ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"Ελλάδα... Θα θέλεις να μείνεις για πάντα!" - Η νέα τουριστική καμπάνια του ΕΟΤ ( Το βίντεο)

Δροσερή, διαφορετική και συναισθηματική η νέα καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με πρωταγωνιστή τον Όττο.

 

Πρόκειται για έναν Αυστριακό που επισκέφθηκε πριν χρόνια τη χώρα μας για να γευτεί το ελληνικό καλοκαίρι, όμως «αιχμαλωτίστηκε» από το συναίσθημα που του δημιούργησε η Ελλάδα και; Έμεινε για πάντα!

 

 

Δείτε το βίντεο της νέας καμπάνιας του ΕΟΤ:

 

 

Μια πραγματική ιστορία είναι το storytelling της φετινής καμπάνιας του ΕΟΤ, που με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας, φιλοδοξεί να δείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών

 

Είναι ο τόπος που τους επανασυνδέει με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους. Είναι πολύ απλά, η απαραίτητη στάση για να επανεκτιμήσουν την αξία της ζωής.

 

Η ανεπιτη?δευτη γοητεία και η απλότητα της χώρας -τα στενά σοκάκια, οι φιλικοί άνθρωποί μας, τα άσπρα σπιτάκια, ο ζεστός ήλιος, η απέραντη ακτογραμμή της, η εξοχή, τα γραφικά ορεινά χωριουδάκια και οι παραδοσιακές γεύσεις μας… όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως «επικίνδυνα» θέλγητρα για τους επισκέπτες, με αποτέλεσμα κάποιοι… να μη θελήσουν να φύγουν ποτέ.

 

Φέτος, όποιος σκέφτεται να επισκεφθεί την Ελλάδα, καλύτερα να το ξανασκεφτεί. Γιατί αν βρεθεί έστω και μια φορά στη χώρα, είναι πολύ πιθανό να θέλει να μείνει για πάντα. Και δεν το λέμε εμείς οι Έλληνες, αλλά όλοι εκείνοι στους οποίους όντως συνέβη. Εμπνεόμενοι, λοιπόν, από τις αληθινές ιστορίες τους, αποφασίσαμε ως χώρα να «προειδοποιήσουμε» τους ταξιδιώτες για το τι μπορεί να τους συμβεί (!). Γιατί καμιά φορά, στην Ελλάδα, οι διακοπές γίνονται το νέο σου σπίτι.

 

 

Ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας τόνισε σχετικά με τη νέα καμπάνια:

 

«Ως ένα από τα πέντε ισχυρότερα τουριστικά brand στον κόσμο με τα πασίγνωστα τοπία, φέτος επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στα συναισθήματα που προκαλεί η επίσκεψη στη χώρα μας. Μια αληθινή ιστορία εμπνέει τη νέα καμπάνια προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την εξιστόρηση της εμπειρίας ενός ταξιδιώτη ο οποίος αρχικά ήρθε στην χώρα μας για διακοπές, αλλά η γαλήνη, η απλότητα και οι ομορφιές που βίωσε, τον οδήγησαν να μείνει, να εργαστεί, να κάνει οικογένεια στην Ελλάδα, και τελικά να αλλάξει τη ζωή του για πάντα.

 

Η καλοκαιρινή μας καμπάνια, σε συνέχεια της επιτυχημένης χειμερινής αλλά και της προβολής για το citybreak αποτελεί ένα ακόμα εργαλείο της στρατηγικής μας να έχουμε φέτος μια επιτυχημένη χρονιά. Για ακόμα μια φορά θερμές ευχαριστίες στο Ίδρυμα Ωνάση και ιδιαίτερα στον πρόεδρό του κ. Αντώνη Παπαδημητρίου για την άοκνη βοήθεια και υποστήριξη στο έργο του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, όλο το χρόνο.

 

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε για την νέα καμπάνια:

 

«Μετά το Greece does Have a Winter και το Greekend, o EOT συνεχίζει την δυναμική προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό. Έχοντας διανύσει μία πορεία αρκετών μηνών με καμπάνιες στις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ όλο το χειμώνα και την άνοιξη, ήρθε η ώρα για την κλασική καλοκαιρινή καμπάνια. Μία αληθινή ιστορία γίνεται η βάση του περιεχομένου φέτος, το οποίο αγγίζει το συναίσθημα των ταξιδιωτών και βάζει σε πρώτο πλάνο την αυθεντικότητα του προορισμού Ελλάδα.

 

Ταυτότητα και αυθεντικότητα τόσο ισχυρές που θα κάνουν τον επισκέπτη να σκεφτεί να μείνει για πάντα στη χώρα μας. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τα στελέχη του ΕΟΤ και της Ogilvy για την εξαιρετική δουλειά και φυσικά το Ίδρυμα Ωνάση για την στήριξή του σε άλλη μία καμπάνια της χώρας μας στο εξωτερικό».

 

Η καμπάνια, που προβάλλεται ήδη σε αγορές-στόχους για τον ελληνικό τουρισμό, υλοποιείται με την ευγενική υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση.

 

 

 

Πηγή: iefimerida.gr

Διαβάστε επίσης

Κοινωνικός Τουρισμός: Τι αλλάζει και για ποιους σε σχέση με πέρυσι – Πού αποσκοπούν τα έξτρα μπόνουςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

"Αυτό το πρόγραμμα δίνει την δυνατότητα σε χιλιάδες ανθρώπους να πάνε διακοπές"   Πλησιάζει η ημερομηνία για την έναρξη των αιτήσεων για τον Κοινωνικό Τουρισμό 2022-2023 του ΟΑΕΔ κ...

Aπόφαση: Τα νέα υγειονομικά πρωτόκολλα για τα τουριστικά καταλύματα, πλην κάμπινγκΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε τροποποίηση των πρωτοκόλλων υγειονομικού περιεχομένου για τη λειτουργία των τουριστικών καταλυμάτων, πλην των οργανωμένων τουριστικών κατασκηνώσεων, προχώρησαν με κοινή απόφαση ...

Τουρισμός: 390.000 εργαζόμενους αναζητεί η βιομηχανία φιλοξενίας στην ΙταλίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το Ποζιτάνο με τα πολύχρωμα, χτισμένα πάνω στο βράχο σπίτια του, είναι το στολίδι της ιταλικής ακτής του Αμάλφι- πηγή φωτο: pixabay.com   Η έλλειψη προσωπικού αποτελεί το μεγαλύτερ...

Ο τουρισμός πολυτελείας στην Ευρώπη μπορεί να ξεπεράσει σε αξία τα 500 δισ.ευρώ ετησίωςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο τουρισμός πολυτελείας στην Ευρώπη, ο οποίος σήμερα αποτελεί μια αγορά αξίας μεταξύ 130 και 170 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως, μπορεί να τριπλασιαστεί μέσα στα επόμενα 10 χρόνια χά...

ΞΕΕ: 5ος κύκλος επιτάχυνσης του CapsuleT για τις τεχνολογικές startup Τουρισμού - Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για το δωρεάν πρόγραμμα! ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με ιδιαίτερο δυναμισμό επιστρέφει ο Capsule T Travel Hospitality Accelerator , ο μοναδικός επιταχυντής που επικεντρώνεται αποκλειστικά στις τεχνολογικές startup τουρισμού στην Ελλά...

Κικίλιας: Αύξηση κατά 40% των τουριστικών ροών από τη Σερβία αυτό το καλοκαίριΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το έντονο ενδιαφέρον των Σέρβων ταξιδιωτών για την χώρα μας ως βασικό τουριστικό προορισμό, αυτό το καλοκαίρι, επιβεβαιώθηκε στις συναντήσεις του Υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια...

Τουρισμός: Ελλάδα «ψηφίζουν» Αυστριακοί και Άγγλοι για διακοπές φέτος το καλοκαίριΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εξαιρετικά είναι τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό που έρχονται από την Αυστρία με τη ζήτηση  για τη φετινή τουριστική περίοδο να ξεπερνά κάθε προσδοκία. Την ίδια στιγμή διαπισ...

ΙΝΣΕΤΕ: Πολιτισμός, γαστρονομία, φιλοξενία και η θάλασσα κρατούν ψηλά την φήμη της Ελλάδας και της ΑθήναςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα κατέγραψε η συνολική φήμη της Ελλάδας και της Αθήνας για το πρώτο τρίμηνο του έτους, μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη ενόψει της αιχμής της τουριστικής περ...

Συνεργασία ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής για την προώθηση του θρησκευτικού τουρισμούΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Κύριο Ιερώνυμο συναντήθηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στα γραφεία της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών στην ...