«Είναι μια σπουδαία αμερικανική εταιρεία και μια σπουδαία μάρκα, πέρα από την προσωπική μου σύνδεση με αυτήν», δήλωσε ο Χέφνερ, προσθέτοντας ότι η μάρκα «έχει διαχειριστεί σε κατάσταση πιθανής ανυπαρξίας». Ο Κούπερ σχεδιάζει να αγοράσει την επωνυμία Playboy και την πνευματική της ιδιοκτησία και να διαχειριστεί την έκδοση ιδιωτικά μέσω της επενδυτικής του εταιρείας, Hefner Capital. Οι υπόλοιπες δραστηριότητες του Playboy Group θα συνεχίσουν ως ξεχωριστή εταιρεία με νέο όνομα, σύμφωνα με την πρότασή του, και θα λάβουν μετοχές 10% στην ανανεωμένη Playboy.
Ο Χέφνερ, ο οποίος υπηρέτησε ως επικεφαλής δημιουργικού του Playboy για τρία χρόνια έως το 2019, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, επισημαίνει ότι έχει εντοπίσει νέες ευκαιρίες αδειοδότησης και συνεργασίες στα μέσα ενημέρωσης, όπως ντοκιμαντέρ, που θα μπορούσαν να αυξήσουν τα έσοδα και να επαναφέρουν τη μάρκα στο προσκήνιο. «Μπορείς να έχεις όλα τα χρήματα του κόσμου, αλλά είναι δύσκολο να χτίσεις τη μάρκα αναγνωρισιμότητας που έχει το Playboy», δήλωσε.
Ο Χιου Χέφνερ πέθανε το 2017, αφήνοντας πίσω του τρία άλλα παιδιά, εκτός από τον Κούπερ. Η εταιρεία σταμάτησε τη δημοσίευση τακτικού έντυπου περιοδικού το 2020 και η οικογένεια Χέφνερ έχει πωλήσει τα υπόλοιπα μερίδιά της από τότε.
Η Playboy, όπως υφίσταται σήμερα, δεν μοιάζει πολύ με την έκδοση που ίδρυσε ο Χιου Χέφνερ το 1953. Στην αρχή απευθυνόταν σε ένα εκλεπτυσμένο ανδρικό κοινό, γνωστό για τη δημοσιογραφία του, καθώς και για τις γυμνές εικόνες. Με την πάροδο των ετών η εταιρεία επεκτάθηκε στην παραγωγή βίντεο και τις πωλήσεις εμπορευμάτων, ενώ κάποια στιγμή είχε και υπηρεσία λιμουζινών. Η εταιρεία εισήχθη στο χρηματιστήριο το 1971 και έφτασε σε ανώτατη κεφαλαιοποίηση 671 εκατομμυρίων δολαρίων το 1999. Ωστόσο, από τότε υπήρξε συνεχής πτώση.
Από το 2011 το περιοδικό παρουσίαζε ζημίες 1 εκατομμυρίου δολαρίων ανά τεύχος. Εκείνη τη χρονιά ο Χιου Χέφνερ συνεργάστηκε με την ιδιωτική επενδυτική εταιρεία Rizvi Traverse Management LLC για να πάρει την εταιρεία ιδιωτική, σε συμφωνία αξίας 207 εκατομμυρίων δολαρίων. Το 2021 η Playboy επανήλθε στο χρηματιστήριο μέσω εταιρείας ειδικού σκοπού και η αξία της εκτοξεύθηκε σε πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά μειώθηκε εκ νέου στα 53 εκατομμύρια δολάρια, με τις μετοχές να έχουν υποχωρήσει κατά 99% από την κορυφή τους.
Η εταιρεία έχει εστιάσει περισσότερο στην αδειοδότηση του λογοτύπου και στις πωλήσεις εσωρούχων και άλλων εμπορευμάτων. Το 2021 αγόρασε την αυστραλιανή κατασκευάστρια εσωρούχων Honey Birdette για πάνω από 330 εκατομμύρια δολάρια και απέκτησε την πλατφόρμα δημιουργών περιεχομένου Dream για 30 εκατομμύρια δολάρια, συγχωνεύοντάς την στην υπηρεσία Centerfold, που προορίζεται να ανταγωνιστεί την πλατφόρμα OnlyFans.
Η Playboy έχει παρουσιάσει ζημίες και έχει πάνω από 200 εκατομμύρια δολάρια χρέη, προχωρώντας σε πωλήσεις κάποιων περιουσιακών στοιχείων και μείωση εξόδων. Ο Κούπερ Χέφνερ δήλωσε, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, ότι οι αγορές της Playboy ήταν κακώς σχεδιασμένες και διαχειρίσιμες. «Είναι η Playboy που εισέρχεται σε επιχειρήσεις στις οποίες δεν έχει ξαναλειτουργήσει και τα προϊόντα δεν συνδέονται καθόλου με τους καταναλωτές ή τους θαυμαστές», είπε, προσθέτοντας ότι η πτώση της επιχείρησης και η σχετικότητα της μάρκας είναι άμεσες συνέπειες αυτής της κατάστασης.
powergame.gr