Ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί τόσο για bulkers, με την αγορά ξηρού φορτίου να βρίσκεται σε ανοδική τροχιά από το τέλος του 2020, όσο και για τα δεξαμενόπλοια.
H ελληνικών συμφερόντων Cosmoship Maritime εξαγόρασε από τη Minerva Marine του Ανδρέα Μαρτίνου, το χωρητικότητας 309,287 dwt τάνκερ Pantariste στην τιμή των 23,25 εκατ. δολαρίων, αναφέρει η Seasure Shipbroking. Η αξία του εκτιμάται από την VV στα 22,5 εκατ. δολάρια. Πρόκειται για το πρώτο VLCC του στόλου της εταιρείας και σύμφωνα με την ιστοσελίδα της το πλοίο μετονομάστηκε σε Fos.
Σύμφωνα με την Allied Shipbroking και την Intermodal, η ελληνική εταιρεία Z&G Halcoussis εξαγόρασε το χωρητικότητας 57,936 dwt suezmax Western Seattle, κατασκευής 2014, στην τιμή των 14, 5 εκατ. δολαρίων.
Τα δεξαμενόπλοια κατασκευάζονται στο ναυπηγείο Hyundai Mipo της Νοτίου Κορέας, είναι υψηλών προδιαγραφών, εξοπλισμένα με scrubbers και πρόκειται να παραδοθούν στο νέο ιδιοκτήτη σύντομα, εντός του πρώτου τριμήνου του νέου έτους. Η Eastmed εξαγόρασε τα τρία πλοία από τη ναυτιλιακή Top Ships, συμφερόντων του εφοπλιστή Ευάγγελου Πιστιόλη, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές.
Εκτός από την Top Ships και την Minerva Marine που προαναφέραμε, σε πωλήσεις πλοίων προχώρησαν δύο ακόμη ελληνικές ναυτιλιακές.
Σύμφωνα με την VesselsValue, η Navios Maritime Acquisition, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου, πούλησε το VLCC Nave Celeste, χωρητικότητας 298,700 dwt και κατασκευής 2003, έναντι 25 εκατ. δολαρίων. Η τιμή θεωρείται συμφέρουσα καθώς η VV αποτιμά την αξία του στα 24,18 εκατ. δολάρια. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της ναυτιλιακής, το πλοίο ήταν ναυλωμένο μέχρι το Δεκέμβριο 2020, με ημερήσια ναύλα 18.710 δολάρια.
Επίσης, η VesselsValue αναφέρει ότι και η NGM Energy, συμφερόντων της οικογένειας Μουνδρέα πούλησε πλοίο του στόλου της έναντι 11,3 εκατ. δολαρίων.
MONONEWS.GR