elevate Greece και σημαντικών εκπροσώπων του οικοσυστήματος της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.

   Όπως ειπε, "η επιτυχία του τουρισμού δίνει νέες ευκαιρίες καινοτομίας", ενώ τόνισε ότι "επενδύσαμε σημαντικά σε ψηφιακές δεξιότητες μέσα για παράδειγμα από την συμφωνία την οποία κάναμε με τη Google, η οποία προβλέπει εκπαιδευτικά προγράμματα για μικρές και μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις και ήδη περισσότερα από 500 ξενοδοχεία έχουν κάνει την εκπαίδευση και εμφανίζουν τα βιώσιμα χαρακτηριστικά τους στη google" τόνισε ο κ.Κικίλιας, επισημαίνοντας ότι "πριν από τη συμφωνία μας με την google αυτός ο αριθμός ήταν μικρότερος των 50".

   Στην εκδήλωση, ομιλητές ήταν ο Θανάσης Σοφιανός founder και CEO Relevance, η κ. Μαρία Φούντα, head of marketing SE Europe Google και ο Φάνης Θεοδώρου brand partnerships manager TikTok.

   Στο panel της συζήτησης συμμετείχαν ο κ. Μιχάλης Δρίτσας, Διευθύνων Σύμβουλος του Elevate Greece, ο κ.Απόστολος Αποστολάκης, Founding Partner της Venture Friends, η κ.Κατερίνα Σαριδάκη, Director του CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, και ο κ.Πρόδρομος Τσιαβός, Head of Digital Innovation του Ιδρύματος Ωνάση. Την συζήτηση συντόνισε ο κ.Τάσος Ζάχος, Editor in Chief του Fortune Greece.

   Ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στην online καμπάνια που υλοποίησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για πρώτη φορά 12 μήνες το χρόνο, ενώ ανέφερε την αύξηση των online bookings τόσο στα ξενοδοχεία όσο και στη βραχυχρόνια μίσθωση. "Περισσότερες online προκρατήσεις από ποτέ, καταγράφονται αυτή την περίοδο στα ελληνικά ξενοδοχεία από το εξωτερικό και το εσωτερικό, με το μέσο όρο αύξησης για το σύνολο των προορισμών της χώρας να αγγίζει το 67%."είπε ο κ. Κικίλιας.

   Καθώς το ψηφιακό περιβάλλον αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της ταξιδιωτικής εμπειρίας, η Google και το TikTok μοιράστηκαν πρωτοποριακές λύσεις, οι οποίες συμβάλλουν στην επιτάχυνση της ψηφιακής μετάβασης και της προβολής. Παράλληλα, η Google παρουσίασε τις κοινές πρωτοβουλίες της με το Υπουργείο Τουρισμού για τη στήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης.

   Οι σημαντικοί εκπρόσωποι του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα φώτισαν την αξία των συνεργειών, και την σημασία της ανάπτυξης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας στον τομέα του τουρισμού, που αποτελεί σημαντικό πυλώνα ελληνικής οικονομίας με πολυεπίπεδο αντίκτυπο σε ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων.

   Τέλος, με όχημα τις αναπτυξιακές δυνατότητες που κρύβει ο κλάδος του τουρισμού, ο Founder & CEO της Relevance κ.Θανάσης Σοφιανός, εστίασε στη στρατηγική της εταιρείας στον τουριστικό τομέα μέσω της ενίσχυσης της ομάδας με εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό της επένδυσης σε νεοφυείς επιχειρήσεις του ευρύτερου πεδίου.

 

ΑΠΕ ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης

Τουρισμός: "Φουλ" όλος ο Μάιος με τουρίστες, ανεβαίνει η δυναμική των κρατήσεωνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Της Βίκυς Κουρλιμπίνη/capital.gr Κάθε εβδομάδα που περνά, ανεβαίνουν οι προσδοκίες για μια τουριστική σεζόν που θα θυμίζει τα ρεκόρ πριν την πανδημία. Η ζήτηση είναι ψηλά, όλες οι ...

Σε 4.381.876 ο αριθμός επιβατών κρουαζιέρας στα ελληνικά λιμάνια για το 2022ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ετος σταθμό για τον κλάδο της κρουαζιέρας, χαρακτηρίζει το 2022 η Ένωση Λιμένων Ελλάδος, όπου οι συνολικές προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων σε 48 ελληνικά λιμάνια ανήλθαν σε 4.614 και...

ΞΕΕ: Ολοκληρώθηκε ο 5ος κύκλος του καινοτόμου CapsuleT με τις ξεχωριστές δράσεις - Οι νικήτριες startups ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε μια ολοζώντανη βραδιά γεμάτη καινοτομίες, τεχνολογικές ιδέες, έξυπνες λύσεις τουρισμού και 4 συνολικά νικητές ολοκληρώθηκε ο 5 ος κύκλος Προγράμματος Επιτάχυνσης του Capsule T ,...

Γρ. Τάσιος-ΠΟΞ: Με το «δεξί» μπήκε ο τουρισμός το 2023 - Πολύ καλή η ροή των «early bookings»ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πολύ θετικά είναι τα πρώτα μηνύματα για την πορεία του ελληνικού  τουρισμού  την νέα τουριστική περίοδο του 2023 και διάχυτη είναι η αισιοδοξία για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα και ...

ΕΞΑΑ - Αθηναϊκά ξενοδοχεία 2022: -10,7% η μέση πληρότητα  έναντι του 2019, αλλά ο Δεκέμβριος ξεπέρασε τα προπανδημικά επίπεδαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με μέση πληρότητα 69,1% "έκλεισε" το 2022 για τα ξενοδοχεία της Αθήνας, έναντι πληρότητας 54% του 2021 και 77,4% του 2019, σύμφωνα με στοιχεία της GBR Consulting και STR Global που...