ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ABS: Οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί δημιουργούν μία νέα γλώσσα στη ναυτιλία

 

Πρόκληση ο καθορισμός του σωστού συνδυασμού καυσίμων και τεχνολογιών για κάθε πλοίο

 

Οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί δημιουργούν μια νέα γλώσσα στη ναυτιλία, σύμφωνα με τον Christopher J. Wiernicki, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Αμερικανικού Γραφείου Ναυτιλίας (American Bureau of Shipping – ABS), ο οποίος μίλησε στο 11ο ετήσιο Capital Link Operational Excellence in Shipping Forum.
«Σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες, οι κανονισμοί θα οδηγήσουν σε εμπορικές αποφάσεις που θα διαμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τον κίνδυνο», τόνισε ο CEO της ABS.

«Όταν ψάχνετε απαντήσεις στις προκλήσεις για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει ο ΙMΟ για το 2030 και το 2050, αναφορικά με την απανθρακοποίηση, δεν υπάρχει μία αποκλειστική λύση. Θα χρειαστεί μια υβριδική λύση μέσω ενός συνδυασμού εναλλακτικών καυσίμων και νέων τεχνολογιών. Ο κόσμος δεν θα είναι πλέον μονοδιάστατος. Αντίθετα, θα είναι πολυδιάστατος με διαφορετικές καύσιμες ύλες και διαφορετικά μοντέλα βελτιστοποίησης», δήλωσε ο Wiernicki και πρόσθεσε:

«Αποτελεί πρόκληση ο καθορισμός του σωστού συνδυασμού καυσίμων και τεχνολογιών για κάθε πλοίο ή ακόμη και για μία ναυτιλιακή εταιρεία. Όλα αυτά επηρεάζονται από τις συμφωνίες ναύλωσης, αλλά και τη διάθεση των πλοιοκτητών να ρισκάρουν».

 

«Η τεχνολογία, η ετοιμότητα, τα χρονοδιαγράμματα και οι εμπορικές σχέσεις θα παίξουν βασικό ρόλο στο “ταξίδι” μας προς την απομάκρυνση από τον άνθρακα. Τα νέα σχέδια θα τεθούν υπό εξέταση από την άποψη της μελλοντικής βιωσιμότητας, της γεφύρωσης και της μετάβασης με βάση διαφορετικές καύσιμες ύλες. Τα εναλλακτικά καύσιμα και οι τεχνολογίες πρέπει να αξιολογούνται ως προς τον αντίκτυπο, την επεκτασιμότητα, την καταλληλότητα και τις δυνατότητες μείωσης των εκπομπών άνθρακα», σημείωσε.

Ο Wiernicki είπε επίσης ότι ανεξάρτητα από τον τύπο καυσίμου, την τεχνολογία ή τη βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης, «θα πετύχουμε τους στόχους που θέσαμε, εάν διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι και η ασφάλειά τους θα είναι η απόλυτη προτεραιότητα».

«Ανεξάρτητα από τις προτεινόμενες λύσεις, δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τα μέλη του πληρώματος, που θα συνεχίσουν να κινούν τα πλοία με ασφάλεια, και πρέπει να τους βοηθήσουμε να έχουν την εκπαίδευση και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να χειριστούν οποιαδήποτε τεχνολογία», τόνισε ο Wiernicki.

 

Πηγή: Reporter.gr

Διαβάστε επίσης

Ιστορικά υψηλά για τους ναύλουςΝαυτιλία

  Προβληματισμός στους φορείς του παγκόσμιου εμπορίου   Όλοι συμφωνούν. Alphaliner και Clarksons από την δική τους οπτική γωνία «βλέπουν» τους ναύλους να διατηρούν την ανιούσα καθώ...

Έκτακτο: Με τροπολογία που κατατέθηκε σε σ.ν του υπουργείου Ανάπτυξης ρυθμίζονται θέματα αρμοδιότητας του υπουργείου Ναυτιλίας - Τι προβλέπει για τη στήριξη ναυτικής εργασίαςΝαυτιλία

  Μια σειρά από θέματα αρμοδιότητας του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ρυθμίζονται με τροπολογία που κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσ...

Σε μια βάση δεδομένων οι ταινίες που διαδραματίζονται σε ελληνικές θάλασσεςΝαυτιλία

Μια βάση δεδομένων, στην οποία θα περιλαμβάνονται όλες οι κινηματογραφικές ταινίες (ελληνικές και ξένες), που διαδραματίζονται σε ελληνικές θάλασσες πρόκειται να δημιουργήσει το Εθ...