ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Chanel – Έξαλλοι οι καταναλωτές με το πανάκριβο χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο «Eίναι ντροπή»

Η πρώτη προσπάθεια της Chanel για ένα ημερολόγιο δεν προκάλεσε την εορταστική ευθυμία που ήλπιζε.

 

Για να γιορτάσει την 100η επέτειο από το άρωμα και το μπουκάλι της, ο πολυτελής οίκος κυκλοφόρησε μια σειρά από αντικείμενα περιορισμένης έκδοσης σε σχήμα του εικονικού μπουκαλιού Νο. 5, συμπεριλαμβανομένου ενός ημερολογίου γεμάτο με «μυστηριώδεις απολαύσεις και εκπλήξεις… με τον τυχερό αριθμό της Gabrielle Chanel».  Αν και το δώρο περιλαμβάνει προϊόντα ομορφιάς Chanel πλήρους μεγέθους, οι πελάτες δεν περίμεναν να βρουν «καλούδια» όπως αυτοκόλλητα και ψεύτικα βραχιόλια στα 27 κουτιά του, δεδομένου ότι η τιμή του είναι 825 δολάρια ΗΠΑ.

Το κιτ τράβηξε την προσοχή του κόσμου στα social media, μετά από όχι και τόσο κομψούς χαρακτηρισμούς όπως «απάτη» και «ηλίθιο» από τους χρήστες στο κινεζικό κοινωνικό δίκτυο Weibo. Στο TikTok, μια σειρά βίντεο από τη χρήστη Elise Harmon συγκέντρωσε εκατομμύρια προβολές, οδηγώντας τους χρήστες του Διαδικτύου να προειδοποιήσουν τους αγοραστές ότι το δώρο «δεν άξιζε τον κόπο» στις αναρτήσεις της Chanel στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

 

Η απάντηση της εταιρείας

Ο Μπρούνο Παβλόφσκι, πρόεδρος της Chanel, ανταποκρίθηκε στην περιφρόνηση. «Αυτή η διαμάχη είναι λίγο ντροπή γιατί δεν ήταν αυτό που σκόπευε η Chanel», λέει στο WWD. Προσθέτει ότι η Chanel περίμενε πραγματικά να λάβει θετικές αντιδράσεις από τους πελάτες.

«Προφανώς, βλέπουμε ότι πρέπει να είστε προσεκτικοί και ως εκ τούτου, στο μέλλον, θα είμαστε σίγουρα πολύ πιο προσεκτικοί», υπόσχεται το στέλεχος της Chanel.

Block by Chanel;

Η Chanel απέρριψε επίσης έναν ισχυρισμό της TikToker λέγοντας ότι η μάρκα την έχει «μπλοκάρει» στο TikTok. Διευκρινίζει ότι, δεδομένου ότι η εταιρεία δεν είναι ενεργή στο TikTok και δεν έχει ανεβάσει ούτε ένα βίντεο, η Harmon «φυσικά» θα ανακάλυπτε ότι δεν υπάρχει «κανένας συνδρομητής και καμία συνδρομή» στη σελίδα, όπως και οποιοσδήποτε άλλος αναζητά τον επίσημο λογαριασμό του οίκου Chanel στο TikTok.

Προς περαιτέρω υπεράσπιση του προϊόντος ειδικής έκδοσης, ο πρόεδρος εξηγεί ότι η Chanel κατέβαλε προσπάθεια να χρησιμοποιήσει πιο βιώσιμα υλικά για το έργο.

Παρόλα αυτά, η Chanel θα είναι πιο προσεκτική την επόμενη φορά.

«Σε κάθε περίπτωση, ο στόχος είναι να προωθήσουμε τα προϊόντα μας και να μην πυροδοτήσουμε καμία αντιπαράθεση, και ακόμη λιγότερο να δημιουργήσουμε απογοητεύσεις ή να στείλουμε λάθος μηνύματα», καταλήγει ο Pavlovsky.

Διαβάστε επίσης

ΠΟΥ: Η παραλλαγή Όμικρον πιο μεταδοτική από τη Δέλτα αλλά προκαλεί ηπιότερα συμπτώματαΚόσμος

Ο επικεφαλής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας ανέφερε σήμερα ότι η παραλλαγή Όμικρον του SARS-CoV-2 που προκαλεί την Covid-19 φαίνεται ότι είναι πιο μεταδοτική, όμως προκαλεί ηπιότ...

 Κοροναϊός – Η πανδημία αύξησε το ποσοστό του παγκόσμιου πλούτου που κατέχουν οι δισεκατομμυριούχοιΚόσμος

Το ποσοστό του πλούτου των νοικοκυριών που ανήκει στους δισεκατομμυριούχους σημείωσε αύξηση-ρεκόρ στη διάρκεια της πανδημίας, ενώ και οι εκατομμυριούχοι δεν τα πήγαν καθόλου άσχημα...

Με χαμηλά επιτόκια και τη βοήθεια του...θεού ελπίζει ο Ερντογάν ότι θα μειώσει τον πληθωρισμόΚόσμος

Ο Τούρκος πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε πως η Τουρκία θα μειώσει τον πληθωρισμό και την αστάθεια των συναλλαγματικών ισοτιμιών μέσω χαμηλών επιτοκίων, μετέδωσε το τηλεοπτικό δίκτυ...

Aπέλυσε 900 υπαλλήλους μέσω... ZoomΚόσμος

Έναν απολύτως ωμό τρόπο επέλεξε η εταιρεία ψηφιακής χορήγησης στεγαστικών δανείων Better.com να δείξει την πόρτα της εξόδου σε 900 εργαζομένους τους. Τους κάλεσε σε μία ψηφιακή συν...

Guardian: Εντοπίστηκε “αόρατη εκδοχή” της Όμικρον που δεν πιάνουν τα test – Τα συμπτώματα όσων έχουν νοσήσειΚόσμος

Μία νέα εκδοχή που δεν ανιχνεύεται στα PCR τεστ – τον πιο αξιόπιστο γρήγορο τρόπο επιδημιολογικής επιτήρησης, εντοπίστηκε μεταξύ των μεταλλάξεων της Όμικρον. Σύμφωνα με δημοσίευμα ...