ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αλκοόλ και βαφές μαλλιών στα τοπ προϊόντα κατανάλωσης

 

Το διαρκές lockdown τους πρώτους μήνες του 2021 ανέδειξε ως ισχυρά αναπτυσσόμενες νέες κατηγορίες προϊόντων στα σούπερ μάρκετ της χώρας.

To lockdown στο λιανεμπόριο, αλλά κυρίως στην εστίαση, τα μπαρ και τα κομμωτήρια επηρέασαν καταλυτικά την υπόλοιπη ελεύθερη κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της Nielsen.

Ο συνολικός τζίρος των σούπερ μάρκετ συνέχισε να κινείται ανοδικά σε ποσοστό 1,9% στο  πρώτο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα ταχέως κινούμενα προϊόντα παρουσίασαν μικρότερη άνοδο κατά 1,2%/

 
Τα Τρόφιμα & Ποτά είναι η μοναδική μεγάλη κατηγορία, που αναπτύχθηκε με +4,2%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσίασαν  μείωση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 κατά -8,9% & -7,4% αντίστοιχα.

Σε επίπεδο κατηγοριών, αρκετές από τις κατηγορίες αλκοολούχων ποτών παρουσιάζουν εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης σε σχέση με πέρυσι (Ρούμι +67,7%, Κρασιά +49,1%, Ουίσκι +43,6%, Μπύρες +27,3%), γεγονός που αποδεικνύει ότι η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων εστίασης έχει αυξήσει την διασκέδαση, αλλά και την κατανάλωση αλκοόλ, εντός του σπιτιού.

Όσον αφορά στις κατηγορίες προσωπικής υγιεινής και περιποίησης, και πάλι η αναστολή λειτουργίας των κομμωτηρίων και των κέντρων αισθητικής έχει ευνοήσει την ανάπτυξη των πωλήσεων για κατηγορίες όπως είναι οι βαφές μαλλιών, καθώς και τα αποτριχωτικά προϊόντα, τα οποία αναπτύχθηκαν με +22,0% και +25,1% αντίστοιχα. Σταθερή ανάπτυξη εμφανίζουν τα απολυμαντικά, καθώς η κατηγορία των απολυμαντικών χεριών παρουσιάζει αύξηση στις πωλήσεις της κατά +15%, σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Τέλος, το γεγονός ότι περνάμε περισσότερο χρόνο στο σπίτι και συνεχίζουμε να μαγειρεύουμε φαίνεται να είναι ο λόγος αύξησης των πωλήσεων για τις κατηγορίες των καθαριστικών φούρνου (+47,5%) της λαδόκολλας (+28,4%), ενώ η εντός της οικίας κατανάλωση έχει αυξήσει τα οικιακά απορρίμματα, με συνέπεια οι σακούλες σκουπιδιών να έχουν επίσης αυξήσει τις πωλήσεις τους κατά +8,1%.

Τέλος, το  σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ.) εμφανίζει την πιο θετική, διψήφια τάση στο +16,5% (παρά τις απαγορεύσεις που κατά καιρούς ίσχυσαν μέσω των κυβερνητικών αποφάσεων).

Όσον αφορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων οι μεγάλες αίθουσες άνω των 2,500τ.μ., hypermarkets, συνεχίζουν να παρουσιάζουν την μεγαλύτερη αύξηση της τάξεως του +8,3% στις πωλήσεις τους και το πρώτο τρίμηνο του 2021. Ωστόσο σε ρυθμό ανάπτυξης ακολουθούν και οι μικρότερες αίθουσες, έως 400 τ.μ. , στο +3,2%, γεγονός που σημαίνει ότι οι αγοραστές επιλέγουν και τα μικρότερα καταστήματα για την ευκολία τους, αλλά και τα καθημερινά τους ψώνια.

 

Πηγή: huffingtonpost.gr

 

Διαβάστε επίσης

Στις 21 Απριλίου ανοίγει η πλατφόρμα των εμβολιασμών για τους εκπαιδευτικούς - Τι δήλωσε η ΚεραμέωςΕλλάδα

Την έναρξη των εμβολιασμών των εκπαιδευτικών από την Τετάρτη 21 Απριλίου, ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας. Σε ανάρτησή της στο Twitter, η Νίκη Κεραμέως αναφέρει ότι «Μετά την ένταξη...

Στην Πάτρα μεταβαίνει ο Χαρδαλιάς - Αυτοψία στο νέο mega εμβολιαστικό κέντροΕλλάδα

Στην Πάτρα μεταβαίνει σήμερα ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς, όπου θα πραγματοποιήσει τελική αυτοψία στο νέο mega εμβολιαστικό κέντρο της...

Σκέψεις για υποχρεωτικά self tests σε συγκεκριμένες κατηγορίες εργαζομένων-Ποιες είναιΕλλάδα

Εισήγηση για υποχρεωτική διεξαγωγή self tests σε συγκεκριμένες κατηγορίες εργαζομένων φέρεται να εξετάζει η κυβέρνηση, για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού. Σύμφωνα με πλ...

Γεωργιάδης για εστίαση: Μετά το Πάσχα το άνοιγμα και με τραπέζια σε εξωτερικούς χώρουςΕλλάδα

Για το άνοιγμα της εστίασης μίλησε μεταξύ άλλων ο Άδωνις Γεωργιάδης. Όπως είπε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων στον ΣΚΑΪ "μετά το Πάσχα πιστεύω θα μπορούμε να ανοίξουμε ένα η ε...

Δολοφονία Καραϊβάζ: Στο... μικροσκόπιο της ΕΛ.ΑΣ. δύο νέα βίντεο- Πού στρέφονται οι έρευνεςΕλλάδα

Στο… μικροσκόπιο της ΕΛ.ΑΣ. έχουν μπει νέα βίντεο που φτάνουν στα χέρια της προκειμένου να βρεθεί ένα βήμα πιο κοντά στην εξιχνίαση της άγριας δολοφονίας του Γιώργου Καραϊβάζ το με...

Κυψέλη: Θρίλερ με την επίθεση με καυστικό υγρό σε 25χρονη έγκυο - Νοσηλεύεται στον ΕυαγγελισμόΕλλάδα

Επίθεση με καυστικό υγρό σε γυναίκα στην Κυψέλη. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η γυναίκα νοσηλεύεται στο νοσοκομείο "Ευαγγελισμός", ενώ η αστυνομία αναζητά τον δράστη. Ο άνδρα...

Σοκάρει ο Γκιωνάκης για τον εθισμό του στα ναρκωτικά: Έπαιρνα κοκαΐνη, αν δεν είχα αλκοόλ έπινα κολόνιαΕλλάδα

  Για τον εθισμό του στα ναρκωτικά και την απεξάρτησή του, μίλησε στην Σάσα Σταμάτη και την εφημερίδα OnTime , ο Λευτέρης Γκιωνάκης, σκηνοθέτης, ηθοποιός και εγγονός ενός από τους ...

Θεμιστοκλέους: Τον Μάιο ανοίγει η πλατφόρμα εμβολιασμού για τους 40άρηδεςΕλλάδα

  Δηλώσεις του γ.γ. Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Μάριου Θεμιστοκλέους - Ποια ηλικιακή ομάδα διστάζει περισσότερο να εμβολιαστεί – Αυξάνονται οι παραλαβές εμβολίων από τις εταιρείε...

Κεραμέως: Στις 21 Απριλίου ανοίγει η πλατφόρμα των εμβολιασμών για τους εκπαιδευτικούςΕλλάδα

  Στην ένταξη των εκπαιδευτικών στην τρέχουσα εμβολιαστική περίοδο, από τις 21 Απριλίου, αναφέρθηκε σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως. «Μ...