Η HotelBrain κατέχει το 1% του συνολικού αριθμού ξενοδοχείων της χώρας - Στόχος τα 20.000 δωμάτια την επόμενη 5ετία

Ο Όμιλος HotelBrain κατέχει σήμερα μέσω μακροχρόνιων μισθώσεων το 1% του συνολικού αριθμού των ξενοδοχείων της χώρας (95 ξενοδοχεία με 7.300 δωμάτια σε 39 προορισμούς στην Ελλάδα), όπως είπε ο πρόεδρος και ιδρυτής της HotelBrain, Πάνος Παλαιολόγος σε εκδήλωση, στην οποία παρέστησαν περισσότεροι από 300 προσκεκλημένοι -εκπρόσωποι φορέων του Τουρισμού, επιχειρηματίες, πολιτικοί, επενδυτές, κ.ά.

Ο κ. Παλαιολόγος τόνισε επίσης ότι μέσω του «Plug & Play» μοντέλου ανάπτυξης που εφαρμόζει, εκτιμάται ότι σε έναν ορίζοντα 5ετίας θα έχει υλοποιηθεί ο τελικός στόχος του που είναι να ξεπεράσει τα 20.000 δωμάτια + και το 1,5 εκ. μοναδικούς φιλοξενούμενους.

Τέλος ο πρόεδρος της HotelBrain ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική στόχευση του Ομίλου HotelBrain, που επικεντρώνεται στην παροχή ενός οργανωμένου και ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος προς τον τελικό πελάτη του.

Είπε συγκεκριμένα:

«Στρατηγική μας επιδίωξη είναι η διαμόρφωση ενός ευρύτερου οικοσυστήματος, μέσα από στρατηγικές συνεργασίες υψηλών συνεργειών και οικονομιών κλίμακας, το οποίο θα παρέχει «one stop solution» στον εισερχόμενο τουρισμό της χώρας μας, κάτι το οποίο εκτιμώ ότι θα κάνει τη διαφορά. Βασικές μας επιδιώξεις είναι πρώτον η προσαύξηση της προστιθέμενης αξίας του ομίλου μας στην συνολική συστημική αξία κατανάλωσης (total spending) που κάνουν οι φιλοξενούμενοι πελάτες μας και δεύτερον η παροχή ολοκληρωμένων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη, με στόχο την βελτίωση της αντιλαμβανόμενης αξίας του παρεχόμενου προϊόντος.

Με απλά λόγια, αν σήμερα ο μέσος πελάτης μας που περνά τις διακοπές του σε κάποιο από τα ξενοδοχεία μας, δαπανά 100 ευρώ, ως όμιλος εισπράττουμε το 20%, ήτοι 20 ευρώ. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε το εν λόγω ποσοστό, όχι αυξάνοντας τις τιμές των δωματίων μας, αλλά παρέχοντας άμεσα ή έμμεσα μεγαλύτερο εύρος υπηρεσιών, διεκδικώντας μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία.

Επίσης, σήμερα ο ίδιος μέσος πελάτης μας, για τις διακοπές του λαμβάνει υπηρεσίες από πολλούς κατακερματισμένους παρόχους με διαφορετικά επίπεδα επαγγελματισμού, μικρό connectivity μεταξύ τους και μεγάλες προμήθειες και έξοδα. Στόχος εδώ είναι η προσφορά ενιαίου και ολοκληρωμένου προϊόντος, σε υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και ανταγωνιστικότερο κόστος".

 

Πηγή: tornosnews.gr 

Διαβάστε επίσης

Έρευνα ΕΣΕΕ: Ο τουρισμός στηρίζει και το εμπόριο - Τι αγοράζουν οι τουρίστες - Καμπάνια "Shopping in Greece"ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Ο Υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας και ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Γιώργος Καρανίκας    Tη σημαντική θέση του εμπορίου στο οικοσύστημα του τουρισμού και τα σημαντικά περιθώρια γ...

Business Banking Τουρισμός από την Eurobank για 13η χρονιά - Όλα όσα χρειάζεται μία επιχείρηση σε ένα πρόγραμμαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Eurobank υλοποιεί το Πρόγραμμα Business Banking Τουρισμός («Πρόγραμμα») για 13η διαδοχική χρονιά , με στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση της επιχειρηματικότητας και της ανταγωνιστικό...

O υπερ-τουρισμός στην Αθήνα - Στο μικροσκόπιο η φέρουσα ικανότητα - Μελέτη θα προτείνει παρεμβάσειςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε.  απηύθυνε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος σε 4 εταιρείες για την ανάθεση υλοποίησης της παροχής υπηρεσιών συμβούλου υποστήριξης για τη μελέτη εκ...

Βρετανικός τουρισμός |Έρευνα ΑΒΤΑ: Οι διακοπές στο εξωτερικό επιστρέφουν το 2023 σε επίπεδα 2019ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε επίπεδα προ πανδημίας κινείται πλέον η ζήτηση για ταξίδια στο εξωτερικό των Βρετανών, όπως δείχνει έρευνα της Ένωσης Βρετανών τουριστικών πρακτόρων (ΑΒΤΑ). Η έρευνα διεξήχθη για...

Τουρισμός: Ξεπέρασαν το 1,2 εκατ. οι κενές θέσεις εργασίας στην Ευρώπη το 2022ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πάνω από 1,2 εκατομμύρια υπολογίζεται ότι ήταν το 2022 οι κενές  θέσεις εργασίας  στους τομείς των  ξενοδοχείων ,  εστιατορίων  και  τουριστικών  πρακτορείων στην Ευρώπη, συνεπεία ...

Πάνω από 1,2 εκατ. κενές θέσεις εργασίας στον τουρισμό στην Ευρώπη το 2022ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πάνω από 1,2 εκατομμύρια υπολογίζεται ότι ήταν το 2022 οι κενές θέσεις εργασίας στους τομείς των ξενοδοχείων, εστιατορίων και τουριστικών πρακτορείων στην Ευρώπη, συνεπεία των ανατ...

Δυναμική παρουσία της Περιφέρειας Αττικής στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση “ITB Berlin 2023” (φωτογραφίες)ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ιδιαιτέρως θετικά ήταν τα μηνύματα που εισέπραξε η Περιφέρεια Αττικής τόσο κατά την προγραμματισμένη συνάντηση (Β2Β) με επαγγελματίες του τουρισμού στο Βερολίνο, όσο και κατά τη συ...