ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Έρευνα Google: Κερδίζουν έδαφος οι συνδυαστικές κρατήσεις εργασίας και αναψυχής

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Google, οι ταξιδιωτικές εμπειρίες είναι το πρώτο ζητούμενο για τον σύγχρονο τουρίστα, γι’ αυτό και κερδίζουν έδαφος οι συνδυαστικές κρατήσεις προκειμένου οι ταξιδιώτες να απολαύσουν αυτές τις εμπειρίες.

 

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας είναι:

  • Το 38% των ταξιδιωτών για λόγους αναψυχής, από τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία, λένε ότι τώρα είναι πιο πιθανό να σχεδιάσουν ή να κλείσουν ένα μοναδικό ταξίδι που πραγματοποιείται μια φορά στη ζωή.
  • Το 40% ων ταξιδιωτών από αυτές τις χώρες αναφέρει επίσης ότι χρειάζεται τώρα να επενδύσουν περισσότερο χρόνο και προσπάθεια σε ταξίδια αναψυχής από ό,τι πριν από την πανδημία.
  • Σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την πανδημία, οι καταναλωτές λένε ότι είναι πιο ανοιχτοί στα μικτά ταξίδια (συνδυασμό επαγγελματικών και ταξιδιών αναψυχής) με το 74% των ταξιδιωτών για εταιρικό σκοπό να δηλώνουν ότι βρίσκουν την ιδέα ελκυστική.
  • Το 50% των ταξιδιωτών έχει ήδη κάνει ένα μικτό ταξίδι και από όσους δεν το έχουν κάνει, το 37% σχεδιάζει να το πράξει
  • Το 33% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους δηλώνει ότι το μικτό ταξίδι κάνει πιο διασκεδαστικό το επαγγελματικό ταξίδι. Το 33% αναφέρει ότι έτσι τους δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσουν μέρη που διαφορετικά δεν θα επισκέπτονταν.

 

Οι επαγγελματίες στο χώρο του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ, αναφέρει η μελέτη της Google, θα πρέπει να προετοιμαστούν για την άνοδο των μικτών ταξιδιών, εφαρμόζοντας στρατηγικές που παρέχουν αξιόπιστα αποτελέσματα και συμβάλλουν στην μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, 

 
 
Σύμφωνα με την έρευνα, το 68% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους κάνουν κράτηση μόνοι τους για τουλάχιστον ένα μέρος του ταξιδιού τους και από αυτούς που το κάνουν, το 62% κάνουν κράτηση online.

Όπως αναφέρουν, έχουν στο μυαλό τους μια συγκεκριμένη επωνυμία πριν ξεκινήσουν την αναζήτηση και τελικά το 89% κάνουν κράτηση σε αυτήν την επωνυμία.

Διαβάστε επίσης

Περιφέρεια Αττικής: Θαλάσσιος τουρισμός και δημιουργία δομών ελλιμενισμού σκαφών Γιότινγκ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο θαλάσσιος τουρισμός και  η δημιουργία δομών ελλιμενισμού σκαφών Γιώτινγκ στο επίκεντρο συνάντησης του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη με το προεδρείο της «Ελληνικής Βάσης Γιώτιν...

Βασίλης Κικίλιας: Δεν επιβεβαιώθηκαν όσοι έλεγαν ότι δεν θα πάει καλά ο τουρισμός φέτοςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρουσία του υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, και σύσσωμου του ξενοδοχειακού κλάδου της χώρας πραγματοποιήθηκε η δέκατη ετήσια γενική συνέλευση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ε...

Χειμερινές διακοπές με επιταγές κοινωνικού τουρισμού- Συνεχίζονται οι αιτήσεις συμμετοχής παρόχωνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι κάτοχοι επιταγών κοινωνικού τουρισμού μπορούν να πραγματοποιήσουν χειμερινές διακοπές σε τουριστικά καταλύματα του Μητρώου Παρόχων της ΔΥΠΑ. Υπενθυμίζεται ότι φέτος η ΔΥΠΑ υλοπο...

Αθηναϊκά ξενοδοχεία: Για πρώτη φορά το 2022 θετικό πρόσημο στις πληρότητες τον Οκτώβριο (έναντι του 2019)ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έστω και οριακά (+0.4%), ο Οκτώβριος ήταν ο πρώτος μήνας με θετικό πρόσημο στη μέση πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας το 2022 έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2019, σύμφωνα με τα...

1ο Summit Work From Greece: Ιδανικός προορισμός η Ελλάδα για τους ψηφιακούς νομάδες ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τις προοπτικές που προσφέρουν στην ανάπτυξη της Ελλάδας οι ψηφιακοί νομάδες και τις ευκαιρίες που αναδύονται για τον ελληνικό τουρισμό ανέδειξαν οι ομιλητές του πρώτου συνεδρίου τη...

ΣΕΤΕ: O ελληνικός τουρισμός με το βλέμμα στο 2030 - Αναλυτικά η μελέτη του ΙΝΣΕΤΕΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρουσιάστηκε στην 37η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2022 η μελέτη του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ με τίτλο «Ελληνικός Τουρισμός 2030 | Σχέδια Δράσης» που αφορά στον τρόπο ανάπτυξης του ...

Εxpedia: Πρώτη πηγή έμπνευσης για ταξίδια οι ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές - υποχωρεί η επιρροή των social mediaΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι κινηματογραφικές ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές αποτελούν πλέον την κορυφαία πηγή έμπνευσης των ταξιδιωτών για την επιλογή του προορισμού διακοπών τους, σύμφωνα με έρευνα τ...

Μανώλης Μαρκόπουλος: Σε επίπεδο κερδοφορίας οι Έλληνες ξενοδόχοι έπαιξαν φέτος όπως στο NBA- έβαλαν 110 πόντους, έφαγαν 120 και χάρηκαν για τη συμμετοχή...ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

To 2022 αποτέλεσε έτος – ορόσημο για τη Χώρα μας σε επίπεδο αφίξεων, αφίξεις, όμως, που επιτεύχθηκαν σε ένα βαθμό και από την αδυναμία των ξενοδοχειακών μονάδων να επαναδιαπραγματε...