image description

ForwardKeys: Επιστρέφουν τα πολυτελή και τα επαγγελματικά ταξίδια στην Ευρώπη

Χριστίνα Λαϊνοπούλου

 

Επιστροφή των επαγγελματικών αλλά και των ταξιδιών πολυτελείας δείχνουν τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης ανάλυσης της ForwardKeys που διεξήχθη σε συνεργασία με την European Cities Marketing και το Barometer Report.

 

Συγκεκριμένα, από την καταγραφή των αφίξεων επιβατών από το Λος Άντζελες στο Λονδίνο παρατηρείται αύξηση του μεριδίου επιβατών που ταξιδεύουν στις Βρυξέλλες, στις θέσεις Business, First και Premium.

Οι θέσεις Premium επιστρέφουν ταχύτερα από τις οικονομικές καθώς οι πλούσιοι ταξιδιώτες προτιμούν και πάλι τις πτήσεις και αναζητούν πιο αποκλειστικές και ασφαλείς εμπειρίες σύμφωνα με τις αντιλήψεις τους, δήλωσε ο αντιπρόεδρος Insights της ForwardKeys, Olivier Ponti.

Κατά το καλοκαίρι του βόρειου ημισφαιρίου, αυτή η τάση παρατηρήθηκε στα μακρινά ταξίδια premium θέσης προς Ιταλία και Ελλάδα, κυρίως από τις ΗΠΑ και το Ντουμπάι.

Όσον αφορά τα ενδοευρωπαϊκά ταξίδια, τα ταξίδια στις Βρυξέλλες επιστρέφουν σε μεγάλο βαθμό κατά το τελευταίο τρίμηνο και συνεχίζουν να αυξάνονται με σταθερούς ρυθμούς, επισημαίνει ο κ. Ponti. Αυτό θα πρέπει να οδηγήσει τα μέλη των τουριστικών επιτροπών και τους συνεργάτες MICE να επανεξετάσουν τη στρατηγικών των ζωντανών εκδηλώσεών τους για το 2022, πρόσθεσε.

Το Λονδίνο είναι ο κορυφαίος προορισμός πόλης στην Ευρώπη κατά το τρίτο τρίμηνο, όσον αφορά την επιστροφή των ταξιδιωτών, με βοηθητικό παράγοντα τη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών για τους εμβολιασμένους ταξιδιώτες και τον εξορθολογισμό του συστήματος χρωματικής κωδικοποίησης.

Οι δέκα πιο ανθεκτικοί προορισμοί πόλης ανήκουν στη Νότια Ευρώπη. Η κυριαρχία της θα συνεχιστεί από το καλοκαίρι μέχρι τα τέλη του έτους. Για την τάση αυτή ευθύνονται οι ταξιδιώτες που μπορεί να ήταν διστακτικοί να ταξιδέψουν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού αλλά τώρα επιλέγουν φθινοπωρινές διακοπές σε θερμότερες περιοχές της Ευρώπης.

 
 
 
Πηγή: tornosnews.gr
 

Διαβάστε επίσης

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  To ισχυρό brand του ελληνικού τουρισμού επιβεβαιώνεται από τα αποτελέσματα έρευνας με θέμα: "Τάσεις και προτιμήσεις για διεθνή ταξίδια στις αγορές της Ελλάδας, σε Ευρώπη και ΗΠΑ"...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα σε συγκεκριμένες μορφές τουρισμού, σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, καλείται να εκμεταλλευτεί η Ελλάδα προκειμένου να δημιουργήσει τις προϋποθέσε...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Στρατηγική προτεραιότητα της ελληνικής Κυβέρνησης είναι η ενίσχυση υψηλής ποιότητας επενδυτικών σχεδίων και η προώθηση της πράσινης επιχειρηματικότητας που προσδίδει υψηλή προστιθ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  EUROBANK | ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Στήριξη στην Πράξη, Επένδυση στο Μέλλον 2020–2024: Πακέτο παρεμβάσεων 1,5 δισ. ευρώ   Στο πλαίσιο της διαχρονικής στήριξης του ελληνικο...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η αθηναϊκή ξενοδοχία βρίσκεται μπροστά σε μια νέα πρόκληση καθώς δεν διαφαίνεται θετική πορεία σε κρατήσεις και πληρότητα στους μήνες που ακολουθούν. Οι καλοί μήνες που προηγήθηκ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Η ισχυρή ανάπτυξη της χώρας το 2021 οφείλεται στην υπερ-απόδοση του τουρισμού» σημείωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Γιάννης Ρέτσος, σε δηλώσεις το...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Λιγότεροι από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών από το Ην. Βασίλειο σκοπεύουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό το 2022, σύμφωνα με έρευνα της Google. Όπως δήλωσε η διευθύντρια βιομηχανίας παγ...