ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

«Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου»

«Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου» είναι ο τίτλος της επικοινωνιακής καμπάνιας, με στόχο την αύξηση της τουριστικής κίνησης, που παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη την Πέμπτη σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Πρόκειται μια προσπάθεια που στέλνει ένα θετικό μήνυμα προς κάθε έλληνα πολίτη, επαγγελματία του τουρισμού, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδική ομορφιά της Ελλάδας, με τρόπο σύγχρονο και εναλλακτικό και όχι για μια ακόμα καμπάνια τουριστικής συνείδησης, όπως τόνισε η υπουργός. «Το brand, το όνομα «Ελλάδα» είναι πανίσχυρο. Αντέχει οποιαδήποτε κρίση», τόνισε η υπουργός και εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι εφέτος θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά για τη χώρα. Υπογράμμισε ωστόσο ότι «οι καλές χρονιές δεν χαρίζονται, αλλά έρχονται - και ξανάρχονται - με πολύ προσπάθεια. Σχέδιο και επιμονή. Συλλογική δουλειά». Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού και στην προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού τουριστών. Την παραγωγή έκανε η εταιρία οπτικής επικοινωνίας Betroot και το κόστος της κυμαίνεται στα 20.000 ευρώ. Αναφερόμενη σε θέματα που ρυθμίζει το νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού, το οποίο επεξεργάζεται η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, η κυρία Κεφαλογιάννη επισήμανε ορισμένες τροποποιήσεις που έγιναν με την ολοκλήρωση της πρώτης ανάγνωσής του. Σε ό,τι αφορά τα ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας, το καθεστώς θα αφορά υφιστάμενες και αστικές μονάδες, για τους ξενώνες φιλοξενίας νέων υπήρξαν αντιδράσεις από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, ενώ αποσύρεται η διάταξη που αφορά στη Μαρίνα Ζέας για να εξεταστεί το θέμα εκ νέου με τη σύμφωνη γνώμη της τοπικής κοινωνίας. Η δεύτερη ανάγνωση του νομοσχεδίου έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη Τετάρτη και τότε αναμένεται να συζητηθεί η ρύθμιση για την εκμίσθωση των επιπλωμένων τουριστικών κατοικιών. Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Τουρισμού κ. Αναστάσιος Λιάσκος, ο κ. Γιάννης Χαραλαμπόπουλος ο οποίος δημιούργησε το βίντεο της καμπάνιας και ο ηθοποιός κ. Ρένος Χαραλαμπίδης.

Διαβάστε επίσης

Θερμή υποδοχή για τον «Πλούτο» και τον Διονύση Σαββόπουλο στην ΕπίδαυροΕλλάδα

«Μέρες καλύτερες θα 'ρθουν το λέει το ένστικτό μου...» τραγουδούσαν όρθιοι οι επτά χιλιάδες θεατές χτυπώντας παλαμάκια και συνοδεύοντας τον Διονύση Σαββόπουλο και τον θίασο του «Πλ...

Μαραθώνιος ψαρέματος!Ελλάδα

Ένας 46χρονος επαγγελματίας ψαράς από το Ιλινόις πέρασε ένα 24ωρο ψαρεύοντας με στόχο να σπάσει το σχετικό παγκόσμιο ρεκόρ των 2.649 ψαριών που κρατά από το 2011. Δυστυχώς, δεν τα ...

«Be one of us: Hellas»Ελλάδα

Για τις ανάγκες ενός μαθήματος, Ελληνες φοιτητές έφτιαξαν ένα βίντεο προώθησης της Ελλάδας αλλιώτικο απ' ότι έχουμε συνηθίσει και προκαλούν συγκίνηση, χαμόγελα και κύμα αναρτήσεων ...