ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
image description
image description
image description
image description
image description

3o Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 3ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας (3rd International Hospitality Forum), της δυναμικότερης πλατφόρμας διαλόγου και γνώσης για τον κλάδο της φιλοξενίας στην Ελλάδα. Το Φόρουμ διοργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος (ΞΕΕ) στο Metropolitan Expo, στο
πλαίσιο της έκθεσης XENIA 2019.

 


Στην κορυφαία αυτή εκδήλωση-θεσμό για τον κλάδο της ξενοδοχίας συμμετείχαν διακεκριμένοι εκπρόσωποι αναγνωρισμένων διεθνών τουριστικών Brands, καθώς και ξένοι και Έλληνες ομιλητές από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τον κλάδο των συμβουλευτικών επιχειρήσεων. Σημειώνεται ότι στο 3rd?International Hospitality Forum εγκαινιάστηκε η συνεργασία με τη Phocuswright, μιας εκ των μεγαλύτερων εταιρειών Consulting παγκοσμίως με εξειδίκευση στον Τουρισμό.


Ο οικοδεσπότης κ. Α Βασιλικός, Πρόεδρος του ΞΕΕ, καλωσόρισε τους περισσότερους από 800 ξενοδόχους και επαγγελματίες του κλάδου που παρακολούθησαν τις εργασίες του Φόρουμ. Την εκδήλωσε χαιρέτισε ο κ. Peter Ottmann, Διευθύνων Σύμβουλος του NurnbergMesse Group. Την έναρξη, δε, των εργασιών του Φόρουμ κήρυξε ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης.

 


Παρευρέθηκαν, επίσης, η τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ κ. Κατερίνα Νοτοπούλου, η Πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Άντζελα Γκερέκου και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, καθώς και οι Πρόεδροι του ΣΕΤΕ και της ΠΟΞ.

 


Το 3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, αποτέλεσε για ακόμη μια χρονιά πολύτιμο απόσταγμα πληροφοριών για τις τελευταίες τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.
Στα βασικά συμπεράσματα των 3 θεματικών ενοτήτων του Φόρουμ μεταξύ άλλων καταγράφεται το γεγονός ότι, το Direct Booking θα παραμένει σταθερά δυναμική επιλογή για τον τουρισμό, όλα τα κανάλια κρατήσεων έχουν δαπάνες, ενώ είναι απαραίτητη περισσότερο από ποτέ η δημιουργία Brand για την επιβίωση μιας επιχείρησης στο χώρο της Φιλοξενίας. Επίσης, επισημάνθηκε ότι η αυθεντικότητα και η παροχή εμπειρίας αποτελούν παρακαταθήκη επιτυχίας στον τομέα F & B της ξενοδοχίας.

 


Σημειώθηκε ακόμη ότι είναι μονόδρομος η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού και όχι μόνο όσων έρχονται σε επαφή με τον επισκέπτη. Σε αυτό το πλαίσιο τονίστηκε ότι η επιχείρηση οφείλει να επενδύει στη δημιουργία στελεχών που θα κάνουν τη διαφορά, αλλά και το πώς επιτυγχάνεται αυτό. Πλέον η τάση είναι η αναζήτηση ανθρώπινου δυναμικού να διαλαμβάνει χώρα μέσα από τα κανάλια της νέας τεχνολογίας, ενώ αναδείχθηκε και η μεθοδολογία για το πώς αυτό επιτυγχάνεται αποτελεσματικότερα.

 


Ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, κατά την εναρκτήρια ομιλία του στο 3rd International Hospitality Forum, ανέφερε:
«Είμαστε περήφανοι ως ΞΕΕ για αυτό που έχουμε καταφέρει με το Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας και αυτό το επιβεβαιώνουν με την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία τους κορυφαίοι leaders της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς, όπως η Phocuswright». Όπως πρόσθεσε ο κ. Βασιλικός: «Οι προκλήσεις είναι πολλές και είναι μεγάλες. Από την 4η μεταβιομηχανική επανάσταση που μετασχηματίζει ραγδαία όλο το φάσμα των ανθρώπινων δραστηριοτήτων μέχρι τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής. Αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς πως στο τέλος της μέρας, αυτό που μετράει είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που θωρακίζουν με ποιότητα και διασφαλίζουν τη βιωσιμότητα για το προϊόν μας. Το ξενοδοχείο αναδείχθηκε στον "εθνικό πρωταθλητή" της πραγματικής οικονομίας, στήριξε την απασχόληση και συνέβαλε τα μέγιστα στην επιστροφή στην κανονικότητα. Η επιτυχία κάθε ξενοδόχου, κάθε ξενοδοχείου, στο τέλος της μέρας, είναι όφελος για την ανάπτυξη κάθε τοπικής οικονομίας, για τη συνοχή κάθε τοπικής κοινωνίας».

 

 

Αξιοποιώντας την ευκαιρία του Φόρουμ, ο?Πρόεδρος του ΞΕΕ υπογράμμισε: «Είναι στοιχειώδες έναντι αυτής της προσφοράς, τουλάχιστον να λειτουργεί το ξενοδοχείο σε ένα περιβάλλον υγιούς ανταγωνισμού, χωρίς τις στρεβλώσεις που δημιουργεί ο αθέμιτος ανταγωνισμός των ανεξέλεγκτων βραχυχρόνιων μισθώσεων. Όλοι είμαστε υπέρ της ελεύθερης οικονομίας, όχι όμως υπέρ της ασύδοτης. Η αδράνεια έναντι του φαινομένου γιγάντωσε τα προβλήματα, τα οποία δεν αφορούν πλέον μόνον τη διάσταση του αθέμιτου ανταγωνισμού, αλλά πρώτα και κύρια το βαθύ αρνητικό αποτύπωμα στην ίδια την κοινωνία. Η θέση μας λοιπόν είναι σαφής. Η οικονομία διαμοιρασμού ήρθε για να μείνει και το "ρολόι" της τεχνολογικής εξέλιξης δεν γυρίζει πίσω. Ούτε οι ξενοδόχοι συζητάμε κάτι τέτοιο. Αυτό όμως που συζητάμε και ζητάμε είναι να δούμε με προσοχή τις διεθνείς πρακτικές που ακολουθούνται σε όλους τους δημοφιλείς παγκόσμιους και ευρωπαϊκούς προορισμούς. Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε την πυρίτιδα. Χρειάζεται όμως με βάση τις
βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούνται στην Ευρώπη να δημιουργηθεί το σαφές και καθαρό πλαίσιο ρύθμισης της δραστηριότητας».

 


Ειδικότερα οι ενότητες του 3rd International Hospitality Forum ήταν οι εξής : 
ΠΡΩΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
The Challenge of Driving Direct Bookings: Taking back control over hotel distribution
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ
Dr. Peter O’Connor?| Senior Market Analyst, Phocuswright
ΟΜΙΛΗΤΕΣ
Ian Macleod?| Chief Marketing Officer for Hotel tech SaaS startup Triptease
Frank Reeves?| Co-founder and CEO, Avvio
Paulo Salvador?| Consultant, Founder & Professor in Marketing and Innovation

Joost Vermeulen?| Regional Director Southern Europe, Middle East & Africa, Booking.com
ΔΕΥΤΕΡΗ?ΘΕΜΑΤΙΚΗ?ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Rethinking Hotel F&B: Stop thinking of hotel F&B as hotel F&B
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ
Maria Theofanopoulou?| CEO Greek Travel Pages
ΟΜΙΛΗΤΕΣ
Tim Ananiadis?I General Manager/Managing Director, Hotel Grande Bretagne & King George
Thomas Douzis?I Co-Founder and CEO, ERGON Foods
Dr. Cindy Y. Heo?I Associate Professor of Revenue Management, Ecole hoteliere de Lausanne

 


ΤΡΙΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Happy Workforce – Happy Guest: Increase your employees engagement by challenging
existing norms
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ
Maria Theofanopoulou?| CEO Greek Travel Pages
ΟΜΙΛΗΤΕΣ
Katerina Santikou?I Managing Director, Workathlon
Dr. Stephanie Pougnet-Rozan?I Assistant Professor of Talent Management, Ecole hoteliere de
Lausanne
Micah Solomon?I Influencer and Thought Leader on Customer Service, Customer
Experience & Hospitality
Χρυσός Χορηγός του 3rd International Hospitality Forum ήταν η ΧΕΝΙΑ και Αργυρός Χορηγός η
AXA Ασφαλιστική.
Επίσημος Χορηγός Αερομεταφορών ήταν η AEGEAN και Χορηγοί Φιλοξενίας η AFEA Travel και το
ξενοδοχείο HILTON Athens.
Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν : ΕΡΤ-Πρώτο Πρόγραμμα, Capital.gr, ΚSD-Χρήμα & Τουρισμός.
Υποστηρικτές Επικοινωνίας ήταν : Greek Travel Pages, New Times, Tornosnews, Tourism Today,
TravelDailyNews, TravellingNews, Τουριστική Αγορά

Διαβάστε επίσης

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο γαστρονομικός τουρισμός αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που συγκεντρώνει το «Παρατηρητήριο» Τουρισμού που συντ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το υπουργείο Τουρισμού προχώρησε σε αναγνώριση άλλων 2 πηγών ως ιαματικές σε Αγιά Λάρισας και Κυλλήνη. Ειδικότερα, αναγνωρίστηκε ως ιαματικός, ο φυσικός πόρος “Κόκκινο Νερό” Δήμου ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

 Την πρώτη θέση για την καλύτερη χώρα προορισμού διακοπών στην παραλία για όλο το 2019 έλαβε η Ελλάδα, κατόπιν ψηφοφορίας των αναγνωστών του περιοδικού και δικτυακού τόπου "Nationa...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Μαζί με την πτώχευση της Thomas Cook, πτώχευσε και η τουριστική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, απαντώντας στη Βουλή σε ερώτηση της βουλευτού...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ελλάδα είναι ένας από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς. Κάθε χρόνο, εκατομμύρια τουρίστες την επιλέγουν για τις διακοπές τους. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση,...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα ζητήματα της κατάταξης των ξενοδοχείων, της προθεσμίας  υποβολής αιτήσεων για την αναγνώριση υφιστάμενων ιαματικών πόρων και του επιδόματος ανεργίας για τους εργαζόμενους, που ε...