ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
image description
image description
image description
image description

Ο Ελαιώνας ταξιδεύει στον κόσμο με τον οίκο Hermes

Στην Αίγινα η φωτογράφισή για τη διαφημιστική καμπάνια της μεγάλης γαλλικής φίρμας, για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2012. Της Σίλας Αλεξίου Στην αιωνιότητα, που συμβολίζουν με μοναδικό τρόπο τα υπεραιωνόβια ελαιόδενδρα του Ελαιώνα Αίγινας –καθώς ατενίζουν αγέρωχα το μέλλον εδώ και τέσσερις τουλάχιστον εκατονταετίες– μας ταξιδεύει η διαφημιστική καμπάνια του οίκου Hermes για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2012. Η «συνάντηση» του αρχαίου Ελαιώνα, μιας κοιλάδας του νησιού όπου δεσπόζουν ελιές-έργα τέχνης, με τον γαλλικό οίκο Hermes ήταν μοιραία. Κοινός τόπος, η αντοχή στον χρόνο, η γνησιότητα, το μεγαλείο του αυθεντικού. Η επιλογή ωστόσο του επιβλητικού αυτού τοπίου από τους υπεύθυνους του οίκου Hermes δεν ήταν τυχαία. Καθώς η οικογένεια Dumas αγαπάει την Αίγινα ως πρώτη (ίσως) πατρίδα. Οι δύο διευθυντές της τεράστιας επιχείρησης, ο Πιερ-Αλέξις και ο Αξέλ Dumas (πρώτα ξαδέλφια), διατηρούν σπίτια στο νησί και τα επισκέπτονται πολύ συχνά, όπως και η Σαντρίν Μπρέικ, αδελφή του Πιερ-Αλέξις. Στην Παχειά Ράχη άλλωστε, το γραφικό χωριό της Αίγινας, έχουν ταφεί κατόπιν δικής τους επιθυμίας o Jean-Louis Dumas, η Ελληνίδα σύζυγός του Ρένα Γρηγοριάδη –γονείς του Πιερ-Αλέξις και της Σαντρίν–, οι οποίοι απεβίωσαν το 2010 και το 2009 αντιστοίχως. Οι στυλοβάτες της γαλλικής φίρμας απολάμβαναν στην Αίγινα τον ελεύθερο χρόνο τους, εμπνέοντας την αγάπη για το νησί στα παιδιά τους και στους φίλους που φιλοξενούσαν πολύ συχνά. Τον δρόμο για την Αίγινα άνοιξε στην οικογένεια ο αδελφός της Ρένας Dumas, ο αρχιτέκτονας Βασίλης Γρηγοριάδης, ο οποίος την είχε ανακαλύψει πολύ νωρίτερα. Η σχέση της οικογένειας με την Αίγινα, πάντως, δεν θα αποτελούσε λόγο επιλογής του Ελαιώνα για τη φωτογράφιση της διαφημιστικής καμπάνιας, αν ο χώρος δεν απέπνεε μια απαράμιλλη ιερότητα, εφάμιλλη του κύρους του οίκου Hermes. Οι τεράστιες ελιές αποτέλεσαν το σπάνιο ντεκόρ για την ανάδειξη των μοναδικών σε καλαισθησία προϊόντων, τα χρώματα του ήλιου έδεσαν»με τη φύση και τα μοντέλα ξύπνησαν τον Ελαιώνα από τη ραστώνη του. Η διαδικασία θύμιζε μυσταγωγία. Το 25μελές συνεργείο εργάστηκε αδιάκοπα επί πέντε ημέρες, απολαμβάνοντας το επίτευγμα του χρόνου. Ο φωτογράφος Nathaniel Goldberg, από τους πιο γνωστούς και καταξιωμένους στον χώρο της μόδας, διηύθυνε την παραγωγή με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον, επιδιώκοντας ένα αποτέλεσμα αντάξιο της φίρμας Hermes. Το αποτέλεσμα δικαίωσε κάθε προσδοκία και με το παραπάνω. Ρούχα ανδρικά και γυναικεία, κοσμήματα, έπιπλα και τα διάσημα φουλάρια Hermes, σχεδιασμένα από την Ελληνίδα Ιουλία Αμπατιέ και εμπνευσμένα από κρητικές τοιχογραφίες, με φόντο τις υπεραιωνόβιες ελιές, θα παρουσιαστούν προσεχώς στα μεγαλύτερα έντυπα του κόσμου. H πρωτιά, λόγω εντοπιότητας ίσως, ανήκει στο «Saronic Magazine», στις σελίδες και στο εξώφυλλο του οποίου δημοσιεύονται οι φωτογραφίες από την εν λόγω διαφημιστική καμπάνια!
Οι τεράστιες ελιές αποτέλεσαν το σπάνιο ντεκόρ για την ανάδειξη των μοναδικών σε καλαισθησία προϊόντων, τα χρώματα του ήλιου έδεσαν»με τη φύση και τα μοντέλα ξύπνησαν τον Ελαιώνα από τη ραστώνη του. Η διαδικασία θύμιζε μυσταγωγία
Πρέπει ωστόσο να τονίσουμε ότι τα διευθυντικά στελέχη του οίκου και οι συντελεστές της φωτογράφισης, που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο, έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από την παροχή υπηρεσιών του νησιού και εκδήλωσαν την επιθυμία να επαναλάβουν το εγχείρημα για την επόμενη καμπάνια. Η άψογη οργάνωση της παραμονής τους στην Αίγινα οφείλεται στην κ. Μάγδα Λαΐου-Γρηγοριάδη, η οποία και λόγω επαγγέλματος (διατηρεί τουριστικό γραφείο) διαθέτει πολύτιμη εμπειρία. Η ομάδα κατέλυσε στο ξενοδοχείο «Άντζι», στην Πέρδικα, και το catering ήταν από τη γνωστή ψαροταβέρνα της Πέρδικας «Νώντας». Τα γλυκά από το ζαχαροπλαστείο «Αιγίνειο» και τα έπιπλα που χρησιμοποιήθηκαν για τις ανάγκες της φωτογράφισης νοικιάστηκαν από το κατάστημα «DECO». Παρά το γεγονός ότι οι ρυθμοί της δουλειάς ήταν πολύ έντονοι, τα βράδια το 25μελές συνεργείο απόλαυσε το νησί με βόλτες και εκλεκτό φαγητό στου «Σκοτάδη», στον «Μπάμπη», στην «Όστρια» και στον «Νώντα».

Διαβάστε επίσης

image descriptionΑίγινα

Η κρίση με το νερό στην Αίγινα ανέδειξε έλλειμμα αποτελεσματικής διοίκησης στον δήμο. Tου Γιάννη Προβή «Ιt’s the economy stupid!»: Mια παραλλαγή του γνωστού αμερικανικού σλόγκαν απ...

image descriptionΑίγινα

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη 1/12/2011 η προγραμματισμένη συνάντηση της Υπουργού Παιδείας – Δία Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Άννας Διαμαντοπούλου και του Αναπληρωτή Υπουργού Παι...