ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι 14 ψηφιακές τάσεις του 2014

Ένας από τους γνωστούς "γκουρού" των social media, ο Jeremy Goldman, βάζει, με άρθρο του στο TheNextWeb, 14 ειδικούς να "τσακωθούν" με τις 14 επικρατέστερες τάσεις στο χώρο της pop τεχνολογίας και των κοινωνικών -και λοιπών- μέσων, για το 2014. Να τι έχουν να πουν για το τί -και το αν- θα απασχολήσει την προσοχή μας, το 2014: 1. Τα κοινωνικά μέσα, είναι το κλειδί της επιτυχίας Η Αλιζα Σέρμαν, Digital Strategist, προβλέπει ότι οι εταιρείες θα χαλαρώσουν κάπως τις πολυκάναλες, στρατηγικές μάρκετινγκ και ότι το 2014, θα είναι το "έτος της αποσύνδεσης". 2. Είναι απαραίτητο να παρακολουθούμε τις προβλέψεις τάσεων. Ο Ryan Holiday, Διευθυντής Marketing στην American Apparel, διαφωνεί τελείως με την ύπαρξη προβλέψεων τέτοιου είδους. 3. Θα σκληρύνει η πόρτα στο content marketing Το 2014, όλα δείχνουν ότι θα είναι δυσκολότερο για τα brands να εισχωρήσουν στο τάιμλαϊν του απλού χρήστη με μορφή "αφηγηματικού μάρκετινγκ" υποστηρίζει ο Augie Ray, οικονομικό στέλεχος εταιρειών social media. 4. Θα διευρυνθεί η απήχηση των προϊόντων mobile Εννοείται, ακόμα το συζητάμε; Αναρωτιέται ο Christopher S. Penn, επιχειρηματίας της επικοινωνίας. 5. Το "social" θα αρχίσει να κουράζει Η διευθύντρια της εταιρείας Branderatti, Ekaterina Walter, πιστεύει ότι η παραγωγή και η κατανάλωση social περιεχομένου θα αυξηθεί, αλλά η κατανάλωσή του θα γίνει πιό "έξυπνη" και στοχευμένη. 6. Το Google+ θα εκθρονίσει το facebook Διαφωνεί οριζοντίως και καθέτως, ο Ted Rubin, Social Marketing Strategist. 7. Θα επέλθει το τέλος των social media Διαφωνεί ο Tech Blogger, Hillel Fuld και τονίζει ότι πρέπει να συμφιλιωθούν όλοι με τα κοινωνικά δίκτυα, αντί να πετάνε κλισέ. 8. Οι εταιρείες θα επενδύσουν σε 'Big Data' Αφορά κυρίως εταιρείες που διαχειρίζονται μεγάλες βάσεις δεδομένων και την προσπάθεια να διαχειριστούν προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών. 9. Το Vine και το Instagram Video θα κατακτήσουν τον κόσμο Πρέπει να ωριμάσουν κι άλλο στο μυαλό του κόσμου, ώστε να θεωρηθούν 'σοβαρά' κανάλια επικοινωνίας, τονίζει η σύμβουλος επιχειρήσεων Dorie Clark. 10. Θα δωθεί περισσότερη έμφαση στο content marketing Και ο καθηγητής και blogger Mark Schaefer, πιστεύει ότι το content marketing, δεν ταιριάζει σε όλα τα brands. 11. Θα υπάρξουν περισσότερα διαφοροποιημένα 'κοινωνικά κανάλια' H Lauren Hackett, υποστηρίζει ότι πρέπει να γίνεται προσεκτική επιλογή ως προς τα κανάλια μάρκετινγκ στα οποία θα εκπροσωπηθεί μια εταιρεία. 12. Η επιτυχία θα είναι στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα Το θέμα είναι να απευθυνθεί κανείς στο κοινό που του ταιριάζει ποιοτικά. Ο αριθμός των likes δεν είναι το παν. Λέει ο Peg Samuel ειδικός στα κοινωνικά μέσα. 13. Το facebook θα είναι "τόσο 2013" Ένας ακόμα ειδικός της στρατηγικής επικοινωνίας, ο Ross Sheingold, υπενθυμίζει ότι και το instagram, που υποτίθεται ότι τραβά μακριά από το facebook το ενδιαφέρον ολοένα και περισσότερων εφήβων, ανήκει... στο facebook! 14. Το Google Glass θα κάνει μεγάλο σουξέ Θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας χρόνος ακόμα μέχρι το Google Glass, αν μη θεωρείται "ξένο σώμα" στην καθημερινότητα του κόσμου. Τότε θα εκτιναχθεί, λέει το στέλεχος εμπορικού τμήματος της RebelMouse, Megan Berry. ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ LIFO.GR

Διαβάστε επίσης

Οι βασικές προτεραιότητες της ελληνικής προεδρίας για την «θάλασσα»Ελλάδα

Τις βασικές προτεραιότητες της ελληνικής προεδρίας στην ΕΕ στον τομέα του πυλώνα «Θάλασσα» παρουσίασε στο Ζάππειο ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης σε συνάντη...

Συνάντηση  της  Μαρίας  Ρεπούση με τον πρόεδρο του Ελληνικού Δικτύου Μικρών ΝησιώνΕλλάδα

Συνάντηση πραγματοποίησε η Μαρία Ρεπούση, βουλευτής Α΄ Πειραιά, με τον πρόεδρο του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών κ. Ελευθέριο Κεχαγιόγλου ενόψει της συζήτησης της επίκαιρης επερώ...