ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
image description

Έρευνα Google: Κερδίζουν έδαφος οι συνδυαστικές κρατήσεις εργασίας και αναψυχής

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Google, οι ταξιδιωτικές εμπειρίες είναι το πρώτο ζητούμενο για τον σύγχρονο τουρίστα, γι’ αυτό και κερδίζουν έδαφος οι συνδυαστικές κρατήσεις προκειμένου οι ταξιδιώτες να απολαύσουν αυτές τις εμπειρίες.

 

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας είναι:

  • Το 38% των ταξιδιωτών για λόγους αναψυχής, από τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία, λένε ότι τώρα είναι πιο πιθανό να σχεδιάσουν ή να κλείσουν ένα μοναδικό ταξίδι που πραγματοποιείται μια φορά στη ζωή.
  • Το 40% ων ταξιδιωτών από αυτές τις χώρες αναφέρει επίσης ότι χρειάζεται τώρα να επενδύσουν περισσότερο χρόνο και προσπάθεια σε ταξίδια αναψυχής από ό,τι πριν από την πανδημία.
  • Σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την πανδημία, οι καταναλωτές λένε ότι είναι πιο ανοιχτοί στα μικτά ταξίδια (συνδυασμό επαγγελματικών και ταξιδιών αναψυχής) με το 74% των ταξιδιωτών για εταιρικό σκοπό να δηλώνουν ότι βρίσκουν την ιδέα ελκυστική.
  • Το 50% των ταξιδιωτών έχει ήδη κάνει ένα μικτό ταξίδι και από όσους δεν το έχουν κάνει, το 37% σχεδιάζει να το πράξει
  • Το 33% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους δηλώνει ότι το μικτό ταξίδι κάνει πιο διασκεδαστικό το επαγγελματικό ταξίδι. Το 33% αναφέρει ότι έτσι τους δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσουν μέρη που διαφορετικά δεν θα επισκέπτονταν.

 

Οι επαγγελματίες στο χώρο του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ, αναφέρει η μελέτη της Google, θα πρέπει να προετοιμαστούν για την άνοδο των μικτών ταξιδιών, εφαρμόζοντας στρατηγικές που παρέχουν αξιόπιστα αποτελέσματα και συμβάλλουν στην μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, 

 
 
Σύμφωνα με την έρευνα, το 68% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους κάνουν κράτηση μόνοι τους για τουλάχιστον ένα μέρος του ταξιδιού τους και από αυτούς που το κάνουν, το 62% κάνουν κράτηση online.

Όπως αναφέρουν, έχουν στο μυαλό τους μια συγκεκριμένη επωνυμία πριν ξεκινήσουν την αναζήτηση και τελικά το 89% κάνουν κράτηση σε αυτήν την επωνυμία.

Διαβάστε επίσης

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Mέσα στη πανδημία ενεργοποιήθηκε το Business Intelligence, ένα σύγχρονο και δυναμικό εργαλείο, ελεύθερα προσβάσιμο, με περισσότερες από 100 επιμέρους ιστοσελίδες με δεδομένα, δείκτ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο θαλάσσιος τουρισμός και  η δημιουργία δομών ελλιμενισμού σκαφών Γιώτινγκ στο επίκεντρο συνάντησης του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη με το προεδρείο της «Ελληνικής Βάσης Γιώτιν...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρουσία του υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, και σύσσωμου του ξενοδοχειακού κλάδου της χώρας πραγματοποιήθηκε η δέκατη ετήσια γενική συνέλευση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ε...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι κάτοχοι επιταγών κοινωνικού τουρισμού μπορούν να πραγματοποιήσουν χειμερινές διακοπές σε τουριστικά καταλύματα του Μητρώου Παρόχων της ΔΥΠΑ. Υπενθυμίζεται ότι φέτος η ΔΥΠΑ υλοπο...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έστω και οριακά (+0.4%), ο Οκτώβριος ήταν ο πρώτος μήνας με θετικό πρόσημο στη μέση πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας το 2022 έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2019, σύμφωνα με τα...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τις προοπτικές που προσφέρουν στην ανάπτυξη της Ελλάδας οι ψηφιακοί νομάδες και τις ευκαιρίες που αναδύονται για τον ελληνικό τουρισμό ανέδειξαν οι ομιλητές του πρώτου συνεδρίου τη...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρουσιάστηκε στην 37η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2022 η μελέτη του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ με τίτλο «Ελληνικός Τουρισμός 2030 | Σχέδια Δράσης» που αφορά στον τρόπο ανάπτυξης του ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι κινηματογραφικές ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές αποτελούν πλέον την κορυφαία πηγή έμπνευσης των ταξιδιωτών για την επιλογή του προορισμού διακοπών τους, σύμφωνα με έρευνα τ...