ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δύο εβδομάδες τηλεκπαίδευσης

Αγαπητοί  μαθητές  και μαθήτριες,

Ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 20/11, η δεύτερη  εβδομάδα  ηλεκτρονικής εκπαίδευσης. Μπορούμε  λοιπόν να κάνουμε έναν μικρό αλλά απαραίτητο απολογισμό από  την (δύο εβδομάδων)  ηλεκτρονική ζωή μας.

Η μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή σας ενεργά  την ώρα των μαθημάτων μάς κάνει να ξεχνάμε  τον τεράστιο κόπο που καταβάλλουμε καθημερινά,  για να ανταποκριθούμε σε αυτού του είδους τα μαθήματα,  που απαιτούν αρκετή προετοιμασία, ετοιμότητα και εγρήγορση. Πίσω από  την κάμερα ή το μικρόφωνο κρύβεται πολύ άγχος και αγωνία,  ώστε να πραγματοποιηθεί μια αξιοπρεπής τηλεδιάσκεψη.

Πιστέψτε με  όμως ότι όλοι  βγαίνουμε κερδισμένοι από αυτή  τη διαδικασία,  που  δεν μπορούμε να την  ανταλλάξουμε με  το ζωντανό μάθημά μας μέσα  στην τάξη.

Αυτές  τις  δύο εβδομάδες οι καθηγητές και οι καθηγήτριές σας προσπάθησαν πάρα πολύ, ξεπερνώντας πολλές  φορές  τον ίδιο  τους τον εαυτό. Όμως παρατηρήθηκαν και κάποια  προβλήματα,  που καλό  είναι να  τα αντιμετωπίσουμε  όλοι μαζί, από κοινού,  για να  εξασφαλίσουμε  την ομαλή συνέχεια   των μαθημάτων μας.

Κρίνεται   απαραίτητο  λοιπόν  να  ακολουθήσουμε όλοι κάποιους κανόνες,  για να μπορέσουμε  να συνεργαστούμε  καλύτερα στα ηλεκτρονικά μαθήματα. Γι’ αυτό θα πρέπει να δούμε τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται όταν κάνουμε χρήση  της ηλεκτρονικής  διαδικασίας.

Στο  σημερινό μας σημείωμα  δε θα ασχοληθούμε  με τις  προϋποθέσεις  για τη σωστή σύνδεση μας, ωστόσο θα πρέπει  πάντα  να έχουμε κοντά μας , πάνω στο γραφείο μας:

  1. Το username
  2. Τους κωδικούς μας για την είσοδο  στο Σχολικό Δίκτυο.
  3. Τα Link των καθηγητών και καθηγητριών μας.
  4. Το Αριθμό Μητρώου μας (μπορεί κάποια  στιγμή να ζητηθεί)
  5. Το πρόγραμμα  των μαθημάτων μας (έτσι όπως ίσχυε  και την περίοδο που ερχόμασταν στο σχολείο)

Ξεκινάμε  λοιπόν το μάθημά μας.

  1. Θα πρέπει  να συνδεθούμε έγκαιρα (την ώρα  που έχουμε μάθημα κι, αν είναι δυνατόν, και λίγο πριν)
  2. Θα πρέπει να οπλιστούμε  με υπομονή , όταν  το σύστημα  «πέφτει» ή μας  «πετάει έξω»
  3. Θα πρέπει να μπαίνουμε  με  το όνομα  που μας ξέρουν οι καθηγητές και οι καθηγήτριές μας. Αν χρησιμοποιούμε χαϊδευτικά ή παρατσούκλια  τότε μπορεί να μην γίνουμε δεκτοί.
  4. Όταν γίνουμε δεκτοί λέμε καλημέρα, είτε προφορικά είτε  το γράφουμε  στο chat, για να γίνει η αναγνώριση άμεσα.
  5. Μένουμε ενεργοί σε όλη τη διάρκεια  του μαθήματος. Δεν μπαινοβγαίνουμε. Γι’ αυτό  θα πρέπει  να έχουμε κοντά  μας  ό,τι  πιθανόν  χρειαστούμε  (νερό –  όχι κολατσιό γιατί θα μασουλάνε) . Το κολατσιό στα διαλείμματα
  6. Όταν κάνουμε  μάθημα  έχουμε  κλείσει  από πριν όλες  τις  εφαρμογές  για να μπορέσει να λειτουργήσει καλύτερα  το σύστημα.
  7. Δεν έχουμε ανοιχτή την τηλεόραση.
  8. Δεν ακούμε  μουσική.
  9. Κλείνουμε το μικρόφωνο, όταν  δεν μιλάμε  με τον καθηγητή ή την καθηγήτριά μας
  10. Δεν επικοινωνούμε μεταξύ μας με τους άλλους συμμαθητές μας μέσω chat. Άλλωστε  μπορεί ο καθηγητής να σας εμποδίσει  να  το κάνετε (να ενεργοποιήσει  τον αποκλεισμό εσωτερικής επικοινωνίας).
  11. Συμμετέχουμε ενεργά στο μάθημα, κάτι που θα εκτιμηθεί  και θα αξιολογηθεί πολύ από τον καθηγητή και την καθηγήτριά σας.
  12. Όταν τελειώσουμε το μάθημα, αποχαιρετούμε ή  μιλώντας ή γράφοντας στο chat.
  13. Απαντάμε στις εργασίες  του μαθήματος, γι’ αυτό  χρειάζεται να επισκεπτόμαστε  τις ηλεκτρονικές  τάξεις  των καθηγητών μας.
  14. Να επισκεπτόμαστε συχνά  το site  του σχολείου μας και να παρακολουθούμε  τις ανακοινώσεις που ανεβαίνουν εκεί.
  15. Σε περίπτωση προβλήματος στη σύνδεση ενημερώνουμε  τους καθηγητές μας με  email  ή τηλεφωνικά  στο σχολείο.
  16. Εάν κάτι μας συμβεί (απουσία  λόγω ασθένειας  ή από άλλο λόγο),  ενημερώνουμε  το σχολείο

Αν καταφέρουμε  να τηρήσουμε αυτές  τις οδηγίες, θα κάνουμε  πιο εύκολη και άνετη την ηλεκτρονική μας ζωή και συνεργασία.

Και μην ξεχνάμε  ότι  τίποτε από τη δουλειά που κάνουμε  τώρα  δεν πάει χαμένο. Αξιοποιούμε  αυτόν τον καιρό όσο το δυνατόν καλύτερα.

Με την ευχή γρήγορα να συναντηθούμε μέσα  στις τάξεις  του σχολείου μας.

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Επιτακτική η ανάγκη ίδρυσης και λειτουργίας Τμημάτων Ένταξης στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αίγινας - Άρθρο του Γ. ΜπήτρουΓιώργος Μπήτρος

Η Δημόσια Εκπαίδευση την τελευταία δεκαετία έχει  δημιουργήσει και εντάξει στις υπηρεσίες της προγράμματα ενίσχυσης των αδύναμων μαθητών με δομές όπως είναι το ολοήμερο σχολείο στη...

Αίγινα: Βράβευση μαθητών για το διαγωνισμό με θέμα τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την κοίμηση του Αγίου Νεκταρίου.Γιώργος Μπήτρος

Μετά το  τέλος  του Πανηγυρικού Εσπερινού χθες  Τρίτη 8 Νοεμβρίου  στον Ιερό Ναό του Αγίου Νεκταρίου πραγματοποιήθηκε η απονομή των βραβείων για το μαθητικό διαγωνισμό με θέμα τη σ...

Εκείνες  τις νύχτες  που προσμέναμε το θαύμα - Άρθρο του Γιώργου Μπήτρου Γιώργος Μπήτρος

Του Γιώργου Μπήτρου   Ήταν κάποιες νύχτες που κανείς δεν θέλει πια να τις θυμάται. Ήταν τότε που κάθε βράδυ χειμώνα – καλοκαίρι διανυκτέρευε το φέρυ μποτ στο λιμάνι της Αίγινας. Ήτ...

Σχολείο Ειδικής Αγωγής στην Αίγινα: Για ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση και τη ζωή - Άρθρο του Γιώργου ΜπήτρουΓιώργος Μπήτρος

Η πρωτοβουλία για την ίδρυση και λειτουργία σχολείου Ειδικής Αγωγής στην Αίγινα αναγνωρίστηκε από όλους ως μια πολύ θετική κίνηση για τα εκπαιδευτικά θέματα του νησιού.   Η μορφή κ...

Η αναντικατάστατη παιδίατρος  της Αίγινας - Άρθρο του Γιώργου ΜπήτρουΓιώργος Μπήτρος

  Η μικρή απόσταση  που χωρίζει  το νησί της Αίγινας από την πρωτεύουσα  της χώρας φαίνεται πως είναι «μεγάλο εμπόδιο» για να λυθεί οριστικά ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί τις οικογέν...

Δημόσια Βιβλιοθήκη Αίγινας: Ένας πνευματικός φάρος σε αφεγγείς καιρούς - Άρθρο του Γ. ΜπήτρουΓιώργος Μπήτρος

Διαβάσαμε με προσοχή το Δελτίο Τύπου που απέστειλε στα ηλεκτρονικά μέσα το απερχόμενο Εφορευτικό Συμβούλιο  της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Αίγινας και αναλογιστήκαμε το σπουδαίο έργο που...

Οι μικροί ήρωες της σχολικής χρονιάς του κορωνοϊού - Άρθρο του Γιώργου ΜπήτρουΓιώργος Μπήτρος

  Η επιτυχία  που κατέγραψαν οι μαθητές  με την είσοδό  τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ειδικά φέτος δεν μπορεί και δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητη. Σήμερα Παρασκευή 28  Αυγούστ...

Αίγινα: ποιο είναι αυτό το κτίριο; - Άρθρο του Γιώργου Μπήτρου Γιώργος Μπήτρος

Θα μπορούσε να είναι ερώτηση σε τηλεπαιχνίδι  ή σε κάποιο διαγώνισμα σχολείου. Δεν είναι όμως.     Το ερώτημα αυτό διατυπώνουν  οι διαβάτες της οδού Κυβερνείου, βλέποντας το μεγάλο...

Η Αίγινα και η επέτειος του 2021 - Άρθρο του Γιώργου ΜπήτρουΓιώργος Μπήτρος

Του Γιώργου Μπήτρου Η Αίγινα μπαίνει στο κάδρο του εορτασμού των 200 χρόνων από την κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης με το ρόλο που της αναλογεί ως Πρώτης Πρωτεύουσας  του Ελληνικο...