ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Φραγκάκης: Καθοριστικός ο ρόλος του ΕΟΤ στην φετινή χρονιά

Κομβικός και ουσιώδης ήταν ο ρόλος του ΕΟΤ στην εφετινή τουριστική χρονιά, όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του οργανισμού Δημήτρης Φραγκάκης. Μεταξύ άλλων αναλύει τη στρατηγική του οργανισμού και ενόψει της επόμενης χρονιάς. Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού από την πρώτη στιγμή της έναρξης της τουριστικής σεζόν, εξήγησε ο κ. Φραγκάκης, συνέβαλε αποφασιστικά στο να διαδοθεί το μήνυμα σε όλο τον κόσμο ότι η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα που άνοιξε στην Ευρώπη για διακοπές. «Πρώτοι απ' όλους τους ανταγωνιστικούς τουριστικούς προορισμούς, η Ελλάδα έτρεξε καμπάνια επικοινωνίας με αποκορύφωμα την 14η Μαίου που η χώρα υποδέχτηκε τους πρώτους επισκέπτες της», υπενθύμισε ο κ. Φραγκάκης, και συμπλήρωσε ότι αυτό έδωσε ένα πολύ καλό σήμα στην αγορά, όπως αποδείχτηκε στην πορεία.

Οντας έτοιμος ο ΕΟΤ για το καλοκαίρι του 2021, σύμφωνα με τον γγ του ΕΟΤ, από τον Ιανουάριο ξετύλιξε τη στρατηγική επικοινωνίας του με τις πληθυσμιακές ομάδες που τον ενδιέφεραν. «Επί μήνες συνομιλούσαμε με τις αεροπορικές εταιρίες και ολους τους μεγάλους διεθνείς οργανωτές ταξιδίων. Την ιδια στιγμή τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό είχαν επικοινωνία με όλους τους μικρούς και μεγάλους παίκτες της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας», ανάφερε ο κ. Φραγκάκης. Ετσι δόθηκε το μήνυμα ότι η Ελλάδα ανοίγει με ασφάλεια τις πύλες εισόδου της. Την ίδια στιγμή ο ΕΟΤ υλοποιούσε προγράμματα συνδιαφήμισης της Ελλάδας με tour operators και αεροπορικές εταιρίες ύψους 13,7 εκατ. ευρώ, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει πότε στο παρελθόν, εξήγησε ο γγ του ΕΟΤ.

Σχετικά με την καμπάνια του 2021, ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι ήταν εστιασμένη στον ποιοτικό τουρισμό, ενώ υπήρξε και στόχευση στα μέσα ενημέρωσης, στα οποία προβλήθηκε η χώρα. Οι Γαλλία, Ρουμανία, Πολωνία, αλλά και οι ΗΠΑ ήταν οι χώρες στις οποίες ο ΕΟΤ επένδυσε επικοινωνιακά με εξαιρετικά αποτελέσματα, όπως τόνισε.

Νοn Stop η καμπάνια προβολή της χώρας - Ετοιμάζεται καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό

Ο ΕΟΤ με «Non Stop προγράμματα προβολής και επικοινωνίας» συνεχίζει να προωθεί την Ελλάδα στις αγορές του κόσμου μέχρι τα τέλη του 2021 (κυρίως στο δίμηνο Οκτωβρίου - Νοεμβρίου­), ενώ για το αμέσως προσεχές διάστημα θα ανακοινωθεί και η καμπάνια προώθησης του χειμερινού τουρισμού που θα απευθύνεται σε ξένους αλλά και Ελληνες ταξιδιώτες.

Σε ό,τι αφορά το 2022 ήδη από τις επόμενες ημέρες προετοιμάζεται η αποστολή του οργανισμού στις μεγάλες εκθέσεις του εξωτερικού, με πρώτη στάση το Παρίσι, μετά σειρά έχει το Λονδίνο με την διεθνή τουριστική έκθεση WTM, η Βαρκελώνη, οι Κάννες κλπ. Με το βλέμα στραμμένο στην επόμενη χρονιά και φέτος ο ΕΟΤ θα εκκινήσει με "early καμπάνια" για Ιανουάριο - Φεβρουάριο - Μάρτιο, το διάστημα δηλαδή που ξεκινάνε και οι κρατήσεις των τουριστών για τη νέα σεζόν, ανέφερε ο κ. Φραγκάκης. Σε κάθε περίπτωση ο ΕΟΤ το τρέχον διάστημα θα αξιολογήσει τα δεδομένα που προκύπτουν από την εφετινή τουριστική χρονιά, ειδικά στο σκέλος των αγορών που προτίμησαν εφέτος την Ελλάδα, σημειώνοντας μάλιστα σημαντικά ποσοστά ανόδου σε σχέση με το παρελθόν (Ρουμανία, Πολωνία, Γαλλία κλπ). Υπο το πρίσμα αυτό θα διαμορφώσει την επικοινωνιακή του στρατηγική, σημείωσε ο κ. Φραγκάκης.

 

ΑΠΕ ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης

Κικίλιας σε ΕΣΕΕ: Άρρηκτα συνδεδεμένα Τουρισμός και ΕμπόριοΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα γραφεία της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, επισκέφθηκε σήμερα ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, όπου πραγματοποίησε σύσκεψη εργασίας με τον πρόε...

Κικίλιας: Στο 63% η πληρότητα καταλυμάτων για την εβδομάδα 13-19 ΣεπτεμβρίουΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Για την εβδομάδα 13-19 Σεπτεμβρίου, η πληρότητα στα καταλύματα και στα ξενοδοχεία όλης της χώρας έφτασε στο 63%», σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.  Μιλώντας στο OP...

Ο βιωματικός τουρισμός, το νέο μοντέλο που θα δώσει ώθηση στην ανάπτυξη της Κεντρικής Μακεδονίας και της Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η “ ανθρωποκεντρική” προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος, είναι η λέξη κλειδί για να αναπτυχθεί ένα νέο μοντέλο τουρισμού, του λεγόμενου βιωματικού, που βασίζεται στην κληρονομιά ...

Ρωσικός τουρισμός: Κύμα ζήτησης για πολυτελείς διακοπές στην Ελλάδα μέχρι αρχές ΝοεμβρίουΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Μεγάλη ζήτηση καταγράφεται στη Ρωσία για διακοπές σε resort της Ελλάδας το φθινόπωρο, ιδιαίτερα σε ακριβά πεντάστερα και πεντάστερα Deluxe ξενοδοχεία, όπως μεταδίδει η ένωση ρώσω...

Google: Νέα εργαλεία για τις τουριστικές επιχειρήσεις ώστε να συνδεθούν με το κόσμο διαδικτυακά ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Αισιοδοξία ότι ο κλάδος του τουρισμού θα αναδυθεί από την κρίση της πανδημίας πιο ισχυρός και πιο βιώσιμος εκφράζει η Google, με αφορμή την επέτειο της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμο...

Κικίλιας: Εργαζόμαστε κάθε μέρα για το οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα του τουρισμού στην ΕλλάδαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τους επικεφαλής των γραφείων Ε.Ο.Τ. εξωτερικού.   Στην τηλεδ...

Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: Αφιερωμένη στην χωρίς αποκλεισμούς ανάκαμψη και ανάπτυξη του τουρισμούΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αφιερωμένη στην χωρίς αποκλεισμούς ανάκαμψη και ανάπτυξη του τουρισμού είναι η σημερινή, Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού (Tourism for Inclusive Growth) και ο Γενικός Γραμματέας του UNWTO...

Το πρώτο animated video του ΕΟΤ που απευθύνεται σε παιδιά για να γνωρίσουν την Ελλάδα (video)ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Με μια πρωτότυπη παραγωγή, που απευθύνεται σε παιδιά 7-15 ετών, ο ΕΟΤ ανανεώνει και εμπλουτίζει δυναμικά την προβολή της χώρας διεθνώς, με καινοτόμα εργαλεία προσέγγισης ταξιδιωτ...

ETC: Η Ελλάδα στις πρώτες επιλογές των Ευρωπαίων για ταξίδι μέχρι τα τέλη ΙανουαρίουΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Χριστίνα Λαϊνοπούλου   To 70% των Ευρωπαίων έχουν σχέδια για ταξίδια από τον Ιούλιο του 2021 έως τον Ιανουάριο του 2022 και μόνο το 17% δεν σχεδιάζει κάτι τέτοιο. Το 15%, εξάλλου, ...