ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι πέντε τάσεις της διαχείρισης των εσόδων των ξενοδοχείων

Τι σημαίνει το 2020 για την ταξιδιωτική βιομηχανία; Η μνήμη του Thomas Cook μπορεί να παραμείνει, αλλά ένα σημαντικό μάθημα από τη θανάτωσή τους ξεχωρίζει ως στρατηγική: η εξάρτηση από έναν προμηθευτή μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την επιχείρησή σας, οπότε ήρθε η ώρα να σκεφτούμε πολλά κανάλια και να είμαστε πιο δυναμικοί.

Η διαχείριση των εσόδων δεν είναι σε καμία περίπτωση μια νέα φιλοσοφία στις μετακινήσεις, οι αεροπορικές εταιρείες στις ΗΠΑ το χρησιμοποιούν ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του '70, ενώ η Delta Air Lines σκέφτεται να διαθέτει περίπου 150 στελέχη στον τομέα των τιμολογίων στα μέσα της δεκαετίας του '80.

Οι καταναλωτές γνωρίζουν το βιβλίο νωρίς και η πτήση σας θα είναι πιθανότατα φθηνότερη. Καθώς το αεροπλάνο γεμίζει, οι τιμές αυξάνονται.

Πιο πρόσφατα, η Uber βασίστηκε στην «τιμολόγηση των υψηλών επιτοκίων» όταν η μέγιστη τιμολόγησή της είναι σε ισχύ, οι μεταβολές των επιτοκίων είναι πολύ πιο αποδεκτές για τον σημερινό κόσμο της φτώχειας, της προσφοράς και της ζήτησης.

Ενώ η σύγχρονη τεχνολογία έχει μειώσει τον αριθμό του προσωπικού που απαιτείται για να κάνει έξυπνες επιχειρηματικές αποφάσεις, εξακολουθεί να υπάρχει μια κλήση για έναν μεγάλο αριθμό ταλαντούχων και έμπειρων διαχειριστών εσόδων για τη βελτιστοποίηση της κατώτατης γραμμής.

Η ομάδα της Beonprice - μια λύση τεχνολογίας RMS που συνεργάζεται εύκολα με την Mews και άλλα συστήματα PMS - έχει συντάξει τις πέντε κορυφαίες τάσεις της στη διαχείριση των εσόδων των ξενοδοχείων για το επόμενο έτος. Όταν εξετάζουμε τις επιχειρηματικές προσδοκίες για το επόμενο έτος, αυτές είναι οι βασικές τάσεις που αναμένουμε να εξελιχθούν κατά το επόμενο έτος για να δώσουμε στα ξενοδοχεία ακριβή εστίαση 2020:

Ευφυής συγκριτική αξιολόγηση της βιομηχανίας Η
επιτυχία στον κόσμο των ξενοδοχείων δεν είναι μόνο μια περίπτωση προσφοράς και ζήτησης, αλλά μια ευρύτερη θεώρηση των πολλαπλών παραγόντων της αγοράς, όπως είναι το εμπορικό σήμα, οι ανέσεις και οι υπηρεσίες, η φήμη και η θέση των ανταγωνιστών που συμβάλλουν στο "σωστό ρυθμό". Ένα μείγμα πολλών παραγόντων, ο μοναδικός δείκτης ποιότητας ξενοδοχείων μας επιτρέπει στους ξενοδόχους να κατανοήσουν πραγματικά την αξία της περιουσίας τους και πώς να βελτιστοποιήσουν τα ποσοστά, δίνοντας αξία στον καταναλωτή.

Το HQI της Beonprice είναι ο μοναδικός δείκτης της αγοράς ξενοδοχείων για να μετρήσει την αναπόσπαστη ποιότητα ενός ξενοδοχείου, προκειμένου να κατανοήσει την πραγματική του ανταγωνιστική θέση και την ελαστικότητα της ζήτησης στην αγορά. Η HQI αξιολογεί πάνω από 350 στοιχεία ενός ξενοδοχείου, των ανταγωνιστών του και την τοποθέτησή του για να καθοδηγεί τις αποφάσεις τιμολόγησης και διανομής σε πραγματικό χρόνο.

Οι περισσότεροι ξενοδόχοι έχουν στη θέση τους στην αγορά σε οποιοδήποτε δεδομένο χρονικό σημείο, θα τους προσφέρουν μεγαλύτερα ποσοστά εμπιστοσύνης και θα έχουν μεγαλύτερο έλεγχο στη διανομή και θα συνεργάζονται με τους κατάλληλους συνεργάτες.

 

 

Ο νέος διαχειριστής εσόδων


Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η έλλειψη πλήρως εκπαιδευμένων διαχειριστών εσόδων στη βιομηχανία. Απαιτείται συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη για τη βελτίωση αυτής της κατάστασης. Οι εταιρείες πρέπει επίσης να καταβάλουν προσπάθεια να εισαγάγουν μια κουλτούρα διαχείρισης εσόδων σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού - δεν αρκεί απλώς να ορίσετε διαχειριστή εσόδων, πρέπει να διασφαλίσετε ότι ολόκληρη η εταιρεία είναι ευθυγραμμισμένη.

Ο σημερινός διευθυντής εσόδων πρέπει να έχει ειδική εκπαίδευση στη διαχείριση εσόδων και γνώση της αγοράς φιλοξενίας. Οι διαχειριστές εσόδων πρέπει σήμερα να έχουν ισχυρές αναλυτικές δεξιότητες, να ενδιαφέρονται για μεγάλες διαδικασίες επεξεργασίας δεδομένων, που ενδιαφέρονται για τις νέες τεχνολογίες και είναι σε θέση να οδηγήσουν και να προπονήσουν μια ομάδα. Αυτό εξαρτάται από τις άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και την ομαδική εστίαση, κινούνται προς μια εγκάρσια προσέγγιση σε διαφορετικά τμήματα.

Οι διαχειριστές εσόδων πρέπει επίσης να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν τους διανομείς και τους παρόχους τεχνολογίας για να οικοδομήσουν ισχυρές σχέσεις και να διαπραγματευτούν συμφωνίες. Με το ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο πωλήσεων και διανομής, οι διαχειριστές εσόδων πρέπει να συνεχώς μαθαίνουν και να ενημερώνουν τις ικανότητές τους για να παραμείνουν ενήμεροι.

Κουλτούρα εσόδων και διαχείριση των συνολικών εσόδων
Ενώ οι πιο εξελιγμένοι Διευθυντές Προμηθειών βελτιστοποιούν τόσο το χώρο των συνεδριάσεων όσο και τα δωμάτια, η βελτιστοποίηση όλων των εσόδων σε ένα ξενοδοχείο δεν είναι ακόμα πραγματικότητα. Παρόλο που σημειώνεται πρόοδος, είμαστε ρεαλιστικά 4 με 5 χρόνια μακριά από την ενοποίηση όλων των δεδομένων για μια ολιστική προσέγγιση στη διαχείριση των εσόδων.

Σημαντικότερο είναι να επιτύχουμε μια κουλτούρα διαχείρισης εσόδων μέσα σε κάθε ιδιοκτησία όπου κάθε εργαζόμενος καταλαβαίνει το ρόλο που διαδραματίζει στην παραγωγή εσόδων και πώς κάθε τμήμα μπορεί να συμβάλει στην επιτυχία του ξενοδοχείου. Ο διαχειριστής εσόδων ως επικεφαλής πρεσβευτής της πολιτιστικής ανάπτυξης πρέπει να διασφαλίσει ότι το εργατικό δυναμικό συμμετέχει σε συναντήσεις, αποτελεί μέρος της λήψης αποφάσεων και ακούγεται.

Όσο περισσότερο οι υπάλληλοι του ξενοδοχείου ενθαρρύνονται να αναλάβουν νέα ευθύνη στην ομάδα, τόσο ταχύτερα το ξενοδοχείο μπορεί να κάνει τεράστια κέρδη στην κουλτούρα διαχείρισης εσόδων. Η ύπαρξη μιας ισχυρής κουλτούρας διαχείρισης εσόδων θα συμβάλει σημαντικά στον εντοπισμό των μελλοντικών ταλέντων στον οργανισμό.

 

Η τεχνολογία Ai και Machine Learning
Science είναι σήμερα το κλειδί για την ανάπτυξη της διαχείρισης των εσόδων, καθώς οι τεχνικές της βασίζονται στην ανάλυση μεγάλων ποσοτήτων πληροφοριών που πρέπει να μετατραπούν σε γνώση για να διευκολυνθεί η λήψη αποφάσεων. Όλες αυτές οι πληροφορίες έχουν αναλυθεί χειροκίνητα μέχρι στιγμής, με τη βοήθεια υπολογιστικών φύλλων, που κάνουν τη δουλειά σκληρή, λειτουργική και χωρίς χρόνο για στρατηγικό ή δημιουργικό προβληματισμό.

Η τεχνητή νοημοσύνη με τη μηχανική μάθηση ανακουφίζει τους διαχειριστές εσόδων από την ενοποίηση δεδομένων και την τραγάνισμα των αριθμών για να εξετάσουν την απεικόνιση δεδομένων που απεικονίζουν τις τάσεις και τη δραστηριότητα της αγοράς. Αυτό το νέο επίπεδο τεχνολογίας δίνει στους διαχειριστές των εσόδων τη δυνατότητα να λαμβάνουν αποφάσεις ταχύτερα και να αναπτύσσει νέες δομές σχεδίων για να αξιοποιήσουν νέες αγορές και να δημιουργήσουν περισσότερες κατακερματισμένες προσφορές.

Με ένα ευρύτερο μείγμα διανομής, τα σχέδια χρεώσεων πρέπει να ταιριάζουν με τις ευκαιρίες στην αγορά. Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τους διαχειριστές εσόδων να εντοπίζουν τα πρότυπα και να επισημαίνουν τα ζητήματα προτού επηρεάσουν αρνητικά την κατώτατη γραμμή.

 

 

Δυναμική συσκευασία

Η δυναμική τιμολόγηση έχει από καιρό γίνει αποδεκτή από τους καταναλωτές στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Και δεν είναι καθόλου νέα ιδέα. Η κυριαρχία των OTAs και οι υψηλές προμήθειες ανάγκασαν τα ξενοδοχεία να βρουν νέους τρόπους για να επιτύχουν κρατήσεις και να κατευθύνουν απευθείας κρατήσεις, εξετάζοντας ένα ευρύτερο μίγμα διανομής.

Αυτό θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιωτικοί πράκτορες συνεργάζονται με τους φορείς παροχής καταλύματος. Οι ημέρες των χονδρικών διαπραγματεύσεων, των διαπραγματεύσιμων σταθερών επιτοκίων και των στατικών συμβάσεων θα εξαφανιστούν, με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες στο έλεος της δραστηριότητας της αγοράς και των ευέλικτων συμβάσεων.

Η δυναμική τιμολόγηση είναι εδώ για να μείνει. Ακριβώς όπως η θανάτωση του Thomas Cook ήταν μια προειδοποίηση στα ξενοδοχεία να μην βασίζονται σε μία πηγή επιχείρησης, οι πράκτορες πρέπει να διευρύνουν τους ορίζοντές τους. Τα ξενοδοχεία διευρύνουν τα κανάλια διανομής τους. οι πράκτορες και οι φορείς εκμετάλλευσης θα πρέπει να εργαστούν σκληρότερα για να εξασφαλίσουν επιχορηγήσεις και ποσοστά. Οι πράκτορες που μπορούν να ανταποκριθούν στην εξέλιξη των επιτοκίων των ξενοδοχείων με τη δυναμική ανάμειξη και πώληση και να προχωρήσουν σε ένα πολυκατευθυνόμενο επιχειρησιακό μοντέλο θα είναι πολύ μακριά για να περάσουν στο νέο έτος με το τέλειο όραμα 20/20. 

 

Βίκυ Καραντζαβέλου 

 

Διαβάστε επίσης

«Άνοιγμα» στην κινεζική τουριστική αγορά για προσέλκυση συνεδρίων στην ΑθήναΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δεκαπέντε σημαντικούς εκπροσώπους του τουρισμού από το Πεκίνο, τη Σαγκάη και τη Ναντζίνγκ φιλοξένησε προ ημερών στην Αθήνα το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων, σ...

Τουρισμός ευεξίας: Ποιες είναι οι τάσεις για το 2020, σύμφωνα με το VirtuosoΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

H πνευματική ευεξία, πολύ περισσότερο από τη σωματική, είναι το κύριο μέλημα των ταξιδιωτών που θα αναζητήσουν τρόπους προσωπικής βελτίωσης το 2020. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του παγ...

Χανιά: «Παρατηρητήριο» επιστημόνων για τον γαστρονομικό τουρισμόΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο γαστρονομικός τουρισμός αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που συγκεντρώνει το «Παρατηρητήριο» Τουρισμού που συντ...

Υπουργείο Τουρισμού: Aναγνώριση 2 ιαματικών πηγών σε Αγιά Λάρισας και ΚυλλήνηΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το υπουργείο Τουρισμού προχώρησε σε αναγνώριση άλλων 2 πηγών ως ιαματικές σε Αγιά Λάρισας και Κυλλήνη. Ειδικότερα, αναγνωρίστηκε ως ιαματικός, ο φυσικός πόρος “Κόκκινο Νερό” Δήμου ...

Η Ελλάδα κατέλαβε την πρώτη θέση ως η καλύτερη χώρα διακοπών στην παραλία, σε ψηφοφορία στη ΡωσίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

 Την πρώτη θέση για την καλύτερη χώρα προορισμού διακοπών στην παραλία για όλο το 2019 έλαβε η Ελλάδα, κατόπιν ψηφοφορίας των αναγνωστών του περιοδικού και δικτυακού τόπου "Nationa...

3o Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 3ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας (3rd International Hospitality Forum), της δυναμικότερης πλατφόρμας διαλόγου και γνώσης για τον κλάδο της φιλοξενίας στ...

Χ. Θεοχάρης: Πρόγραμμα 30 εκατ. ευρώ για στήριξη των επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πτώχευση της Thomas CookΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Μαζί με την πτώχευση της Thomas Cook, πτώχευσε και η τουριστική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, απαντώντας στη Βουλή σε ερώτηση της βουλευτού...