Κυριακάτικες matinee στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση - Πέντε μεγάλες παραγωγές για το 2024-25
Κάθε Κυριακή, στην Κεντρική Σκηνή οι παραστάσεις ξεκινούν στις 14:00 και στη Μικρή Σκηνή στις 17:00.
Αλλάζουμε τις συνήθειές μας, αλλάζουμε τις Κυριακές μας. Τη φετινή σεζόν στη Στέγη εγκαινιάζουμε τις μεσημεριανές και απογευματινές παραστάσεις και φέρνουμε το θέατρο λίγο πιο κοντά μας.
Για εσένα που θα σηκωθείς με τη σκέψη της Δευτέρας, αλλά κι εσένα που δεν θα θέλεις να πας για ακόμα ένα μεσημεριανό φαγητό με μακρινούς ή κοντινούς συγγενείς. Για εσένα που δεν θα θέλεις να σπαταλήσεις όλη την ημέρα στον καναπέ σου, αλλά κι εσένα που δεν κανονίζεις να πας για ποτό μετά τις δέκα γιατί «έχει πάει αργά». Η Στέγη παρουσιάζει τις «ματινέ» και κάπως όλα τα παραπάνω αλλάζουν. Όπως και οι συνήθειές μας.
Κάθε Κυριακή, στην Κεντρική Σκηνή οι παραστάσεις ξεκινούν στις 14:00 και στη Μικρή Σκηνή στις 17:00. Γιατί οι Κυριακές υπόσχονται μια νέα, μοναδική εμπειρία στη Στέγη, με παραστάσεις σε έκδοση αποκλειστικά «ματινέ», όπως «O Xορός των εραστών» σε σκηνοθεσία Tiago Rodrigues στη Μικρή Σκηνή και, στην Κεντρική Σκηνή, το «Οξυγόνο» σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή, το «MAMI» σε σκηνοθεσία Mario Banushi, η «Βερενίκη» σε σκηνοθεσία Romeo Castellucci και το «My Fierce Ignorant Step (προσωρινός τίτλος)» του Χρήστου Παπαδόπουλου.
Οι παραστάσεις μας αλλάζουν ώρα. Οι Κυριακές αλλάζουν τις παραστάσεις μας.
Πριν ή μετά από κάθε παράσταση, θα έχουμε τη δυνατότητα να απολαύσουμε ένα ελαφρύ γεύμα ή να πιούμε το ποτό μας στη Στέγη. Η εμπειρία θέασης επαυξημένη.
Ανακαλύψτε όλες τις παραγωγές με «ματινέ» παραστάσεις στο πρόγραμμα της Στέγης για το 2024-25
Ο Χορός των εραστών | Tiago Rodrigues
Φωτογραφία: Πηνελόπη Γερασίμου
10.10.2024 —19.01.2025 | Κάθε Κυριακή,
Μικρή Σκηνή στις 17:00
Ένα ζευγάρι μες στη νύχτα. «Δεν μπορώ να αναπνεύσω» λέει εκείνη. «Δεν μπορεί να αναπνεύσει» επαναλαμβάνει εκείνος. Ορμούν στο αυτοκίνητο και τρέχουν για το νοσοκομείο. Το έργο του Πορτογάλου συγγραφέα και σκηνοθέτη μάς γραπώνει ήδη από τις πρώτες φράσεις. Με τους Νίκο Καραθάνο και Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου.
Οξυγόνο | Γιώργος Κουτλής
Φωτογραφία: Πάνος Κέφαλος
21.11.2024 —12.01.2025 | Κάθε Κυριακή,
Κεντρική Σκηνή στις 14:00
Τι σε κάνει να αναπνέεις; Τι σου στερεί τον αέρα; Σε τι πιστεύεις; Σε τι ορκίζεσαι; Το «Οξυγόνο» του Ιβάν Βιριπάγιεφ, έργο-μανιφέστο των 00s, παρουσιάζεται ως αντίδοτο στην «ψυχοπολιτική ασφυξία» της Generation Z. Ένας θίασος 25 ατόμων, που είναι όλοι και όλες τους εκπρόσωποι αυτής της γενιάς, σε μια spiritual rave εμπειρία.
MAMI | Mario Banushi
Φωτογραφία: Stephie Grape
06.02 —22.03.2025 | Κάθε Κυριακή,
Κεντρική Σκηνή στις 14:00
«Η μητέρα μου έφερε στον κόσμο εμένα και χιλιάδες άλλα παιδιά. Ήταν μαία». ΜΑΜΙ, μια παράσταση-ύμνος για όλες τις γυναίκες που μας μεγάλωσαν. Η σκηνή μετατρέπεται σε ένα τοπίο μνήμης. Οικείο και, συνάμα, απόκοσμο. Οι ερμηνευτές, βυθισμένοι στη σιωπή, πλάθουν συμβάντα βαθιάς συγκίνησης και μας παρακινούν να αναγνωρίσουμε και να αντιμετωπίσουμε τις δικές μας μνήμες, τις δικές μας σχέσεις και τη συναισθηματική κληρονομιά που κουβαλάμε.
Μια παράσταση-αντίδωρο στις γυναίκες που μας έθρεψαν.
Βερενίκη | Romeo Castellucci
Φωτογραφία: Alex Majoli
26.03 —30.03.2025 | Κυριακή,
Κεντρική Σκηνή στις 14:00
Είναι ο έρωτας αλήθεια; Ή συμβαίνει μέσα στο μυαλό μας; Ο Ρομέο Καστελούτσι σκηνοθετεί την Ιζαμπέλ Ιπέρ και 14 άνδρες σε ένα έργο για την τρέλα, την αλήθεια και το ψέμα του να αγαπάς και να αγαπιέσαι.
Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης Ρομέο Καστελούτσι και ένα από τα πιο ριζοσπαστικά κείμενα της Δυτικής λογοτεχνίας. Η «Βερενίκη» του Ρακίνα μεταμορφώνεται από μια Ιζαμπέλ Ιπέρ όπως δεν την έχουμε ξαναδεί, με τους ανδρικούς ρόλους να στέκονται γύρω της ως βουβά πρόσωπα και τον θρήνο του χαμένου έρωτά της να αντηχεί μέσα μας και γύρω μας.
My Fierce Ignorant Step (Προσωρινός τίτλος) | Χρήστος Παπαδόπουλος
Φωτογραφία: Πάνος Κέφαλος
08.05 —18.05.2025 |
Κάθε Κυριακή,
Κεντρική Σκηνή στις 14:00
Δέκα περφόρμερ δημιουργούν ένα ηχοτοπίο και τη χορογραφία του. Μνήμες και ακούσματα, φωνές και σώματα ηχούν σαν μουσικά όργανα. Η νέα δουλειά του διεθνώς διάσημου μινιμαλιστή Έλληνα χορογράφου εξερευνά πώς η κίνηση γίνεται ένα τραγούδι μέσα στο οποίο πάλλονται τα σώματα των χορευτών.