ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Travel2Fit: Η καινοτομία στην υπηρεσία του τουρισμού

 
 
Tης Δανάης Αλεξάκη

dalexaki@naftemporiki.gr

Από τη φετινή θερινή σεζόν που ανοίγει, οι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου (tour operators, hoteliers κ.ά.) έχουν τη δυνατότητα αξιοποίησης ενός πολύτιμου εργαλείου δημιουργίας ταξιδιωτικών προτάσεων - οικονομικών προσφορών που προσφέρει η πλατφόρμα Travel2Fit.

H πλατφόρμα Travel2Fit απευθύνεται αμιγώς σε επαγγελματίες του κλάδου: travel agents, ξενοδόχους, tour operators κ.ά. Η βασική φιλοσοφία του καινοτόμου εργαλείου είναι να αυτοματοποιήσει τμήματα της ροής εργασιών πώλησης ενός επαγγελματία του κλάδου, καθώς και να ενισχύσει την εμπειρία που παρέχει στους πελάτες του μέσα από ψηφιακές και εξατομικευμένες προτάσεις.

«Μέσω της Travel2Fit δίνεται η δυνατότητα στον επαγγελματία να έχει πρόσβαση σε ένα ενιαίο σύστημα πώλησης και προώθησης ταξιδιωτικών προϊόντων χωρίς ρήτρα προμήθειας», αναφέρει στη «Ν» ο Σάββας Ρογκότης, εκ των τριών ιδρυτών της πλατφόρμας, προσθέτοντας ότι «η πλατφόρμα λειτουργεί με ένα ευέλικτο συνδρομητικό μοντέλο. Το κόστος συνδρομής διαμορφώνεται ανάλογα με το μέγεθος των επιχειρήσεων, ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο από μεγάλους tour operators όσο και από πολύ μικρές επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων. Η συνδρομή μπορεί να είναι μηνιαία ή ετήσια ή να προσαρμόζεται στις δυνατότητες κάθε επαγγελματία».

Για τον ξενοδοχειακό κλάδο, η ανάπτυξη άμεσης επαφής με τον πελάτη και η «απαγκίστρωση» από το κόστος προμήθειας που καταβάλλεται προς τρίτους παρόχους ηλεκτρονικών κρατήσεων είναι ανάμεσα στα πλεονεκτήματα της χρήσης της Travel2Fit.

Ταυτόχρονα, η καινοτόμος πλατφόρμα αποτελεί και μια «δεξαμενή» πολύτιμων data για τους επαγγελματίες, καθώς, όπως εξηγεί ο κ. Ρογκότης, «στην Travel2Fit έχουμε ένα περιβάλλον "dashboard", στο οποίο περιλαμβάνονται όλα τα στοιχεία του κύκλου πώλησης, π.χ. πόσες αποστολές έγιναν και πού, πόσες προτάσεις προωθήθηκαν και ολοκληρώθηκαν και πόσες απορρίφθηκαν και γενικά δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης σε μια διευρυμένη γκάμα ποιοτικών και ποσοτικών στατιστικών της ζήτησης για κάθε σεζόν».

Αξίζει να επισημανθεί ότι το εγχείρημα της Travel2Fit έχει ενταχθεί σε δύο ευρωπαϊκά προγράμματα: στο Reach του Horizon 2020, όπου η ελληνική εταιρεία επιλέχθηκε στις 33 πιο φιλόδοξες προτάσεις ανάμεσα σε ένα διευρυμένο πλαίσιο συμμετοχών από εταιρείες από πολλούς διαφορετικούς κλάδους, καθώς και στο DGI Tourism Erasmus+, πρόγραμμα που αφορά την εκπαίδευση επαγγελματιών του τουρισμού σε θέματα πράσινης και ψηφιακής ανάπτυξης.

Πολλαπλά οφέλη

Τα οφέλη από τη χρήση της πλατφόρμας Travel2Fit για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες εστιάζονται στη μείωση του χρόνου δημιουργίας των προσφορών καθώς και της τελικής επίτευξης της πώλησης, όπως επίσης στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας που προσφέρεται στον πελάτη, η οποία ανταποκρίνεται πλήρως στον χρόνο που έχει επενδυθεί για κάθε εξατομικευμένη πρόταση. Παράλληλα, ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι η χρήση της πλατφόρμας δίνει τη δυνατότητα για μια no contact και paperless βιώσιμη προσέγγιση πώλησης, που πέρα από την εξοικονόμηση λειτουργικού κόστους έχει και περιβαλλοντικό και υγειονομικό όφελος.

Διαβάστε επίσης

Βάσιμες εκτιμήσεις πως το 2022 ο τουρισμός θα προσεγγίσει τα μεγέθη του 2019-Σ. Ζαχαράκη: Δεν θα υπερβούμε μόνο την κρίση αλλά και προσδοκίεςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Βάσιμες προσδοκίες για μια τουριστική σεζόν ικανή να προσεγγίσει τη χρυσή χρονιά του ελληνικού τουρισμού, αυτή του 2019, όταν έσοδα και αφίξεις κινήθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ, εκφράζου...

Θρησκευτικός τουρισμός - Περισσότεροι από 200 εκατ. άνθρωποι ταξιδεύουν κάθε χρόνο για θρησκευτικούς λόγουςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Περισσότεροι από 200 εκατ. άνθρωποι ταξιδεύουν κάθε χρόνο για θρησκευτικούς λόγους, είπε σε μήνυμά του η Αυτού Θειοτ?τη Παναγι?της, ο Αρχιεπ?σκοπος Κωνσταντινουπ?λεως, Ν?ας Ρ?μης...

ΞΕΕ: Καταγγελία στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για αθέμιτες πρακτικές ψηφιακών πλατφορμώνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Kαταγγελία για αθέμιτες πρακτικές ψηφιακών πλατφορμών, που εκμεταλλεύονται καταχρηστικά τη δεσπόζουσα θέση τους στη διαδικτυακή αγορά κρατήσεων, κατέθεσε σήμερα στην Επιτροπή Ανταγ...

Συνεργασία του  Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων με το Πάντειο ΠανεπιστήμιοΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ) υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Ακαδημαϊκό Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης, της Σχολής Οικονομίας και Δημόσιας Διοίκησης του Πα...

Αεροδρόμιο της Αθήνας: Μειωμένη μόλις κατά 15,5% έναντι του 2019 η επιβατική κίνηση τον ΑπρίλιοΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μειωμένη μόλις κατά 15,5% έναντι του Απριλίου του 2019 ήταν η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας τον Απρίλιο του 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών...