image description

Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ

«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης που θα διαφυλάττει την αυθεντικότητα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε γωνιάς της πατρίδας μας, είναι το μοντέλο που προκρίνουμε για το τουριστικό μας προϊόν», τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, από το Συνέδριο του «My Green Mobility 2022», συμμετέχοντας στη θεματική ενότητα «Ενέργεια-Υποδομές-Χρήση». 

 

Ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε εκτενώς στο παράδειγμα των τριών ενεργειακά “καθαρών” νησιών μας, της Αστυπάλαιας, της Χάλκης και της Τήλου, τρία εμβληματικά projects που φάνταζαν αδύνατο να υλοποιηθούν, όπως είπε, πριν από μερικά χρόνια.  

 

«Το στοίχημα της πράσινης Μετάβασης των νησιών μας το έχει θέσει πρώτος ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, σε διεθνή και ευρωπαϊκά φόρα. Σήμερα, η χώρα μας είναι πρωτοπόρος στην επιτάχυνση της πράσινης μετάβασης, γεγονός που κατέστη εφικτό χάρη στις καινοτόμες πολιτικές της Κυβέρνησης για τη διαμόρφωση του κατάλληλου θεσμικού πλαισίου, καθώς και στη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα», σημείωσε ο κ. Κικίλιας. 

 

Ο Υπουργός Τουρισμού περιέγραψε τα επόμενα βήματα της στρατηγικής για την περαιτέρω αναβάθμιση του brand “Ελλάδα”, τα οποία -όπως υπογράμμισε- περνούν μέσα από τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης, την ενίσχυση του “πράσινου” αποτυπώματος των πολικών που υιοθετεί το Υπουργείο Τουρισμού, την επένδυση στην κυκλική οικονομία και στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και την ενίσχυση των έργων υποδομής σε όλη τη χώρα, με τη χρήση των χρηματοδοτικών εργαλείων που η Κυβέρνηση έχει στα χέρια της.  

 

«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης είναι το μοντέλο που δημιουργεί νέες και καλές θέσεις εργασίας, παράγει πλούτο για τη χώρα, φέρνει επενδύσεις στη χώρα και δημιουργεί τις συνθήκες για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας. Ας μην ξεχνάμε, εξάλλου, ότι οκτώ στις δέκα επενδύσεις που γίνονται στην Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, είναι τουριστικές. Επενδύσεις, δηλαδή, σε υποδομές και ξενοδοχεία. Αλλά και το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες λαμβάνουν, πλέον, πολύ σοβαρά υπόψη τους το εάν η χώρα που θα επισκεφθούν και θα περάσουν τις διακοπές τους, έχει διατηρήσει την ταυτότητά της, είναι φιλική προς το περιβάλλον, εάν διαθέτει καταλύματα και ξενοδοχειακές μονάδες με “πράσινο” αποτύπωμα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.  

 

Όπως προανήγγειλε, μάλιστα, ο Υπουργός Τουρισμού, σε αυτό το πλαίσιο θα κινείται και η νέα καμπάνια του ΕΟΤ, η οποία -όπως ανέφερε- θα έχει ως κεντρικό θέμα το βιώσιμο τουριστικό προϊόν. «Έπειτα από μία εξαιρετικά επιτυχημένη -όπως όλα δείχνουν- φετινή σεζόν, στην επόμενη μεγάλη μας καμπάνια -για την οποία θα ενημερωθείτε σύντομα- επικεντρωνόμαστε στην προστασία του περιβάλλοντος, την έξυπνη κινητικότητα, τη μείωση των εκπομπών αερίου, τη μείωση των πλαστικών, προκειμένου να ενισχύουμε ακόμα περισσότερο τη μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία που λέγεται Ελλάδα», δήλωσε ο κ Κικίλιας.  

 

Κλείνοντας, ο Υπουργός Τουρισμού στάθηκε στις νέες προκλήσεις που διαμορφώνονται από την ενεργειακή κρίση. «Σε αυτή την τόσο κρίσιμη συγκυρία που βιώνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο, η στροφή σε πολιτικές με ξεκάθαρα βιώσιμα χαρακτηριστικά είναι μονόδρομος. Και αυτή η προσπάθεια μας αφορά όλους, ανεξάρτητα από κομματικές αποχρώσεις και μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις. Γιατί, το τουριστικό μας προϊόν φέρνει 1 στα 4 ευρώ στην ελληνική οικονομία, δηλαδή το 25% του ΑΕΠ, γεγονός που καθιστά τον τουρισμό εθνική υπόθεση. Και έχουμε διπλό χρέος -σε αυτή τη δύσκολη περίοδο- να στηρίξουμε τους συμπολίτες μας, “πλέκοντας” ένα δίκτυ προστασίας για όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες. Και, ιδίως, για τους πλέον ευάλωτους». 

 

 

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε επίσης

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αναρτήθηκε ο πίνακας με τους νέους 75.000 δικαιούχους του προγράμματος  «Τουρισμός για Όλους» . Σημειώνεται ότι οι νικητές θα πάρουν vouchers των 150 ευρώ για φθινοπωρινές και χειμ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μόνο η μέση τιμή δωματίου κατέγραψε αύξηση έναντι του 2019 στα ξενοδοχεία της Αθήνας στο 8μηνο Ιανουαρίου- Αυγούστου 2022, αφού η πληρότητα και τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο παρέμ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τις υψηλές πτήσεις συνεχίζει ο ελληνικός τουρισμός, καθώς όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας, τον Ιούλιο η χώρα υποδέχθηκε 5,277 εκατ. ταξιδιώτες, με τις αφίξε...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Υπογράφηκε με πρωτοβουλία της υφυπουργού Τουρισμού (αρμόδιας για Θέματα Τουριστικής Εκπαίδευσης και Ειδικών Μορφών Τουρισμού), Σοφίας Ζαχαράκη, η κοινή υπουργική απόφαση για τη μετ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε τροχιά απογείωσης βρέθηκαν αφίξεις τουριστών και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιούλιο και συνολικά στο πρώτο 7μηνο του έτους, παρά την ενεργειακή και οικονομική κρίση, που δοκιμάζ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

    Στα επόμενα βήματα που γίνονται μετά την εξαιρετική πορεία που διέγραψε το καλοκαίρι ο τουρισμός στη χώρα μας, αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού  Βασίλης Κικίλιας  σε συνέντευξη ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο Οργανισμός είναι ιδιοκτήτης εμβληματικών ακινήτων στο κέντρο της Αθήνας - Μέσα στο φθινόπωρο η αξιοποίηση για τουριστικούς σκοπούς αλλα και για χρήσεις επαγγελματικών χώρων και σ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μεγάλη ώθηση στο τουριστικό ρεύμα από τις ΗΠΑ έδωσαν οι αυξημένες τακτικές πτήσεις των αμερικανικών αερομεταφορέων προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αυτό τονίζεται σε ανακοίνωση της Αμερ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σήμερα πραγματοποιείται η νέα κλήρωση για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» για τα νέα vouchers των 150 ευρώ του προγράμματος  για χειμερινές διακοπές. Από το  υπουργείο Τουρισμού...