ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πάνω από 24.100 επισκέπτες σε Philoxenia, Hotelia και Real Estate Expo North

Πάνω από 24.100 επισκέπτες υποδέχτηκαν σε λίγες ημέρες -από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου- οι διεθνείς εκθέσεις «Philoxenia» και «Hotelia» και η νεοαφιχθείσα «Real Estate Expo North», κατά τη διάρκεια των οποίων παρουσιάστηκαν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από τον τουρισμό, τον ξενοδοχειακό εξοπλισμό, την εστίαση και καφεστίαση, αλλά και τη διαχείριση ακινήτων.  

Το τουριστικό εκθεσιακό «δίδυμο» της Θεσσαλονίκης -Philoxenia και Hotelia- έστειλε, σύμφωνα με τη διοργανώτρια εταιρεία ΔΕΘ-Helexpo AE, μηνύματα αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό με πλήθος θεσμικών φορέων, τουριστικών επιχειρήσεων, μαγευτικών προορισμών και εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης να δίνουν το «παρών». 

Στις δύο εκθέσεις συμμετείχαν 350 εκθέτες από 18 χώρες και φιλοξενήθηκαν 115 hosted buyers από 35 χώρες και μια επιχειρηματική αποστολή 158 ατόμων από το Ιρακινό Κουρδιστάν, συντονισμένη από το Εμπορικό Επιμελητήριο του Ερμπίλ. Κατά τη διάρκεια των εκθέσεων πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 3.500 ραντεβού μεταξύ εκθετών και των προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών (hosted buyers) από 32 χώρες. 

«Στη Philoxenia η ανταπόκριση των εκθετών ήταν πολύ θετική και η ικανοποίησή τους από τις επαφές με τους hosted buyers και τους υπόλοιπους εμπορικούς επισκέπτες της έκθεσης μεγάλη. Επίσης,  διαπιστώθηκε εμφανής αύξηση της επισκεψιμότητας σε όλες τις κατηγορίες των επισκεπτών -Ελλήνων και ξένων- ενώ η φετινή Philoxenia ανταποκρίθηκε στον τίτλο της ως διεθνής, καθώς είχε άμεσους εκθέτες από 17 χώρες και αρκετές ξένες κρατικές συμμετοχές» υπογραμμίζεται σε ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo AE.

Τιμώμενη Χώρα στη Philoxenia ήταν η Αρμενία και Τιμώμενη Περιοχή ο δήμος Ηρακλείου Κρήτης, ενώ συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, το υφυπουργείο Τουρισμού της Κύπρου, η Τουριστική Επιτροπή του υπουργείου Τουρισμού της Αρμενίας, το υπουργείο Τουρισμού της Βουλγαρίας και ο Τουριστικός Οργανισμός της Σερβίας. 

Σημαντική ήταν η επισκεψιμότητα και μεγάλο το ενδιαφέρον και για την έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού «Hotelia». Μάλιστα, οι θεματικές της ενότητες All About Gastronomy και All About Cafe ήταν sold out. Ειδικότερα, οι εκδηλώσεις γαστρονομίας All About Gastronomy, με την οργανωτική ευθύνη της Chef Stories, ήταν αφιερωμένες στη δυναμική των ελληνικών προϊόντων, που ενσωματώνουν τις αξίες της παράδοσης, της αυθεντικότητας, της ποιότητας, της γεύσης  και αποτελούν υπεραξία για την ελληνική φιλοξενία. Το φετινό θέμα «My Local Greek Choice» παρουσιάστηκε σε οκτώ εκδηλώσεις και 400 επισκέπτες μέσα από 16 εδέσματα από τον Chef Γιώργο Ψύλλο και την ομάδα του, με εξαιρετικά προϊόντα 11 βραβευμένων παραγωγών σε μια μοναδική dining area.

«Στη Real Estate Expo North, η οποία διοργανώθηκε από την RM International σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-Helexpo και προσέλκυσε επιχειρήσεις από τον κλάδο των μεσιτών και των κατασκευών,  ο πήχης της επισκεψιμότητας μπήκε ψηλά από την πρώτη κιόλας διοργάνωση στη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα, μεταξύ άλλων, την επισκέφθηκαν 30 ξένοι επενδυτές από το Ντουμπάι, το Χονγκ Κονγκ, τη Γερμανία, την Ολλανδία, το Ιράκ, τον Λίβανο και το Ισραήλ μέσω επιχειρηματικής αποστολής που πραγματοποίησε η  διοργανώτρια εταιρεία» καταλήγει η ανακοίνωση._

 

ΑΠΕ ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης

Περιφέρεια Αττικής: Θαλάσσιος τουρισμός και δημιουργία δομών ελλιμενισμού σκαφών Γιότινγκ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο θαλάσσιος τουρισμός και  η δημιουργία δομών ελλιμενισμού σκαφών Γιώτινγκ στο επίκεντρο συνάντησης του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη με το προεδρείο της «Ελληνικής Βάσης Γιώτιν...

Βασίλης Κικίλιας: Δεν επιβεβαιώθηκαν όσοι έλεγαν ότι δεν θα πάει καλά ο τουρισμός φέτοςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρουσία του υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, και σύσσωμου του ξενοδοχειακού κλάδου της χώρας πραγματοποιήθηκε η δέκατη ετήσια γενική συνέλευση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ε...

Χειμερινές διακοπές με επιταγές κοινωνικού τουρισμού- Συνεχίζονται οι αιτήσεις συμμετοχής παρόχωνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι κάτοχοι επιταγών κοινωνικού τουρισμού μπορούν να πραγματοποιήσουν χειμερινές διακοπές σε τουριστικά καταλύματα του Μητρώου Παρόχων της ΔΥΠΑ. Υπενθυμίζεται ότι φέτος η ΔΥΠΑ υλοπο...

Αθηναϊκά ξενοδοχεία: Για πρώτη φορά το 2022 θετικό πρόσημο στις πληρότητες τον Οκτώβριο (έναντι του 2019)ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έστω και οριακά (+0.4%), ο Οκτώβριος ήταν ο πρώτος μήνας με θετικό πρόσημο στη μέση πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας το 2022 έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2019, σύμφωνα με τα...

Έρευνα Google: Κερδίζουν έδαφος οι συνδυαστικές κρατήσεις εργασίας και αναψυχήςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Google, οι ταξιδιωτικές εμπειρίες είναι το πρώτο ζητούμενο για τον σύγχρονο τουρίστα, γι’ αυτό και κερδίζουν έδαφος οι συνδυαστικές κρατήσεις προκειμένου ...

1ο Summit Work From Greece: Ιδανικός προορισμός η Ελλάδα για τους ψηφιακούς νομάδες ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τις προοπτικές που προσφέρουν στην ανάπτυξη της Ελλάδας οι ψηφιακοί νομάδες και τις ευκαιρίες που αναδύονται για τον ελληνικό τουρισμό ανέδειξαν οι ομιλητές του πρώτου συνεδρίου τη...

ΣΕΤΕ: O ελληνικός τουρισμός με το βλέμμα στο 2030 - Αναλυτικά η μελέτη του ΙΝΣΕΤΕΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρουσιάστηκε στην 37η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2022 η μελέτη του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ με τίτλο «Ελληνικός Τουρισμός 2030 | Σχέδια Δράσης» που αφορά στον τρόπο ανάπτυξης του ...

Εxpedia: Πρώτη πηγή έμπνευσης για ταξίδια οι ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές - υποχωρεί η επιρροή των social mediaΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι κινηματογραφικές ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές αποτελούν πλέον την κορυφαία πηγή έμπνευσης των ταξιδιωτών για την επιλογή του προορισμού διακοπών τους, σύμφωνα με έρευνα τ...

Μανώλης Μαρκόπουλος: Σε επίπεδο κερδοφορίας οι Έλληνες ξενοδόχοι έπαιξαν φέτος όπως στο NBA- έβαλαν 110 πόντους, έφαγαν 120 και χάρηκαν για τη συμμετοχή...ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

To 2022 αποτέλεσε έτος – ορόσημο για τη Χώρα μας σε επίπεδο αφίξεων, αφίξεις, όμως, που επιτεύχθηκαν σε ένα βαθμό και από την αδυναμία των ξενοδοχειακών μονάδων να επαναδιαπραγματε...