ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αυτές είναι οι καταναλωτικές συνήθειες των Millennials στα ταξίδια

 

To 82% των δαπανών των millennials ποικίλλει από μήνα σε μήνα με βάση τα μεταβαλλόμενα ενδιαφέροντα και τις προτεραιότητές τους. Αυτό προέκυψε από πρόσφατα στοιχεία έρευνας της Citibank σε 1.009 Αμερικανούς ηλικίας 25-34 ετών.

 

Επιπλέον, το 87% εξέφρασε την επιθυμία για μια πιστωτική κάρτα με υψηλές ανταμοιβές με βάση τα μεταβαλλόμενα πρότυπα δαπανών τους.

 

Οι περισσότερες εταιρείες πιστωτικών καρτών έχουν αρκετά άκαμπτες δομές ανταμοιβών. Ορισμένες πιστωτικές κάρτες είναι πιο επωφελείς για ταξίδια, δίνοντας διπλούς ή τριπλούς πόντους για αγορές που πραγματοποιούνται σε αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία και εστιατόρια.

 

Περισσότερο από το ένα τρίτο δήλωσε ότι οι δαπάνες τους έχουν αλλάξει τον τελευταίο χρόνο και οι τρέχουσες πιστωτικές κάρτες τους δεν ανταμείβουν τα νέα τους πρότυπα δαπανών.

 

  • Το 66% ανυπομονεί να ταξιδέψει.
  • Το 45% είναι πιο ενθουσιασμένοι για να πάει σε ένα εστιατόριο.
  • Το 31% ανυπομονεί για μια συναυλία.
  • Το 25% προετοιμάζεται για ένα πάρτι.
  • Το 17% θέλει να επιστρέψει στα μαθήματα γυμναστικής.

 

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 69% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η επιστροφή χρημάτων είναι «απολύτως απαραίτητη ή πολύ σημαντική για αυτούς κατά την υποβολή αίτησης για νέα πιστωτική κάρτα.

Η μετατόπιση των προγραμμάτων ανταμοιβών υποδηλώνει ότι τα μέλη της κάρτας κατέχουν πλέον το προβάδισμα στην πιστωτική αγορά.

 

 

Πηγή: tourismtoday.gr

Διαβάστε επίσης

Υπουργείο Τουρισμού: Πώς θα λειτουργήσει ο ελληνικός τουρισμός μέσα στον Αύγουστο - 9 Ερωτήσεις/ απαντήσειςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Πώς θα λειτουργήσει ο ελληνικός τουρισμός τον Αύγουστο; Στις συχνές ερωτήσεις γι αυτό το ζήτημα απαντά το υπουργείο Τουρισμού.    Διαβάστε τις συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις.......

Γερμανία: Δεν υπάρχει διάθεση για ακυρώσεις ή αλλαγές των κρατήσεων για την ΕλλάδαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες δεν θεωρούν χαμένο το φετινό καλοκαίρι για τον ευρωπαϊκό Νότο και τη Μεσόγειο, καθώς δεν διαπιστώνουν επιθυμία των πελατών τους να ακυρώσουν ή να...

Βρετανία: Αντίο στα διεθνή ταξίδια για όσους δεν κάνουν το εμβόλιο – Γίνεται μόνιμη λύση το πιστοποιητικό εμβολιασμούΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου    To πιστοποιητικό εμβολιασμού θα παραμείνει ως μόνιμη λύση για τα διεθνή ταξίδια για το άμεσο μέλλον, σύμφωνα με τον βρετανό υπουργό Μεταφορών, Grant Shapps....

ΣΕΤΚΕ: Στο 30%-40% του 2019 οι πληρότητες των μικρών καταλυμάτων- Μέτρα στήριξης του κλάδουΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ασταθής και αβέβαιη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η φετινή τουριστική χρονιά, με τα επιδημιολογικά δεδομένα και τις νέες μεταλλάξεις του κορωνοϊού να καθορίζουν, εν πολλοίς, την πορ...

Η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης: «Crete, Sense the Authentic»ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες...

«Τουρισμός για Όλους»:Άνοιξε σήμερα η διαδικασία των ενστάσεωνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ανοίγει σήμερα Δευτέρα 26 Ιουλίου η διαδικασία ενστάσεων για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους». Συγκεκριμένα, σε συνέχεια της ανάρτησης των προσωρινών πινάκων δικαιούχων και αποκλ...

Σοφία Ζαχαράκη: Αυξάνονται οι αφίξεις τουριστών – Είμαστε στο 60% του 2019 έως τώραΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αισιόδοξη για την πορεία του τουρισμού στην χώρα παρουσιάστηκε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, μιλώντας στην «Κοινωνία Ώρα MEGA», τονίζοντας ότι οι κρατήσεις και οι αφίξεις...