ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κικίλιας: Επιταχύνουμε τις επιδόσεις του τουρισμού μέσα από την ψηφιακή καινοτομία

"Επιταχύνουμε τις επιδόσεις του τουρισμού μέσα από την ψηφιακή καινοτομία", υπογράμμισε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας ο οποίος ήταν ο κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση "Greek Tourism Success Story: Acceleration through Digital Innovation" που διοργάνωσε η Relevance Digital Agency με τη συμμετοχή της Google, του ΤικΤοκ, του Elevate Greece και σημαντικών εκπροσώπων του οικοσυστήματος της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.

   Όπως ειπε, "η επιτυχία του τουρισμού δίνει νέες ευκαιρίες καινοτομίας", ενώ τόνισε ότι "επενδύσαμε σημαντικά σε ψηφιακές δεξιότητες μέσα για παράδειγμα από την συμφωνία την οποία κάναμε με τη Google, η οποία προβλέπει εκπαιδευτικά προγράμματα για μικρές και μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις και ήδη περισσότερα από 500 ξενοδοχεία έχουν κάνει την εκπαίδευση και εμφανίζουν τα βιώσιμα χαρακτηριστικά τους στη google" τόνισε ο κ.Κικίλιας, επισημαίνοντας ότι "πριν από τη συμφωνία μας με την google αυτός ο αριθμός ήταν μικρότερος των 50".

   Στην εκδήλωση, ομιλητές ήταν ο Θανάσης Σοφιανός founder και CEO Relevance, η κ. Μαρία Φούντα, head of marketing SE Europe Google και ο Φάνης Θεοδώρου brand partnerships manager TikTok.

   Στο panel της συζήτησης συμμετείχαν ο κ. Μιχάλης Δρίτσας, Διευθύνων Σύμβουλος του Elevate Greece, ο κ.Απόστολος Αποστολάκης, Founding Partner της Venture Friends, η κ.Κατερίνα Σαριδάκη, Director του CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, και ο κ.Πρόδρομος Τσιαβός, Head of Digital Innovation του Ιδρύματος Ωνάση. Την συζήτηση συντόνισε ο κ.Τάσος Ζάχος, Editor in Chief του Fortune Greece.

   Ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στην online καμπάνια που υλοποίησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για πρώτη φορά 12 μήνες το χρόνο, ενώ ανέφερε την αύξηση των online bookings τόσο στα ξενοδοχεία όσο και στη βραχυχρόνια μίσθωση. "Περισσότερες online προκρατήσεις από ποτέ, καταγράφονται αυτή την περίοδο στα ελληνικά ξενοδοχεία από το εξωτερικό και το εσωτερικό, με το μέσο όρο αύξησης για το σύνολο των προορισμών της χώρας να αγγίζει το 67%."είπε ο κ. Κικίλιας.

   Καθώς το ψηφιακό περιβάλλον αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της ταξιδιωτικής εμπειρίας, η Google και το TikTok μοιράστηκαν πρωτοποριακές λύσεις, οι οποίες συμβάλλουν στην επιτάχυνση της ψηφιακής μετάβασης και της προβολής. Παράλληλα, η Google παρουσίασε τις κοινές πρωτοβουλίες της με το Υπουργείο Τουρισμού για τη στήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης.

   Οι σημαντικοί εκπρόσωποι του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα φώτισαν την αξία των συνεργειών, και την σημασία της ανάπτυξης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας στον τομέα του τουρισμού, που αποτελεί σημαντικό πυλώνα ελληνικής οικονομίας με πολυεπίπεδο αντίκτυπο σε ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων.

   Τέλος, με όχημα τις αναπτυξιακές δυνατότητες που κρύβει ο κλάδος του τουρισμού, ο Founder & CEO της Relevance κ.Θανάσης Σοφιανός, εστίασε στη στρατηγική της εταιρείας στον τουριστικό τομέα μέσω της ενίσχυσης της ομάδας με εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό της επένδυσης σε νεοφυείς επιχειρήσεις του ευρύτερου πεδίου.

 

ΑΠΕ ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης

Κρήτη: Έρχεται νέα “χρυσή” χρονιά για τον τουρισμό – Στις 8 Μαρτίου οι πρώτοι τουρίστες στο αεροδρόμιο ΗρακλείουΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Χρυσή” προδιαγράφεται η τουριστική σεζόν που ξεκινά με τους καλύτερους οιωνούς για την Κρήτη και με τους τουριστικούς παράγοντες να μιλούν για επικείμενο, εκτός απροόπτου, νέο ρεκ...

Καθαρά Δευτέρα: Sold out τα Airbnb – Οι πληρότητες και οι τιμές (πίνακας) - Η ΑίγιναΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ξεπέρασαν κάθε προσδοκία οι κρατήσεις το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας   «Συνωστισμός» επικρατεί στους δημοφιλείς χειμερινούς καθώς και του καρναβαλικούς προορισμούς το τριήμερο τη...

DW: Μεγαλύτερη από ποτέ η ζήτηση για διακοπές στα ελληνικά νησιά - κατά 70% ήδη κλεισμέναΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το RedaktionsNetzwerk Deutschland αναφέρεται στη δημοφιλία των ελληνικών νησιών ως ταξιδιωτικών προορισμών, τα οποία πρόκειται να καταρρίψουν τα ρεκόρ προσέλευσης το ερχόμενο καλοκ...

Περιφέρεια Αττικής: Σχεδιασμός τουριστικής καμπάνιας ύψους 9,5 εκ.ευρώΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Γ. Πατούλης: «Με όραμα την παγκόσμια προβολή της Αττικής μας σχεδιάζουμε μια νέα στρατηγική ανάπτυξης και προώθησης του τουρισμού» Η ενίσχυση της εξωστρέφειας, η δημιουργία ενός ...

Πάνω από 2 δισ. έσοδα από τον τουρισμό, το τελευταίο 3μηνο του έτουςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

"Τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν από την Τράπεζα της Ελλάδος επιβεβαιώνουν πρώτον την ολική επανεκκίνηση του τουρισμού και δεύτερον την επέκταση της τουριστικής περιόδου" σημειώνει σ...

Βιώσιμη φιλοξενία: Οικολογικές τάσεις και συμβουλές για ξενοδοχείαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο βιώσιμος τουρισμός δεν είναι απλώς μια νέα μόδα στον ταξιδιωτικό κλάδο. Αποτελεί πλέον προτεραιότητα, αν όχι ηθική υποχρέωση, για τους ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας και τους ξ...

Συμφωνία εξαγοράς για 2 ξενοδοχεία στο Πόρτο Χέλι από Ιρλανδό δισεκατομμυριούχο επιχειρηματίαΕρμιονίδα

Ηλίας Μπέλλος*   Στην εξαγορά δύο ξενοδοχείων στο Πόρτο Χέλι έναντι ποσού της τάξης των 50 εκατ. προχώρησε, σύμφωνα με πληροφορίες, σχήμα συμφερόντων του Ιρλανδού δισεκατομμυριούχο...